AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #1 Skrevet 21. mars 2021 Var hos en negltekniker for ordne neglene mine for første gang på 7år. Hun virket seriøs og holdte på hjemme hos seg, men tenkte ikke nå mere over det siden mange gjør det. Desverre ser ikke neglene min ikke ut nå og fant ikke ut før seinere på dagen at hun jobber svart.. vet ikke va jeg skal gjøre nå siden neglene er vonde og ser ikke særlig bra ut og fordi jeg ikke blei informert om at dette var svart arbeid. Har aldri benyttet meg av det tidligere heller. Anonymkode: f302e...8d7
stan Skrevet 21. mars 2021 #2 Skrevet 21. mars 2021 Kontakt vedkommende og forklar hva som er feil. At arbeidet muligens er svart betyr ikke at du ikke skal være fornøyd med det som er utført.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2021 #3 Skrevet 21. mars 2021 Er en sånn i Skien og. Hun sier ingenting om at hun ikke har utdanning overhodet, kun "tillært". Neglene er kjempestygge, ujevne, klumpete osv. Og null selvkritikk, så hjelper ikke å klage. Da blir man bare hengt ut på siden hennes. Hun tar også tilnærmet fullpris. Drøyt at det ikke er mer kontroller av slike. Anonymkode: d5c94...a1b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå