Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2


89jenta

Anbefalte innlegg

SUPERMIRI skrev (6 timer siden):

Hei! Hvordan går det med deg? :klem:

takk som spør 🥰 

det går greit, kjenner ting blir lettere dag for dag.. venter spent på at mensen skal komme snart 🙈 det har jo gått 4 uker nå, men jeg er vel litt utålmodig 😅 

vi diskuterer mye, om vi er klare eller ikke. trodde jeg skulle være mer klar, men når deg kommer til stykke så klarer jeg det ikke.. om vi skal vente til jeg evt er vaksinert eller ikke. også snakker vi litt om økonomien oppi alt dette.. så mange tanker som svirrer nå om dagen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt at dagene begynner å kjennes litt lettere ut 🥰 Får håpe mensen kommer snart, og at syklusen kommer igang. 

Det er veldig forståelig at det er mye tanker rundt prøvingen ❤️ Håper at uansett hvilket utfall dere havner på, at det gir dere håp og glede i tiden fremover 😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENDELIG! 

mensen! 🥳 aldri har jeg vært så glad for å få mens i mitt lange liv 😅 så nå håper jeg at alt går fint og at kroppen er nullstilt. 

MEN, prøvingen er lagt litt på is.. vi er ikke helt klare enda. pluss at det er så mye som skjer rundt oss nå st vi velger å vente litt.. så får vi se hva som skjer. 

Det er litt vondt å være her inne fortiden, så jeg er ikke så aktiv.. men jeg titter innom av og til. 🌻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er syklus igang igjen! 🥳

Har full forståelse for at det kan være litt sårt å være inne her for tiden. Det kan være veldig godt med litt forumpause iblant, for man kan bli litt sliten av å se og lese alt som en gjerne skulle vært en del av selv.. ❤️

Jeg sender deg mange gode klemmer og tanker, også ønsker jeg dere masse lykke til når dere er klare igjen 🌺

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (8 minutter siden):

Endelig er syklus igang igjen! 🥳

Har full forståelse for at det kan være litt sårt å være inne her for tiden. Det kan være veldig godt med litt forumpause iblant, for man kan bli litt sliten av å se og lese alt som en gjerne skulle vært en del av selv.. ❤️

Jeg sender deg mange gode klemmer og tanker, også ønsker jeg dere masse lykke til når dere er klare igjen 🌺

tusen takk for at du er her inn og svarer og bryr deg ❤️ du aner ikke hvor mye det hjelper gjennom denne tunge perioden..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (På 13.4.2021 den 9.54):

ENDELIG! 

mensen! 🥳 aldri har jeg vært så glad for å få mens i mitt lange liv 😅 så nå håper jeg at alt går fint og at kroppen er nullstilt. 

MEN, prøvingen er lagt litt på is.. vi er ikke helt klare enda. pluss at det er så mye som skjer rundt oss nå st vi velger å vente litt.. så får vi se hva som skjer. 

Det er litt vondt å være her inne fortiden, så jeg er ikke så aktiv.. men jeg titter innom av og til. 🌻

Jeg forstår akkurat hva du mener... håper av hele mitt hjerte at du også snart er en av de gravide ❤️ Ble i alle fall veldig glad for å høre at du har fått mensen. Da er du i gang med en ny frisk start :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (4 timer siden):

Jeg forstår akkurat hva du mener... håper av hele mitt hjerte at du også snart er en av de gravide ❤️ Ble i alle fall veldig glad for å høre at du har fått mensen. Da er du i gang med en ny frisk start :hug:

tusen takk for gode ord snille du!🥺❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 13.

positiv test. men vi prøver ikke denne mnd.. 😕 dokumenterer for evt neste mnd med evt prøving. 

🔺

 

7CB90EFE-B8A6-4571-A7B8-6FF646D6B8EF.jpeg

Endret av 89jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Amatariel det er sant 😊 

men akkurat nå er det ikke noe annet i hele verden jeg ønsker enn å kunne bli gravid! er så urettferdig at jeg må vente på div grunner som ikke er min feil! 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 14

vil dere si at den er negativ eller positiv? tatt nå kl 22, ikke gått på do på ca 2 timer om det skulle ha noe å si.

2CC1953D-AC4E-4B19-8A72-0FD5D5C59B29.jpeg

Endret av 89jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (17 timer siden):

vil dere si at den er negativ eller positiv? tatt nå kl 22, ikke gått på do på ca 2 timer om det skulle ha noe å si.

Vil si den er positiv ja. Tatt noen test i dag, eller skal i ettermiddag kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@Amatariel tok denne kl 1515. er det litt tidlig på dagen å ta test kanskje? 

6574D7F2-F8E7-4F1D-8962-65C00C189652.jpeg

 

🔺

Endret av 89jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

89jenta skrev (47 minutter siden):

@Amatariel tok denne kl 1515. er det litt tidlig på dagen å ta test kanskje? 

Mellom kl. 15-18 bør egentlig gå for det samme. Det viktigste er egentlig at urinen er så konsentrert som mulig, at du ikke har vært på do de siste timene og drukket lite. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (10 timer siden):

Mellom kl. 15-18 bør egentlig gå for det samme. Det viktigste er egentlig at urinen er så konsentrert som mulig, at du ikke har vært på do de siste timene og drukket lite. 

oki 😊 den skal være ganske konsentrert. synes streken er sterk enda, men regner den som en negativ ?

Endret av 89jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

89jenta skrev (9 timer siden):

oki 😊 den skal være ganske konsentrert. synes streken er sterk enda, men regner den som en negativ ?

Negativ ja, den er litt svakere enn den positive du hadde. Blir bra med dpo-land! :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

CD 27.  

samboeren har gått med på å prøve ved neste EL! 🥺❤️ jeg klarer ikke å vente lenger. får bare håpe at alt ordner seg i rundt oss.. jeg skulle vel egentlig tatt vaksinen nå snart, men tror ikke det blir noe av det om jeg skulle bli gravid. men skulle jeg ikke bli gravid så kanskje jeg tar dose 1. (du trenger ikke å mene det samme som meg. kanskje du mener jeg burde vaksinere meg først. men respekter gjerne mitt valg, så respekterer jeg ditt!) 

normalt bruker jeg å få mens på CD 28/29, men i følge appen skal den komme på dag 30. men skal oppdatere så snart mensen kommer. kjenner jeg meg selv rett kommer jeg til å teste som en gal denne første måneden. livredd for å gå glipp av EL, selv om jeg aldri har hatt problemer med å kartlegge den. 

så nå krysser vi fingrene for at samboer ikke ombestemmer seg og at alt går bra ❤️🤞🏼

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så bra @89jenta :klem: Jeg vet at det er dette du vil, så dette var gledelige nyheter på en søndag ❤️  

Håper så inderlig at det skal klaffe fort for dere :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SUPERMIRI skrev (10 minutter siden):

Åh, så bra @89jenta :klem: Jeg vet at det er dette du vil, så dette var gledelige nyheter på en søndag ❤️  

Håper så inderlig at det skal klaffe fort for dere :) 

 

tusen takk 🥰 det gjør jeg også. det skumle  er at vi har blitt gravide med en gang hver gang vi har prøvd 😅 så jeg prøver å ikke forvente det nå, redd jeg skal bli veldig skuffet om det ikke går på 1 eller 2 forsøket liksom. men det kan jo ta tid. 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...