Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2


89jenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, det var trist å lese 😢♥️  Dette er virkelig ikke for pyser, og dere som allerede har opplevd så mye vondt. Jeg sender deg masse gode tanker og håp for fremtiden ♥️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

så utrolig koslig at du har tenkt på meg 🥰  

skal jeg være ærlig, så har det ikke gått så bra.. jeg er lei av å prøve. lei av og bli skuffet og lei meg. lei meg av at alle rundt meg spør og hinter fram på om vi har noe å fortelle dem. siden jeg har blitt gravid så lett de 3 andre gangene, så forventet jeg at det skulle gå fort denne gangen også. noe det ikke har gjort. og jeg hadde ikke sett for meg at jeg skulle sitte i den situasjonen. nå er den 4 mnd på rad vi prøver, og det blir verre og verre for psyken for hver gang det ikke klaffer.. 

ja, jeg vet at mange prøver lengre. og at jeg kanskje burde ta meg sammen, og ikke suttre over og ha prøvd så kort. men skuffelsen er nok like stor uansett hvor lenge man har prøvd.

Syklusen har bare vært krøll etter dose 2 og eller den kjemiske aborten. vet ikke helt hvem av de jeg skal legge skylda på. jeg fikk positiv test i går på CD 26, ( jeg bruker og ha EL CD 16. og en syklus på 28/29 dager)  men bedre sent enn aldri. så nå må man vel bare smøre seg med tålmodighet og vente kanskje jeg er heldig og får en positiv test i starten av Desember

Endret av 89jenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg!:klem: Håper sykluskrøllet har stoppet opp, og at du får din positive test veldig, veldig snart!❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner så veldig godt at du er lei :troest:
Da jeg opplevde min senabort tok det 8 måneder før jeg ble gravid igjen, og det var den mest langdryge tiden i hele mitt liv (sammen med de 9 mnd det tok etter MA'en). Noen av oss må tydeligvis la det gå en del tid før vi klarer å bli gravid igjen. Men ikke gi opp! Plutselig står du med en positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei, hvordan går det med deg? Jeg er relativt ny på forumet og leste gjennom dagboken din nå. Så utrolig trist det du har opplevd❤️ Krysser fingrene for at din tid snart kommer ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så fantastisk! Gratulerer så mye ❤️❤️ Krysser alle fingre og tær for at den klamrer seg fast 🤞🤞❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh herregud - hurraaa!! Gratulerer så mye med de fantastiske nyhetene😭😍 Den lille spiren SKAL klore seg fast🤞🏻❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...