Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som hudpleie, sminke, hår, negler, ansiktsbehandlinger etc. 

Anonymkode: 56ac3...295

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil tro at det ligger rundt 100 000kr.

Anonymkode: 1c09b...a38

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vil tro at det ligger rundt 100 000kr.

Anonymkode: 1c09b...a38

Tar du mange behandlinger da? Evt hvaslags?

AnonymBruker
Skrevet

Tja ca 5000.

Anonymkode: 4323d...b87

AnonymBruker
Skrevet

En plass mellom 15 og 20 tusen

Anonymkode: 5fb48...b5a

Skrevet

Mellom 10.000 og 12.000 tror jeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Tja ca 5000.

Anonymkode: 4323d...b87

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

En plass mellom 15 og 20 tusen

Anonymkode: 5fb48...b5a

AntiBullshit skrev (Akkurat nå):

Mellom 10.000 og 12.000 tror jeg

Kan dere som svarer si om det er mest kremer og sånn, eller om dere også tar behandlinger på klinikk:)

AnonymBruker
Skrevet

Ca 3000... Farger håret selv hver 4 uke.. og frisør med klipp av tupper ca en gang i året.... ( Herregud så lite kvinnelig jeg følte meg nå 😔

Anonymkode: fdc08...41d

Skrevet

Noen hundrelapper tenker jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Lite. Frisørklipp eit par ganger for året 🙂 

Anonymkode: 1add6...946

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Kan dere som svarer si om det er mest kremer og sånn, eller om dere også tar behandlinger på klinikk:)

Jeg klipper og striper håret ca 3 ganger i året, det pleier å koste litt under 3.000 pr. gang, også bruker jeg litt penger på sminke, sjampo, hårkur og parfyme i løpet av året - totalt regner jeg med at det blir mellom 10 og 12 tusen.

Bruker ingen dyre dommer på fuktighetskrem eller ansiktspleie, bare helt vanlig rens fra cerave, ansiktskrem og solbeskyttelse fra vichy. Skrubber ansiktet lett med vanlig ansiktsklut når det trengs og synes det funker vel så bra som dyre peeling-produkter. 

Neglene ordner jeg selv de få gangene jeg ønsker å stelle dem litt ekstra, jeg er har en jobb som er håpløs å kombinere med neglelakk. Også er jeg glad i bake, plante og male så det ville ikke vært hensiktsmessig for meg å bruke masse penger på pene negler.

Endret av AntiBullshit
  • Liker 2
Skrevet

Tilnærmet ingenting. Frisør et par ganger i året, sjampo/balsam og mascara. En sjelden gang kjøper jeg ny krem. Solkrem kjøper jeg oftere.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke mye. Er hos frisøren kanskje hvert annet år, 700kr. 

Bruker ca en ansiktskrem i året. Den koster 50kr. 

Farger håret hjemme 2-3 ganger i året. 2-300kr. 

Neglene lever fritt vilt. Lakkerer ikke. 
Går aldri på klinikker. Hater spa og slikt. Bruker kun mascara (50kr/stk) og øyeskygge, men driver og bruker opp så ikke kjøpt noe på over ett år. 

Anonymkode: ccb96...344

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje 2000-3000 på hudpleieprodukter og sminke. Håret klipper jeg selv, farger det aldri. Neglene fikser jeg også selv.

Anonymkode: d5605...694

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
L'amie skrev (22 minutter siden):

Tilnærmet ingenting. Frisør et par ganger i året, sjampo/balsam og mascara. En sjelden gang kjøper jeg ny krem. Solkrem kjøper jeg oftere.

Det blir jo noen tusen det:) Solkrem er jo også dyrt. 

AnonymBruker
Skrevet

Det aner jeg ikke, men trolig ganske mye.. Sliter med fet hud, acne og porer.

Tar vel ca. 4 hudbehandlinger (dermapen) i året på ca. 2500 kr per gang. Altså 10 000,- Tar botox i panna til 1500 kr ca. 3 ganger i året. Altså 4500,- Så tar jeg fillers i leppene ca. 1 gang i året, til ca. 4000 kr. Har nettopp tatt fillers i nesen og kjeve, til 8000 kr. Men dette gjøres sjeldnere enn hvert år. Men bruker dyre hudprodukter fra ZO da, til kanskje 15 000,- i året?

Shit.. Mer enn jeg skulle ønske! Men sunn hud er viktig for meg, og noe jeg prioriterer. 

Anonymkode: 5ef83...cbf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tar vel ca. 4 hudbehandlinger (dermapen) i året på ca. 2500 kr per gang. Altså 10 000,- Tar botox i panna til 1500 kr ca. 3 ganger i året. Altså 4500,- Så tar jeg fillers i leppene ca. 1 gang i året, til ca. 4000 kr. Har nettopp tatt fillers i nesen og kjeve, til 8000 kr. Men dette gjøres sjeldnere enn hvert år. Men bruker dyre hudprodukter fra ZO da, til kanskje 15 000,- i året?

Shit.. Mer enn jeg skulle ønske! Men sunn hud er viktig for meg, og noe jeg prioriterer. 

Håret striper jeg ca. 6 ganger i året til 1500,- per gang. Og så tar jeg fotpleie med pedikyr om sommeren bare.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker veldig lite. Farger ikke og klipper håret selv. Husker ikke sist jeg kjøpte sjampo, bruker en veldig drøy fra helsekost, kostet vel 150 eller noe. Bruker ansiktsolkrem fra Vichy. Kjøper mascara så sjelden at de alltid har byttet ut modellen når jeg skal ha ny. 

Anonymkode: 5a81d...a25

Skrevet (endret)

Mange tusen...kjøper hudpleie,shampo,parfyme,sminke osv.flere ganger hver måned.

Derimot, er jeg ALDRI hos frisør og slikt, ordner meg selv,jeg😁

Endret av flusa
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sunn hud med botox og fillers? 😂

Anonymkode: 5a81d...a25

• Liker 8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...