Gå til innhold

Har noen noen gang sagt noe stygt om utseende ditt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Isåfall hva? Og hvor gammel var du? 

Anonymkode: f4cce...1b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Broren min kalte meg en heks da jeg var barn. Altså han mente jeg så ut som en. 

Anonymkode: f4cce...1b4

AnonymBruker
Skrevet

En kjæreste av barndomvenninna mi, kaldt meg feit. Vi var vell rundt 16 år. Og jeg var langt fra feit, selv om jeg ikke var modelltynn. I ettertid har jeg blitt feit, men ja, ikke da. Ekkel liten drittsekk. Venninna mi også forøvrig. Siden han hadde sagt det til henne og hun av en eller annen grunn følte behov for å si det til meg. 

Anonymkode: f7911...40f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja mange ganger. På vidregående pleide noen av guttene å si æsj nå jeg gikk forbi. 

Anonymkode: 033d8...285

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, alltid når jeg var liten jente så var jeg en av de "stygge" i klassen. Hadde "for store øyner" "ugle" "feit".  

Når jeg startet å sminke meg i 7. forsvant kommentarene, så har enda problem med å vise meg uten sminke, tilogmed for kjæresten min. Er 22 nå

Anonymkode: ac786...72f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er rødhåret og har fått høre noen ganger at rødt hår er stygt.. 

Anonymkode: bccf7...7a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde fregner da jeg var liten. Gikk i barnehagen men glemmer aldri gutten som lo av meg og kalte meg pizzatryne 

Anonymkode: cc98f...5fc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blitt kallet feit, flodhest osv av mi mor i ca 24 år 😏 begynte i 5 årsalderen.

Anonymkode: 5cc42...29b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Rødt hår er noe av det peneste jeg ser☺️

Anonymkode: c3fc3...51a

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke jeg skulle bli såret og skammer meg over at jeg ble lei meg da 5-åringen så meg naken og sa jeg hadde stygge pupper. De har mistet veldig  form og størrelse etter 3 barn, men jeg har prøvd å forsone meg meg det. Hadde samtale med datteren min om puppers fasonger og forskjeller. At ingen er like og at alle er pene på sin måte selv om de ikke ser ut slik noen mener er mest populært. Likevel går jeg å tenker på det. At jeg vekket avsky hos 5-åringen min da hun så meg naken😌

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Trodde ikke jeg skulle bli såret og skammer meg over at jeg ble lei meg da 5-åringen så meg naken og sa jeg hadde stygge pupper. De har mistet veldig  form og størrelse etter 3 barn, men jeg har prøvd å forsone meg meg det. Hadde samtale med datteren min om puppers fasonger og forskjeller. At ingen er like og at alle er pene på sin måte selv om de ikke ser ut slik noen mener er mest populært. Likevel går jeg å tenker på det. At jeg vekket avsky hos 5-åringen min da hun så meg naken😌

Uff ❤️ ikke ta deg nær av det. En femåring vet jo lite om hva som er fint eller stygt. Ser hun deg sjeldent naken? Kanskje hun kunne trengt å se den uperfekte og helt normale kroppen din litt oftere, så blir det ikke så rart for henne å se normale pupper en gang i blant. Mine unger på 4 og 7 elsker magen min 🤩de sier den er mye bedre enn pappas som er hard. Min er myk og deilig å ta i eller legge deg på 😅 også har jeg pigger på leggene som fireåringen klær ryggen mot 😅 

Barn sier mye rart. Mye av det forstår de ikke engang men de bare gjentar etter andre. Jeg hadde nok sagt at jeg ble lei meg av en slik komnetar og at man ikke trenger å si alt man tenker på. I tillegg til å spurt henne litt om hvordan hun mener fine pupper skal se ut da. Fortell henne hva dine pupper har prestert, i forhold til mange andre pupper. De har jo virkelig gjort et flott arbeid, og det er noe å være stolt av. Skikkelig superhelt pupper. Små struttepupper på jenter som aldri har fått barn er jo ikke noen å skryte av. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Blitt kallet feit, flodhest osv av mi mor i ca 24 år 😏 begynte i 5 årsalderen.

Anonymkode: 5cc42...29b

Herregud 😔 Håper du har kuttet den giftige moren din ut av livet ditt nå! Hun må jo ha store problemer med seg selv som sier slike ting til barnet sitt. Det skjærer meg i hjerte å bare tenke på å skulle si slike ting til ungene mine 😥

• Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Rødt hår er jo så nydelig 🤩 så unikt og litt trolsk. Serlig på jenter. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

I begynnelsen av 20-årene var jeg på vei til en fest, og skulle reise med buss fra bussterminalen i Oslo. Der var det en rimelig full mann som gjerne ville ha oppmerksomhet, og han ble ganske nærgående. Det var ikke jeg interessert i, og gav tydelig beskjed om det. Det tålte han ikke så godt, og han ropte "du har feit ræv" da jeg trakk meg unna ham. Rompa mi var ikke feit, ganske fin faktisk. I etterkant har jeg alltid lurt på hva slags "oppdragelse" slike menn får. 

Anonymkode: 7d5ac...cb7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

blitt kalt stygg et par ganger av forskjellige damer. 

Anonymkode: a1874...332

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Uff ❤️ ikke ta deg nær av det. En femåring vet jo lite om hva som er fint eller stygt. Ser hun deg sjeldent naken? Kanskje hun kunne trengt å se den uperfekte og helt normale kroppen din litt oftere, så blir det ikke så rart for henne å se normale pupper en gang i blant. Mine unger på 4 og 7 elsker magen min 🤩de sier den er mye bedre enn pappas som er hard. Min er myk og deilig å ta i eller legge deg på 😅 også har jeg pigger på leggene som fireåringen klær ryggen mot 😅 

Barn sier mye rart. Mye av det forstår de ikke engang men de bare gjentar etter andre. Jeg hadde nok sagt at jeg ble lei meg av en slik komnetar og at man ikke trenger å si alt man tenker på. I tillegg til å spurt henne litt om hvordan hun mener fine pupper skal se ut da. Fortell henne hva dine pupper har prestert, i forhold til mange andre pupper. De har jo virkelig gjort et flott arbeid, og det er noe å være stolt av. Skikkelig superhelt pupper. Små struttepupper på jenter som aldri har fått barn er jo ikke noen å skryte av. 

Så moderlig og fint innlegg du først kommer med for Å SÅ avslutte alt det fornuftige du skriver med : strutte pupper på jenter som aldri har fått barn er jo ikke noe å skryte Av??? Noe så dumt å skrive når tema er om noen har sakt noe som såret deg i forhold til det ene eller det andre.

Jeg har ikke barn fordi jeg er Ufrivillig barnløs grunnet medfødt feil . Jeg har alltid hatt VELDIG små pupper og hatt mye komplekser for det og fått stygge kommentarer for det..og de kommentarene har såret Veldig. i tilegg har jeg ikke barn og det Er noe som gjør at jeg føler det enda verre med de små puppene mine. Jeg er heldigvis ikke så hårsår som jeg var før ,men synes du burde tenke over hva du skriver med tanke på andre som leser hva du skriver. Mener ikke at det er SÅÅ iLLE skrevet men kanskje en smule ? 

skal ikke jeg og andre jenter kunne være stolte av våres pupper da ? eller er det bare synd i dere med henge pupper etter fødsler ? Og skal ikke alle være stolte av kroppen sin uansett størrelse og fasong ? 

Dette var ikke et sånn krangle innlegg . Jeg ville bare fortelle den andre siden av saken og sette lys på hvor forskjellige vi er.. min drøm hadde heller vært å hatt henge pupper men kunne ha barn i livet mitt , enn å være uten barn og ha småe ‘’strutte’’ pupper... de strutter forresten lite 🤣🤣 føler meg som en mann! 

men veldig fint alt det andre du skrev da 😇 det er jeg enig i 👍 be proud ! 

Anonymkode: 206bb...01e

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Ble mobbet fordi jeg var tynnere enn de andre jentene i klassen fra da jeg var 10-16.
En i klassen min sa jeg hadde lang nese da jeg var 17. Men det vet jeg at jeg ikke har, så det satt ikke akkurat spor :P  
Jeg og en venninne krøllet/bølget håret engang, og da gjør noen av guttene narr av oss fordi vi ikke hadde "børstet håret". Var vel ca 16.

Resten av stygge ting folk har sagt om utseendet mitt har nok ikke blitt sagt til meg men heller bak min rygg regner jeg med.

Anonymkode: 2fbe1...357

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange år siden men fra 7-9 klasse det som er ungdomsskolen nå ble jeg klart stygg hver dag de årene av guttene  i klassen min. Jeg fikk ikke lov og se i den og den retningen. Var jeg uheldig å snu meg under matpause var det flere gutter som spilte de fikk brekningsfornemmelse fordi jeg var så vanvittig heslig. De truet med juling hvis jeg ikke så rett frem. Det var en vanskelig tid sim har preget mitt selvbilde og mitt forhold ovenfor menn resten av livet. Jeg drømmer om å bli elsket av en mann. Fått oppleve det 1 gang i mitt liv er ett stort ønske. Har aldri hatt kjæreste.

nærmeste var en ff som jeg selvsagt falt pladask for. Det var ikke spesielt lurt. Etter det har det kun vært meg. Nå har jeg passert 50 så får en se hva dom skjer om det fortsatt fins håp for slike som meg.

Anonymkode: 6e17d...190

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett min far, av og til min mor. Det har vært kommentarer og blikk rettet mot vekt (normalvektig som barn og tenåring), men likevel kommentarer om at jeg var for stor, feit, ikke lik de andre jentene i klassen osv. Også et kommentarer på skolen om at jeg var stygg. 

Anonymkode: ed54a...faf

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette.. Er så utrolig mange ganger jeg har hatet den hårfargen min pga dette.. Ellers har jeg hørt negative ting fra far, sjef og noen andre. Gikk innpå meg da men nå som jeg er blitt eldre så ser jeg jo selv at det er ikke noe galt med hvordan jeg ser ut. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...