AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #2 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er de bra? Anonymkode: 143e7...e3b Hvilken stein har du ligget under? Det er vel ikke mange selvbruningsprodukter som har fått like mye omtale og som har blitt diskutert så mye. Google! Anonymkode: 1b9ad...30c
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #3 Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken stein har du ligget under? Det er vel ikke mange selvbruningsprodukter som har fått like mye omtale og som har blitt diskutert så mye. Google! Anonymkode: 1b9ad...30c Ingen vits i å svare frekt. For å svare deg ts, jeg har prøvd den. Jeg syntes den var bra, mye bedre enn annen selvbruning jeg har brukt før. Men du må bruke selvbruningsvotter Anonymkode: f7d4f...7e1 2
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Skrevet 12. mars 2021 Jeg liker St.Tropez, orker ikke å styre med selvbruningsprodukter som må ligge på huden over natten. Den fra St. Tropez må du ha på maks 3 timer for å oppnå den dypeste brunfargen. Anonymkode: 5ee07...c9d
Djungelvrål Skrevet 12. mars 2021 #5 Skrevet 12. mars 2021 Kommer aldri til å kjøpe noe med SE sitt navn på. Av de få bildene jeg har sett av henne på insta så ser den veldig flekkete ut. 2
jukkapalme Skrevet 12. mars 2021 #6 Skrevet 12. mars 2021 Peonjenta skrev (7 minutter siden): Kommer aldri til å kjøpe noe med SE sitt navn på. Av de få bildene jeg har sett av henne på insta så ser den veldig flekkete ut. Helt enig. Aldri i verden om jeg støtter den dama. 2
MaleficentAurora Skrevet 15. mars 2021 #7 Skrevet 15. mars 2021 Nei og jeg kommer aldri til å kjøpe noe som står i SE sitt navn eller andre produkter som kommer fra henne. Kjøper ikke noe som influencere har lage eller vært med på og "designet". 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå