Gå til innhold

✨ 89jenta prøver på nr 2


89jenta

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (15 minutter siden):

For nøyaktig en uke eller? Jeg testet veldig i grenseland, og fikk ikke opp ønsket svar ene dagen, men fikk det litt senere. 1 uke er hovedregelen, men ingen regel uten unntak. Er nok de faktiske tallene du trenger... 🤞

8 dager i mellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

fikk melding fra legen i går. det er en abort. 

MEN 

hvorfor i helvete blør jeg enda?! jeg føler selv at jeg ikke har «fått ut noe» av kroppen.. blødningene har ikke endret seg, jeg blør like mye som for 14 dager siden.. men i går økte smertene litt før de ga seg til natten. da jeg våknet idag var smertene tilbake, men nå har de avtatt igjen. jeg forstår ingenting… 

selv tror jeg at kroppen må ha hjelp til å kvitte seg med det som er igjen. men jeg blir bare så frustrert når legen sender en beskjed like før de stenger, slik at jeg ikke får tak i de, og må vente over helgen. «bare ta kontakt med legevakt» skriver hun. som om legevakta kan skrive ut slike tabletter?! 

beklager frustrasjonen.. men snart gir jeg opp hele greia her.. 

og ja, jeg skal selvfølgelig kontakte legen igjen på mandag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig synd å høre at det er en abort... Skjønner godt frustrasjonen din. Synes også det høres ut som at kroppen kanskje trenger hjelp. Rart at de ber deg hendvende deg til legevakt?? Jeg ville faktisk ringt legevakta og hørt om de har noen alternativer, særlig om du opplever smerter videre. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egirl skrev (2 minutter siden):

Utrolig synd å høre at det er en abort... Skjønner godt frustrasjonen din. Synes også det høres ut som at kroppen kanskje trenger hjelp. Rart at de ber deg hendvende deg til legevakt?? Jeg ville faktisk ringt legevakta og hørt om de har noen alternativer, særlig om du opplever smerter videre. 

takk for at du svarer ❤️ 

legenvakten kan ikke gjøre stort.. sist jeg mistet satt jeg der i 3 timer, og når jeg endelig fikk snakke med legen så sa han bare «det er trist at du mister. men det er ingenting vi kan gjøre. ta paracet og ibux. vi kan kun gjøre noe dersom du blør igjennom x antall bind på kort tid» 

så frister lite å ringe dit igjen. får vel bare vente til over helgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig leit at det endte sånn kjære deg😣 Uff, håper du får den hjelpen du trenger dersom kroppen ikke klarer å rydde opp helt selv… Vil bare sende deg en stor klem, måtte det klaffe igjen veldig snart❤️❤️

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, 89jenta said:

takk for at du svarer ❤️ 

legenvakten kan ikke gjøre stort.. sist jeg mistet satt jeg der i 3 timer, og når jeg endelig fikk snakke med legen så sa han bare «det er trist at du mister. men det er ingenting vi kan gjøre. ta paracet og ibux. vi kan kun gjøre noe dersom du blør igjennom x antall bind på kort tid» 

så frister lite å ringe dit igjen. får vel bare vente til over helgen. 

Fy søren, det er faktisk litt skummelt å høre. Da ville jeg ikke ringt, nei. Det er nok best å holde ut så godt du kan og ta kontakt med legen på mandag ja❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, dette var ikke noe trivelig å lese 😢 Sender deg en stor klem og masse lykkeønsker om at det snart må klaffe for dere! ❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei☹️❤️ i dag har jeg ikke turt å gå inn å lese, for jeg fryktet det så inderlig. Syns også det er rart at du enda blør likt som du har gjort i et par uker. Hvordan går det med deg i kveld? Krysser fingrene for at du får god hjelp på mandag❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bittelillebolla skrev (På 29.8.2021 den 14.39):

❤️ :klem:

❤️:klem:

Sommerfuul skrev (1 time siden):

Klem til deg ❤️ krysser fingrene for at den sitter på PP6 for oss begge to nå 🤞🏻🤞🏻

❤️ ja, krysser alt jeg har for oss nå! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei! Følger deg gjerne her. Så leit med SA, det er så vondt når det skjer :( Jeg har også vært igjennom to stykker. En før hvert barn jeg har. Så jeg er forberedt på at det samme skjer denne gangen, nå som vi prøver på nummer 3. 
 

Det er så mange leger som tar så lett på det med SAer. Jeg husker jeg ringte fastlegekontoret når jeg opplevde det første gang. Jeg var redd og knust og ville bestille legetime. Jeg ble avvist på legekontoret og de sa at jeg ikke fikk komme inn til time. Det var ikke noe vits.  Skikkelig kald og avvisende. Det var såå vondt når man er så lei seg og sårbar og ikke vet helt hva man skal gjøre av seg. 
 

Sender deg en klem og krysser fingrene for at spiren sitter på denne PP 💛

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

takk som spør @MissB 💛 og takk til dere andre som også legger igjen et spor 💛 

skal jeg være ærlig så går det ikke så bra. vi velger å slutte og teste for å «slippe kontrollen» litt. vi kommer heller ikke til å «prøve så hardt» for og få det til å klaffe. psyken min orker ikke med dette mye lengre, føler vi har sånn uflaks.. det får bare bli noe hvis det blir. jeg har ikke energi mer til å legge på dette akkurat nå. skal få mensen nå idag, er derfor så deppa og lei.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...