Thomasine Skrevet 24. august 2005 #1 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg liker å lese bøkene for sønnen min før han ser filmene der det er mulig. Var på biblioteket å lånte oss "Charlie og Sjokoladefabrikken" av Roald Dahl. Leste den selv da jeg var liten - men det begynner bli en stund siden... Nå leser vi på 3. kvelden (leser noen kapitler før sengetid) - og eldste lillegutt gleder seg til å lese videre!! Det gjør jeg og!! Den må pappa holde seg unna - bare jeg som skal lese den for ham!! Den er virkelig fin og vi gleder oss villt til filmen har premiere i september. Innen da må boka være lest!! Her kan dere se: http://chocolatefactorymovie.warnerbros.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morea Skrevet 24. august 2005 #2 Del Skrevet 24. august 2005 Den boka leste jeg jammen mange ganger da jeg var liten. Kjempemorsom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 24. august 2005 #3 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg har sett filmen, Depp var genial som vanlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 24. august 2005 #4 Del Skrevet 24. august 2005 Leste boka for seks- og åtteåringen for noen uker siden. Den fenget ikke så godt som jeg hadde tenkt meg, men vi koste oss godt med den. Og vi gleder oss veldig til filmen! Skal bli morsomt å få høre hva de synes boka i forhold til filmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 24. august 2005 #5 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg leste boka for datteren min (da sju år gammel) for et års tid siden. Hun var fullstendig bergtatt, og jeg kunne lest i timevis om jeg hadde orket. I grunnen har jeg vært litt skeptisk til at det ble laget film, jeg var redd at den ville falle helt igjennom i forhold til boka. Men nå gleder jeg meg stort, jeg tror det blir en opplevelse. Kan tenke meg at Johnny Depp er perfekt i rollen sin. Filmen fikk en sekser i en av avisene, etter hva jeg har hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 24. august 2005 #6 Del Skrevet 24. august 2005 Jeg vet ikke hvor mange ganger jeg har lest den boken, først da jeg var barn selv, så for nevøen min som er 30 nå og minst en gang for 15 åringen, kanskje to... Gleder meg også til filmen - den blir nok like bra som den første! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. august 2005 #7 Del Skrevet 24. august 2005 Da jeg jobbet på barneskole hadde jeg lesestund for barna mens de spiste - dermed fikk vi ro rundt måltidet + at jeg var ny og dermed ble forbundet med noe positivt fra første stund. Kan tro det var krise den dagen jeg måtte i begravelse rundt lunsjtider! endte med at jeg måtte lese for de med en gang jeg var tilbake Så Charlie og sjokoladefabrikken gikk rett hjem hos barna også, koselig og veldig spennende på en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå