AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #1 Del Skrevet 14. mars 2021 Min kommende kone foreslo dette "navnet". Jeg er ikke den som er best når det kommer til konflikter, men våre barn skal ha anstendige, ekte navn. Hvordan får jeg henne på rett spor? Kardashians + boss-tv detox? Anonymkode: 27cc6...0ac 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 14. mars 2021 #2 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) Denne tråden vil stenges pga mangelfull overskrift Endret 14. mars 2021 av knulleGuden666 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #3 Del Skrevet 14. mars 2021 Savander skulle det stå forøvrig Anonymkode: 27cc6...0ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SmokeyEye Skrevet 14. mars 2021 #4 Del Skrevet 14. mars 2021 Savna dæ også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leonora99 Skrevet 14. mars 2021 #5 Del Skrevet 14. mars 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er en navnetråd med navnet som tittel.. Anonymkode: 27cc6... Feil tråd Endret 14. mars 2021 av Leonora99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #6 Del Skrevet 14. mars 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er en navnetråd med navnet som tittel.. Anonymkode: 27cc6...0ac De pleier å få stå. Er helt enig med HI, det virker som det går sport i å finne på mest mulig sære navn til ungene sine, det er helt forferdelig. Det både høres stygt ut, men er også potensielt skadelig for barnet pga. erting og mobbing, og mer til. Tror vi kjeder oss for mye, vet ikke akkurat hva årsaken er, men det er nok mye konkurranse ute å går. Anonymkode: e2bcd...a60 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2021 #7 Del Skrevet 14. mars 2021 Just now, Leonora99 said: Hvordan kan vi vite det når det kommer opp på startskjermen? Jeg trodde det skulle være noe annet. Jeg sa det kun som tips på at slike tråder stenges så du heller kunne starte en ny tråd om det samme men med oppdatert overskrift...... Vi kan ikke vite det, men det er ikke noe nytt fenomen akkurat. Det skjer også med visse andre underforumer hvor det er tillatt, som dagbøkene. Ser likt ut på forsiden/startskjermen. Anonymkode: e2bcd...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. mars 2021 #8 Del Skrevet 14. mars 2021 Velg heller Sander. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vintermorgen Skrevet 17. mars 2021 #9 Del Skrevet 17. mars 2021 Ryddet for avsporinger og brukerangrep, samt svar til dette. Vintermorgen, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå