Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Finnes det noe som helst ok turbukser for gravide? Jeg er fortsatt tidlig i svangerskapet så et par mnd til jeg vil trenge det tror jeg, men har prøvd å leite litt og finner veldig lite. Ser Stormberg har noe, men er ikke veldig fan av Stormberg fra før så er ikke helt det jeg er på jakt etter. Har hund så går mye på tur og trenger derfor noen gode bukser. Bruker mye langrennsbukser på tur, men ser at dette kan bli vanskelig å få tak i til en stor mage. Noen som har noen gode tips? :)

Anonymkode: 7b19a...5c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke turbukse, men kan anbefale Casall seamless rib tights! Veldig god både i svangerskapet og etterpå 😃

Anonymkode: 9b516...4fa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For meg gikk det fint å bruke langrennsbuksa på tur som gravid, også ganske sent i svangerskapet, gikk fint å legge buksestrikken under magen. Turbukse med knapp i livet derimot var håpløst. 

Anonymkode: e6cf3...310

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Endte med å bruke mannen sine joggebukser med lavt liv her.. 😅 stormberg har vel noe, men vet ikke hvordan de er i passformen. 🤔

Anonymkode: 5869f...9f4

AnonymBruker
Skrevet

Tights er jo overhode ikke det samme som turbukse 🙈 Jeg går masse med turbukser og overtrekksbukser men aldri med tights.

Jeg tror ikke det er så mange andre enn Stormberg som har turklær til gravide? Jeg er heller ikke så fan av stormberg, men tror jeg skal bestille et par eller se om.noen selger brukt på finn. Jeg liker å gå tur og driver med hest, og alle tur- og ridebukser er for trange. Til nå har jeg bare gått med smekken helt åpen og lang genser/jakke, eller brukt gravid-stretchy jeans fra H&M. 

Anonymkode: abb1e...c0d

• Liker 2
Skrevet

Stormberg har gravidbukser. Varierende tilbakemelding. Traktorpikene har gravidklær også, mulig buksa blir litt for arbeidsbukse type.

Jeg får ikke på meg noen av turbuksene mine lengre, så jeg går med tykk vinter treningstights som jeg ruller ned i front.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte to fra Stormberg men passformen er helt grusom. Jeg ser at veldig mange andre mener det samme på Stormberg sine hjemmesider :(  Problemet er at tøystykket til magen starter så langt opp, at du allikevel får en stram buksekant midt på der hvor magen er størst. Det er ubehagelig og på slutten fikk jeg ikke engang på meg buksene....

Jeg løste det slik at jeg kjøpte bukseseler! Og brukte mine vanlige turbukser hele svangerskapet, med åpen buksesmekk og stramme bukseseler som holdt de oppe :) Og lang genser over så det ikke syntes.

Anonymkode: fa3c3...b38

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har i begge svangerskapene bare brukt mine vanlige turbukser, med smekken åpen, bukseseler for å holde dem oppe, og lang jakke/topp over. Korte topper/jakker brukte jeg med en avklippet singlet under, så den ble et slags magebånd som skjulte den åpne smekken.

Billigere og mer miljøvennlig enn å kjøpe en turbukse bare for noen få måneders bruk. 

Anonymkode: 44709...3ea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for mange gode svar, er selvfølgelig det beste om jeg kan fortsette å bruke de jeg har så det vil jo tiden vise 😊👌

Anonymkode: 7b19a...5c9

Skrevet

Må bare si at jeg er mektig imponert over dere gravide som orker tur! 👏🏼

• Liker 2
Skrevet

Jeg låner bukseseler av pappa😂 turbuksene passer fint hele veien bortsett fra rundt magen. Er i uke 40 nå, så det har jo vært i vinter når jeg har hatt jakke over og bukseselene ikke har vært synlige. Men har hvertfall funket gull med bukseseler her 😀👏🏼

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...