Gå til innhold

Så mange fine lange jentenavn.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva synes dere om Nikolina , Josefina , Andrina, Leodora, Ariela, Serafia, Florentina, Augustina, Irmina, eller Catriona? Vi liker lange jentenavn som slutter på A. Gjerne rangere navna.

Anonymkode: 6b3ad...23b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Likte ingen av dem🙉 Liker egentlig lange navn jeg også. Leonora er fint, da, men blir rart med D synes jeg. Hva med Matilda, Augusta eller Cornelia? Eller Natalia? 

Anonymkode: 844d8...e08

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Falt ikke helt for noen av de. Men det er jo heller ikke så relevant. Jeg legger til noen i samme slengen. 
Rebekka, Gabriella, Adelina, Kristina, Natasja

Anonymkode: e6dd4...2de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spør du meg er mange av disse navnene fine med e-ending. Nikoline, Josefine og Andrine synes jeg faktisk er veldig fine navn. Men lange, ikke erkenorske navn med a-ending gir meg skikkelig russisk prostituert vibber.

Anonymkode: 7a0ff...f2b

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva synes dere om Nikolina , Josefina , Andrina, Leodora, Ariela, Serafia, Florentina, Augustina, Irmina, eller Catriona? Vi liker lange jentenavn som slutter på A. Gjerne rangere navna.

Likte egentlig Florentina, men det er altfor langt. Nikoline og Josefine er fine med E og ikke A. 

Anonymkode: 75de0...953

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Serafia er finest av de navnene, synes jeg. 

Ellers kan jo Aleksandra, Marianna, Jakobine, Julianna og Mikelina befinne seg omtrent i samme kurv. 

Anonymkode: d0150...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Av de du nevner er Florentina det beste, men hvis jeg ka slenge på et forslag, så kan jeg komme med Dorothea 😉

Anonymkode: b40e0...c1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sunniva 

Anonymkode: 4259a...684

Sunniva er fint :)

Anonymkode: ddf8c...bb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunniva er et av mine favorittnavn. 

Av navnene du lister opp, syns jeg noen av de er finest uten a-ending. Nikoline er veldig fint. Leonora, josefine, andrine, augustine er veldig fine. 

Dorothea, Othilie og Eleonora og Petrine er også navn jeg liker og har gode assosiasjoner til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.3.2021 den 22.34):

Eneste som var fint er Josefine med E, Ariel uten A på slutten, og Irmina...resten er stygt

Anonymkode: 6f8e4...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...