Daryl Dixon Skrevet 8. mars Forfatter #21501 Skrevet 8. mars Gratulerer med kvinnedagen alle damer! 1
Purple_Pixiedust Skrevet 8. mars #21502 Skrevet 8. mars Daryl Dixon skrev (54 minutter siden): Gratulerer med kvinnedagen alle damer! Gratulerer med kvinnedagen ja. 😊 1
Anki-2.0 Skrevet 8. mars #21503 Skrevet 8. mars Daryl Dixon skrev (8 timer siden): Gratulerer med kvinnedagen alle damer! Tusen takk, og gratulerer til alle andre kvinner også. 2
Daryl Dixon Skrevet 13. mars Forfatter #21504 Skrevet 13. mars I dag er det skikkelig vårvær ute. Sol, varmegrader og snøen smelter, balsam for sjelen. 1
Purple_Pixiedust Skrevet 13. mars #21505 Skrevet 13. mars Daryl Dixon skrev (2 timer siden): I dag er det skikkelig vårvær ute. Sol, varmegrader og snøen smelter, balsam for sjelen. Her går det fra sol til masse snø helt plutselig. Kjedelig..Men jeg er jo ikke noe særlig ute uansett da. 2
Daryl Dixon Skrevet 13. mars Forfatter #21506 Skrevet 13. mars Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden): Her går det fra sol til masse snø helt plutselig. Kjedelig..Men jeg er jo ikke noe særlig ute uansett da. Ja, det er kjedelig. Uansett godt å se det bli vår ute, selv om man ikke kommer seg så mye ut og.
Purple_Pixiedust Skrevet 14. mars #21507 Skrevet 14. mars Daryl Dixon skrev (10 timer siden): Ja, det er kjedelig. Uansett godt å se det bli vår ute, selv om man ikke kommer seg så mye ut og. Det et sant.
Rainstorm2.0 Skrevet 14. mars #21508 Skrevet 14. mars Har vært strålende sol her flere dager, veldig kaldt, men herlig med sol. Føles som vår, og jammen vi kommet til midten av mars. Godt med lengre lys også, begynner å kjenne det hjelpe. ☀️ God helg gjengen! 1
Purple_Pixiedust Skrevet 14. mars #21509 Skrevet 14. mars Rainstorm2.0 skrev (16 minutter siden): Har vært strålende sol her flere dager, veldig kaldt, men herlig med sol. Føles som vår, og jammen vi kommet til midten av mars. Godt med lengre lys også, begynner å kjenne det hjelpe. ☀️ God helg gjengen! Så deilig! Her i Bodø snør det, regner det og noen timer med sol om en annen. Sånn er det som regel i hele mars her. 😅 1
Rainstorm2.0 Skrevet 14. mars #21510 Skrevet 14. mars Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden): Så deilig! Her i Bodø snør det, regner det og noen timer med sol om en annen. Sånn er det som regel i hele mars her. 😅 Ja, skikkelig deilig. Brrr, håper det blir mer solglimt fremover! Jeg var en gang i Bodø midt på sommeren, strålende sol, og skikkelig kald vind, jeg ville helst ha på stillongs, men noen av de som bodde der gikk i shorts! 😅 1
Purple_Pixiedust Skrevet 14. mars #21511 Skrevet 14. mars Rainstorm2.0 skrev (4 minutter siden): Ja, skikkelig deilig. Brrr, håper det blir mer solglimt fremover! Jeg var en gang i Bodø midt på sommeren, strålende sol, og skikkelig kald vind, jeg ville helst ha på stillongs, men noen av de som bodde der gikk i shorts! 😅 Haha ja vi fra Bodø er vant med vind. 😂 2
Rumle Skrevet 15. mars #21512 Skrevet 15. mars God helg til aller herfra og merker virkelig at våren er på vei her og, selv om det absolutt ikke kjennes på temperaturen. 2
Purple_Pixiedust Skrevet 21. mars #21514 Skrevet 21. mars Daryl Dixon skrev (5 timer siden): God fredag og god helg. Plutselig helg igjen ja. 😁 2
Daryl Dixon Skrevet 21. mars Forfatter #21516 Skrevet 21. mars @Sola de på skyshowtime er det ny dokumentar om Boyzone, var ikke du fan?
Sola de Skrevet 22. mars #21517 Skrevet 22. mars Daryl Dixon skrev (7 timer siden): @Sola de på skyshowtime er det ny dokumentar om Boyzone, var ikke du fan? Jo visst var jeg det. Har en del av cdene deres. Syntes Ronan Keating og Stephen Gately var såååååå kjekke 1
Daryl Dixon Skrevet 22. mars Forfatter #21518 Skrevet 22. mars Sola de skrev (7 timer siden): Jo visst var jeg det. Har en del av cdene deres. Syntes Ronan Keating og Stephen Gately var såååååå kjekke De var veldig populære hos søstrene mine og.
Daryl Dixon Skrevet 22. mars Forfatter #21519 Skrevet 22. mars Hater å blande melis. Liten skvett vann, fortsatt tykk konsistens, litt til, fortsatt litt for tykk, bitte litt til, enda litt for tykk, en halv dråpe til... helt tynnflytende suppe! Hver gang. 1
Sola de Skrevet 22. mars #21520 Skrevet 22. mars Daryl Dixon skrev (1 minutt siden): De var veldig populære hos søstrene mine og. Jeg var stor Take That fan også Og Westlife Hadde sikkert digget dagens boyband også om jeg var ung nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå