Gå til innhold

Fifty shades of Dixon.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med kvinnedagen alle damer! :blomst:

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daryl Dixon skrev (54 minutter siden):

Gratulerer med kvinnedagen ja. 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (8 timer siden):

Tusen takk, og gratulerer til alle andre kvinner også.:blomst:

• Hjerte 2
Skrevet

I dag er det skikkelig vårvær ute. Sol, varmegrader og snøen smelter, balsam for sjelen. 

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (2 timer siden):

I dag er det skikkelig vårvær ute. Sol, varmegrader og snøen smelter, balsam for sjelen. 

Her går det fra sol til masse snø helt plutselig. Kjedelig..Men jeg er jo ikke noe særlig ute uansett da. :)

• Hjerte 2
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (4 timer siden):

Her går det fra sol til masse snø helt plutselig. Kjedelig..Men jeg er jo ikke noe særlig ute uansett da. :)

Ja, det er kjedelig. Uansett godt å se det bli vår ute, selv om man ikke kommer seg så mye ut og. 

Skrevet
Daryl Dixon skrev (10 timer siden):

Ja, det er kjedelig. Uansett godt å se det bli vår ute, selv om man ikke kommer seg så mye ut og. 

Det et sant. :)

Skrevet

Har vært strålende sol her flere dager, veldig kaldt, men herlig med sol. Føles som vår, og jammen vi kommet til midten av mars. Godt med lengre lys også, begynner å kjenne det hjelpe. ☀️

God helg gjengen! :KG:

• Hjerte 1
Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (16 minutter siden):

Har vært strålende sol her flere dager, veldig kaldt, men herlig med sol. Føles som vår, og jammen vi kommet til midten av mars. Godt med lengre lys også, begynner å kjenne det hjelpe. ☀️

God helg gjengen! :KG:

Så deilig! Her i Bodø snør det, regner det og noen timer med sol om en annen. Sånn er det som regel i hele mars her. 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Purple_Pixiedust skrev (1 minutt siden):

Så deilig! Her i Bodø snør det, regner det og noen timer med sol om en annen. Sånn er det som regel i hele mars her. 😅

Ja, skikkelig deilig. Brrr, håper det blir mer solglimt fremover! Jeg var en gang i Bodø midt på sommeren, strålende sol, og skikkelig kald vind, jeg ville helst ha på stillongs, men noen av de som bodde der gikk i shorts! 😅

• Hjerte 1
Skrevet
Rainstorm2.0 skrev (4 minutter siden):

Ja, skikkelig deilig. Brrr, håper det blir mer solglimt fremover! Jeg var en gang i Bodø midt på sommeren, strålende sol, og skikkelig kald vind, jeg ville helst ha på stillongs, men noen av de som bodde der gikk i shorts! 😅

Haha ja vi fra Bodø er vant med vind. 😂

• Hjerte 2
Skrevet

God helg til aller herfra og :blomst2: merker virkelig at våren er på vei her og, selv om det absolutt ikke kjennes på temperaturen.

• Hjerte 2
Skrevet

God fredag og god helg. 

FB_IMG_1742545706439.thumb.jpg.01561eea691f74821a47b240bb101a27.jpg

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (5 timer siden):

God fredag og god helg. 

FB_IMG_1742545706439.thumb.jpg.01561eea691f74821a47b240bb101a27.jpg

Plutselig helg igjen ja. 😁

• Hjerte 2
Skrevet

God helg :gruppeklem:

• Hjerte 2
Skrevet

@Sola de på skyshowtime er det ny dokumentar om Boyzone, var ikke du fan? 

Skrevet
Daryl Dixon skrev (7 timer siden):

@Sola de på skyshowtime er det ny dokumentar om Boyzone, var ikke du fan? 

Jo visst var jeg det. Har en del av cdene deres. Syntes Ronan Keating og Stephen Gately var såååååå kjekke :fnise: 

• Hjerte 1
Skrevet
Sola de skrev (7 timer siden):

Jo visst var jeg det. Har en del av cdene deres. Syntes Ronan Keating og Stephen Gately var såååååå kjekke :fnise: 

De var veldig populære hos søstrene mine og. 

Skrevet

Hater å blande melis. Liten skvett vann, fortsatt tykk konsistens, litt til, fortsatt litt for tykk, bitte litt til, enda litt for tykk, en halv dråpe til... helt tynnflytende suppe! Hver gang.

• Hjerte 1
Skrevet
Daryl Dixon skrev (1 minutt siden):

De var veldig populære hos søstrene mine og. 

Jeg var stor Take That fan også :dåne: Og Westlife :fnise: Hadde sikkert digget dagens boyband også om jeg var ung nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...