AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #1 Skrevet 8. mars 2021 Jeg har fått en hvite hårstråd innimellom håret etter svært mye stress, vil disse bli brune igjen når stresset forsvinner, eller er fargepigmentene kronisk borte? Anonymkode: 7c14d...a7b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #2 Skrevet 8. mars 2021 Det kan komme tilbake. Min mørkhårede mor fikk raskt masse hvite hår i en stressperiode, men senere ble håret gradvis mørkt igjen. Anonymkode: 8cbaf...a00 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #3 Skrevet 8. mars 2021 Eller så er du stuck med det, jeg fikk mange hvite hårstrå i en stressende periode, og når stresset roet seg så fortsatte det å komme fler hvite hårstrå. Er jo ikke verdens undergang 😉 Anonymkode: e18dc...a3e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #4 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Eller så er du stuck med det, jeg fikk mange hvite hårstrå i en stressende periode, og når stresset roet seg så fortsatte det å komme fler hvite hårstrå. Er jo ikke verdens undergang 😉 Anonymkode: e18dc...a3e Neida, jeg bare føler meg for ung til å få hvit hår nå. Har ikke en gang funnet en man eller fått barn😔 Kan jo farge det, men håret mitt tåler ikke farge noe bra, det blir så tørt, slitt og mister fasongen. Anonymkode: 7c14d...a7b
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #5 Skrevet 8. mars 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det kan komme tilbake. Min mørkhårede mor fikk raskt masse hvite hår i en stressperiode, men senere ble håret gradvis mørkt igjen. Anonymkode: 8cbaf...a00 Takk, da kan jeg leve litt i håpet😊 Anonymkode: 7c14d...a7b
Peanut Skrevet 9. mars 2021 #6 Skrevet 9. mars 2021 Jeg fant noen glasshår som hadde vært gjennom flere stressperioder. Det var annenhver 5 cm med hårfarge (stressfri) og glasshår (stress). Fascinerende. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå