Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker dere flere håndklær når dere dusjer/bader? Jeg bruker to. Ett til hode og kropp og ett til underlivet og rumpa 😅 Jada, jeg vasker meg godt i dusjen, og sånn sett er det rent, men jeg har bare en sperre når det kommer til å bruke samme håndkle nedentil som i ansiktet. Bruker håndkleet mer enn én gang. Hadde jeg hivd det til vask etter én gangs bruk, så hadde det ikke vært noe problem for meg, men har inntrykk av at de fleste bruker håndkleet flere ganger.

Anonymkode: 46624...323

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bruker et til en turban til håret (langt tykt hår) og et til kroppen.  Bruker ikke flere ganger. Men vasker heller ikke håret hver dag 

Anonymkode: abe9a...363

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bruker håndkleet to ganger. Å jeg bruker det samme på hele kroppen (regner med at halve KG grøsser nå). Pleier som regel å bruke en ende/hjørne til å tørke nedentil, å resten på kroppen, så jeg ser virkelig ikke problemet. Ikke graver jeg i underlivet for å tørke heller. 

Anonymkode: 3779f...f2f

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Bruker en T skjorte til håret, og et håndkle til kroppen. Begynner jo i ansiktet, så tar jeg underlivet til sist. Så kastes det til vask. 

Anonymkode: 83093...942

AnonymBruker
Skrevet

1 stort badehåndkle til kroppen 

1 litt mindre til hår og ansikt 

Bruker håndklærne flere ganger (minst 1 uke, ofte lenger). Henges opp til tørk rett etter jeg har tørket meg. 

Anonymkode: 88ae1...100

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Bruker ett håndkle pr dusj, og tørker intimsonene sist. Går fint å sette på én vask med 60° i uka. 

Anonymkode: 778eb...285

• Liker 4
Skrevet

Nei, bruker bare et. Håret fletter jeg eller setter det opp etter å ha vridd det, og håndkle brukes på kroppen.

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Bruker håndkleet to ganger. Å jeg bruker det samme på hele kroppen (regner med at halve KG grøsser nå). Pleier som regel å bruke en ende/hjørne til å tørke nedentil, å resten på kroppen, så jeg ser virkelig ikke problemet. Ikke graver jeg i underlivet for å tørke heller. 

Anonymkode: 3779f...f2f

Samme prosess som hun over, graver meg heller ikke i undelivet når jeg tørker. 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1 til håret

1 til kroppen

1 til å stå på 

Anonymkode: 5e358...213

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri tørket meg i underlivet. Altså - det tørker jo på få sekunder. :klo:

Jeg bruker ett håndkle og det bruker jeg i en uke. Må du vaske håndkleet etter en omgang i dusjen bør du se noen youtube-videoer på grundig kroppsvask og noen om tvangstanker og justere adferd.

Anonymkode: 5de63...c64

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke det er ekkelt at andre kun bruker ett håndkle og bruker det flere ganger, dette er min personlige sperre bare :) Nå har jeg OCD da, så har mye rart for meg som jeg ikke kan avvike fra. TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri tørket meg i underlivet. Altså - det tørker jo på få sekunder. :klo:

Jeg bruker ett håndkle og det bruker jeg i en uke. Må du vaske håndkleet etter en omgang i dusjen bør du se noen youtube-videoer på grundig kroppsvask og noen om tvangstanker og justere adferd.

Anonymkode: 5de63...c64

Jeg bruker også håndklærne mine i en uke, men jeg bruker da to, og hiver begge til vask etter at uka er omme.

Jeg tørker meg godt nedentil, også i rumpesprekken, kommer jo ikke så lett luft til der slik at det tørker på null, niks. Jeg får helt fnatt av følelsen av å være våt i rumpa 😅

TS

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare ett håndkle og tørker hele meg med det. Bruker samme håndkle i minst en uke. Henger til tørk på badet mellom hver gang jeg bruker det. Dusjer hver dag.

Anonymkode: e2192...649

Skrevet

Bruker microfiber-turban til håret og vanlig håndkle til kroppen. Tørker uansett ikke ansiktet, siden hudpleie gjerne fungerer bedre når den påføres lett fuktig hud.

Håndklær vaskes én gang per uke, og sånn ellers er jeg enig med denne herren:

https://i.redd.it/d4i1hhco5sz21.jpg

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Bruker et til å stå på, ett til kroppen og et til håret 🚿🛀🧖‍♀️

Anonymkode: aeca1...16b

AnonymBruker
Skrevet
Antlers skrev (23 minutter siden):

Bruker microfiber-turban til håret og vanlig håndkle til kroppen. Tørker uansett ikke ansiktet, siden hudpleie gjerne fungerer bedre når den påføres lett fuktig hud.

Håndklær vaskes én gang per uke, og sånn ellers er jeg enig med denne herren:

https://i.redd.it/d4i1hhco5sz21.jpg

Haha, fantastisk! :) Jo, er sikkert sånn jeg burde ha tenkt, men klarer ikke det. Uansett så bruker jeg bare 2 håndklær i uka. Synes litt synd på de som legger ett håndkle til vask hver dag, mtp at det blir mye vask. Det blir 7 håndklær i uka. 14 hvis evt samboer gjør det samme  (hvis begge dusjer hver dag) 😵

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

1 håndkle til hele kroppen. Tørker meg så vidt i rumpa/underlivet. Det rekker jo å tørke mens jeg smører meg inn med alle mulige kremer.

Bytter ut håndkleet ca. hver tredje dag.

Anonymkode: 26f90...7ac

AnonymBruker
Skrevet

Bruker et til kroppen og et til håret. Jeg har sjukt mange håndklær av en eller annen grunn, så jeg bruker ikke det samme på kroppen hver dag 😅 Men det til håret henger jeg opp og bruker til jeg skal vaske. 

Vasker håndklær en gang i uka, dusjer vel sånn ca hver dag, la oss si 5 dager i uka i gjennomsnitt, men vasker håret 1-2 ganger i uken bare. Ikke alltid jeg orker eller gidder å dusje om jeg bare henger hjemme. Mannen bruker det samme håndkle, men han dusjer litt sjeldnere, 3-4 ganger i uka tenker jeg og ofte på morningene, og da går han bare naken rundt og lufttørker 😅 

Anonymkode: b84a8...799

AnonymBruker
Skrevet

Bruker et til kroppen og et til håret, begge varer i et par uker, for jeg er jo tross alt ren når jeg går ut av dusjen! Underlivet lufttørkes.

Anonymkode: a07f8...d74

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Bruker en T skjorte til håret, og et håndkle til kroppen. Begynner jo i ansiktet, så tar jeg underlivet til sist. Så kastes det til vask. 

Anonymkode: 83093...942

T -skjorte??

Anonymkode: 5d6ce...136

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

1 til håret

1 til kroppen

1 til å stå på 

Anonymkode: 5e358...213

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Bruker et til å stå på, ett til kroppen og et til håret 🚿🛀🧖‍♀️

Anonymkode: aeca1...16b

Kjøp heller en badematte dere kan ha på gulvet!

Anonymkode: a07f8...d74

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...