AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #81 Del Skrevet 4. januar 2022 Debatten om skjenkestopp i kveld 🙂 Anonymkode: 0f1e1...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 4. januar 2022 #82 Del Skrevet 4. januar 2022 Noen ganger, kommer an på hva de snakker om. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 4. januar 2022 #83 Del Skrevet 4. januar 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Debatten om skjenkestopp i kveld 🙂 Anonymkode: 0f1e1...8d9 Ja gleder meg til å se den. På tide noen tar debatten og stiller litt mer kritiske spørsmål. Jeg håper Fredrik har funnet folk med litt tyngde til å delta ellers blir det ingen virkning. Spørs om noen som er høyt på strå tør og stille. Media virker jo helt blåst for tiden. Orker ikke å lese en meter i vg og dagbladet lengre. Endret 4. januar 2022 av GrønnNellik68 glemte noe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #84 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Debatten om skjenkestopp i kveld 🙂 Anonymkode: 0f1e1...8d9 Det er helt vilt. Selv har jeg spist masse ute og liker å ta ett glass vin til maten, maks to. Maten smaker mye bedre da. Det er sletts ikke det samme å drikke vann, brus drikker jeg ikke. Det er ikke snakk om å drikke seg full til maten, det gjør jeg aldri. Kan godt sitte langt unna andre og oppgi navn og nummer, det har jeg gjort mange ganger. Så bare for meg har de forskjellige restaurantene tapt mange tusen i måneden. Dvs at jeg vanligvis spiser ute flere ganger i uken i tillegg til at vanligvis er et par stykker med som mener det samme. Det er sikkert mange av oss i landet. Anonymkode: ae048...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 4. januar 2022 #85 Del Skrevet 4. januar 2022 GrønnNellik68 skrev (2 timer siden): Ja gleder meg til å se den. På tide noen tar debatten og stiller litt mer kritiske spørsmål. Jeg håper Fredrik har funnet folk med litt tyngde til å delta ellers blir det ingen virkning. Spørs om noen som er høyt på strå tør og stille. Media virker jo helt blåst for tiden. Orker ikke å lese en meter i vg og dagbladet lengre. Som vanlig fjas. Hvorfor kan ikke jurister få se ett skriftlig grunnlag på hvorfor vi har disse tiltakene slik at de kan kontrolleres. ?? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #86 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er helt vilt. Selv har jeg spist masse ute og liker å ta ett glass vin til maten, maks to. Maten smaker mye bedre da. Det er sletts ikke det samme å drikke vann, brus drikker jeg ikke. Det er ikke snakk om å drikke seg full til maten, det gjør jeg aldri. Kan godt sitte langt unna andre og oppgi navn og nummer, det har jeg gjort mange ganger. Så bare for meg har de forskjellige restaurantene tapt mange tusen i måneden. Dvs at jeg vanligvis spiser ute flere ganger i uken i tillegg til at vanligvis er et par stykker med som mener det samme. Det er sikkert mange av oss i landet. Anonymkode: ae048...449 Skjønner virkelig ikke at de mener at hjemmefester er mindre smittsomme enn når folk tar ETT glass vin til maten på restaurant. Anonymkode: 0f1e1...8d9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #87 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skjønner virkelig ikke at de mener at hjemmefester er mindre smittsomme enn når folk tar ETT glass vin til maten på restaurant. Anonymkode: 0f1e1...8d9 For meg kan det gjerne være begrensning på ett glass, da går jeg ut og spiser. Altså, man raver ikke rundt etter ett glass 😂 Har i motsetning til dette hørt om flere jeg kjenner som har vært på nyttårsfest med 20 gjester. Som er lov. Og det var venners venner og full baluba. Sier ikke at det ikke er greit, bare koselig at folk hygger seg. Men desto mer idiotisk er det at man ikke kan drikke det ene glasset med vin til god mat … Anonymkode: ae048...449 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GrønnNellik68 Skrevet 4. januar 2022 #88 Del Skrevet 4. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Skjønner virkelig ikke at de mener at hjemmefester er mindre smittsomme enn når folk tar ETT glass vin til maten på restaurant. Anonymkode: 0f1e1...8d9 Skjønner ikke jeg heller. Det stemmer med undersøkelsen til hun forskeren enda den var full av mangler. Halv sjenkestopp like bra som full. Jeg tolket det som at når det er full sjenkestopp tar hjemme festene over og reaultatet blir tilslutt likt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2023 #89 Del Skrevet 18. september 2023 Hva tenker dere blir tema i morgen? Blir det Erna og Sindre? Da håper jeg Sindre er mann nok til å stille opp. Anonymkode: 6a5d0...2c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2023 #90 Del Skrevet 20. september 2023 Huff nei, det tullet der gidder jeg aldri å følge med på... Anonymkode: 46516...5ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå