AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #1 Del Skrevet 9. mars 2021 Må jeg informere Vegvesenet om ny adresse, eller oppdaterer de listene sine selv gjennom Folkeregisteret? Tenker det kan være viktig at bilens regnr er tilknyttet rett adresse? Anonymkode: c2854...852 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #2 Del Skrevet 9. mars 2021 Jeg har jo flyttet sikkert 4 ganger siden jeg kjøpte bilen, vognkortet står på gammel adresse, visste ikke at jeg må ha nye vognkort? Anonymkode: 04b8a...e4b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Del Skrevet 9. mars 2021 Vegvesenet får sine opplysninger fra Folkeregisteret. Anonymkode: 6c770...828 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2021 #4 Del Skrevet 12. mars 2021 Vanligvis må du møte opp på Vegvesen sitt kontor i åpningstida tirsdager mellom kl1175 og 1180. Da får du et skjema på byråkratmål som skal fylles ut innen tre uker. Husk å ta med kontanter når du leverer; Vegvesenet foretrekker betaling i daler og skilling. Viktig at du ikke fyller inn baksiden av skjemaet, det er forbeholdt saksbehandler. Det er egentlig alt, og saksbehandlingstiden er berre 114 måneder. Husk at den begynner forfra om du har gjort feil med skjemaet. Anonymkode: 8a9e5...673 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knulleGuden666 Skrevet 12. mars 2021 #5 Del Skrevet 12. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vanligvis må du møte opp på Vegvesen sitt kontor i åpningstida tirsdager mellom kl1175 og 1180. Da får du et skjema på byråkratmål som skal fylles ut innen tre uker. Husk å ta med kontanter når du leverer; Vegvesenet foretrekker betaling i daler og skilling. Viktig at du ikke fyller inn baksiden av skjemaet, det er forbeholdt saksbehandler. Det er egentlig alt, og saksbehandlingstiden er berre 114 måneder. Husk at den begynner forfra om du har gjort feil med skjemaet. Anonymkode: 8a9e5...673 Dagens 😂👍👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå