Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt på å kjøpe det, men vil ikke hvis det bare er tull. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte det ikke, la seg klumpete og rart på huden. Huden så sykt tørr ut med den på! 

Skrevet
gretchenlowell skrev (2 minutter siden):

Jeg likte det ikke, la seg klumpete og rart på huden. Huden så sykt tørr ut med den på! 

Så rart .  Det er jo akkurat den motsatte effekten de reklamerer for .  Kan jeg spørre om du er ung eller om du har fått litt fine linjer ?    Jeg nærmer meg 50, og ser etter et pudder som jevner ut huden og dekker de fine linjene .

Skrevet
Fjelltopp skrev (2 timer siden):

Så rart .  Det er jo akkurat den motsatte effekten de reklamerer for .  Kan jeg spørre om du er ung eller om du har fått litt fine linjer ?    Jeg nærmer meg 50, og ser etter et pudder som jevner ut huden og dekker de fine linjene .

Jeg er 30, med en del linjer - der legger det seg forsovet fint men utenom det syns jeg den er helt håpløs. Men vet at mange er fornøyde med den, så kan hende det er huden min som er problemet. Jeg vil i alle fall ikke anbefale den om du har tørr hud. 

AnonymBruker
Skrevet
Fjelltopp skrev (9 timer siden):

Shiseido sin er veldig bra. Veldig fint setting pudder

Anonymkode: 537fa...875

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...