AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #1 Del Skrevet 15. mars 2021 Jeg skal ut på langrennsski i helgen, som jeg er ca en gang hvert 10.år. Derfor eier jeg ingen skiklær, og vet heller ikke hva jeg burde gå med 😂 det er meldt sol med sky, og opp til 8 grader med lite vind dit jeg skal. Hvordan høres det ut med vanlig treningstights med ullstilongs under, samt ullundertøy på overkropp, genser i ca 50% ull utenpå der, og tynn bergans jakke som er vind/vanntett ytterst? Er det for mye/for lite? Bør jeg bruke andre typer klær? Kom med innspill! Ønsker ikke å måtte kjøpe masse nytt, ettersom dette skjer ytterst sjelden som sagt 😂 Anonymkode: d390d...46a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #2 Del Skrevet 15. mars 2021 Helt umulig å svare på spørsmålene dine, når du ikke skriver hva du skal. Skal du trene? Gå rolig tur? Gå et lite stykke, tenne bål, sitte i ro og spise pølser? Så lenge man faktisk går på ski, så blir det fort varmt. Jeg går med tynn softshelljakke over tynn ulltrøye i -8, så i pluss 8 hadde det selvfølgelig blitt alt for mye klær med ulltrøye, genser med 50 % ull og attpåtil en Bergans-jakke utenpå. Anonymkode: fdc7b...c0a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #3 Del Skrevet 15. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt umulig å svare på spørsmålene dine, når du ikke skriver hva du skal. Skal du trene? Gå rolig tur? Gå et lite stykke, tenne bål, sitte i ro og spise pølser? Så lenge man faktisk går på ski, så blir det fort varmt. Jeg går med tynn softshelljakke over tynn ulltrøye i -8, så i pluss 8 hadde det selvfølgelig blitt alt for mye klær med ulltrøye, genser med 50 % ull og attpåtil en Bergans-jakke utenpå. Anonymkode: fdc7b...c0a Blir nok det sistnevnte; gå et lite stykke, tenne bål og sitte i ro og spise pølser. Anonymkode: d390d...46a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #4 Del Skrevet 15. mars 2021 Høres helt passende ut det antrekket der🙂 Anonymkode: b3638...dc0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 15. mars 2021 #5 Del Skrevet 15. mars 2021 Ta med en vindtett bukse du kan ha på når du sitter stille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #6 Del Skrevet 15. mars 2021 Har alltid med tynn dunjakke hvis jeg skal bli sittende en stund. Anonymkode: 83eec...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2021 #7 Del Skrevet 15. mars 2021 Det høres ut som altfor mye mens du går, men du trenger noe i sekken til du skal sitte ved bålet. Anonymkode: e3318...9cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå