Gå til innhold

Hvitt hår etter stress, vil det bli brunt igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått en hvite hårstråd innimellom håret etter svært mye stress, vil disse bli brune igjen når stresset forsvinner, eller er fargepigmentene kronisk borte?

Anonymkode: 7c14d...a7b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan komme tilbake. Min mørkhårede mor fikk raskt masse hvite hår i en stressperiode, men senere ble håret gradvis mørkt igjen.

Anonymkode: 8cbaf...a00

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller så er du stuck med det, jeg fikk mange hvite hårstrå i en stressende periode, og når stresset roet seg så fortsatte det å komme fler hvite hårstrå. Er jo ikke verdens undergang 😉

Anonymkode: e18dc...a3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Eller så er du stuck med det, jeg fikk mange hvite hårstrå i en stressende periode, og når stresset roet seg så fortsatte det å komme fler hvite hårstrå. Er jo ikke verdens undergang 😉

Anonymkode: e18dc...a3e

Neida, jeg bare føler meg for ung til å få hvit hår nå. Har ikke en gang funnet en man eller fått barn😔

Kan jo farge det, men håret mitt tåler ikke farge noe bra, det blir så tørt, slitt og mister fasongen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det kan komme tilbake. Min mørkhårede mor fikk raskt masse hvite hår i en stressperiode, men senere ble håret gradvis mørkt igjen.

Anonymkode: 8cbaf...a00

Takk, da kan jeg leve litt i håpet😊

Skrevet

Jeg fant noen glasshår som hadde vært gjennom flere stressperioder. Det var annenhver 5 cm med hårfarge (stressfri) og glasshår (stress). Fascinerende. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...