Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2


89jenta

Anbefalte innlegg

Her var det lenge siden jeg har oppdatert. Nå har jeg kommet til 19+0, og kunne nå på morgenen kjenne små dult på utsiden på magen 🥹 Det er bare så fantastisk! Jeg har oul neste uke, som virkelig er den store milepælen. Det blir så spennende og skummelt på samme tid. Men denne gangen skal ultralyden gå bra! 🤞🏼

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt å se at du har det fint, @89jenta ❤️ Du fortjener å nyte og glede deg til å bli mamma! Blir spennende å se hva dere venter på oul, hvis dere ønsker å vite det 🥰 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å kjenne bevegelser 🥰 vi er jo så likt også! En uke mellom oss 😊 skal på OUL på fredag jeg 😊 masse lykke til på OUL! Det går nok bra denne gangen skal du se❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja denne gangen skal det gå bra. Gleder meg til rapport i neste uke ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ultralyd vel overstått og alt var bare bra 🥹 Med vår historikk sjekket de over organene flere ganger. Veldig fornøyd med jordmødrene som utførte undersøkelsen! 

Frisk og fin liten gutt i magen 💙

 

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurraa!!!❤️ Kjenner jeg blir rørt på dine vegne. Gratulerer, kjære du 🥹

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastiske nyheter! Gratulerer så masse med vellykket ultralyd og en liten gutt i magen! 🥰💙

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Gratulerer med fin liten guttebass i magen 💙 Nyt resten av svangerskapet!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Lenge siden sist! 

29+0 og tiden begynner endelig å gå litt kjappere 🤭 Lille prinsen i magen virker å kose seg i magen. Formen er på topp! Føler meg så heldig ☺️ Nå begynner bare alle bekymringene og redselen for fødsel å komme.. Men vi har mye støtte og hjelp rundt oss fra jordmor og sykehuset. Jeg vil gjerne prøve å nyte svangerskapet så mye som mulig, og ikke tenke så mye på fødselen helt enda. Mange uker igjen enda. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig, jeg er så glad på deres vegne 😍 så godt at dere får god støtte og hjelp mtp fødsel, og ja det er jo mange uker til enda. Håper alt går bra når den tid kommer❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så godt å høre at prinsen koser seg i magen ❤️ Det er godt det er igjen noen uker enda, så du kan få hjelp til å håndtere de følelsene og tankene du sitter med. Stor klem til deg!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint å høre fra deg! ❤️ På mange måter begynner den beste delen av svangerskapet nå - nyt!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hvordan går det med deg? 🥰 ikke lenge igjen for hverken deg eller meg nå🤩

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Love90 skrev (På 21.8.2022 den 10.44):

Hvordan går det med deg? 🥰 ikke lenge igjen for hverken deg eller meg nå🤩

Takk som spør 🥰 Er 33+3 idag. Heldigvis er det ikke lenge igjen! 

Skal jeg være ærlig så går det helt greit. Jeg kjenner på en del tanker og følelser som jeg føler er «feil». Jeg er veldig sliten og lei av å gå gravid. Jeg har aldri vært så ting som jeg er nå, det kjennes godt på kroppen. Bekkenet gjør vondt, mer vondt en noen gang, så jeg må ha hjelp til en del oppgaver. Og det å kunne fungere så dårlig takler jeg dårlig. 

Men alle disse følelsene jeg kjenner på blir vel verdt det når lille prisen kommer 💙 

Endret av 89jenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Den siste tida er som regel den som er tøffast, for dei aller fleste. Eg var så hoven i kroppen at eg ikkje greidde å få på meg sko liksom. Lykke til med siste innspurt ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammahjarte skrev (11 timer siden):

Den siste tida er som regel den som er tøffast, for dei aller fleste. Eg var så hoven i kroppen at eg ikkje greidde å få på meg sko liksom. Lykke til med siste innspurt ❤️

Takk for at du legger igjen spor 🥰 Godt å vite at man ikke er alene om disse følelsene.. Heldigvis snart ferdig 💙

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...