Gå til innhold

Lett solkrem som trekker raskt inn og ikke er fet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og som det går ann å legge pudderfoundation over? 

Noen anbefalinger? 

Anonymkode: 47553...529

Videoannonse
Annonse
Gjest Reidunrev
Skrevet

Cosmica light and mattifying spf 50

AnonymBruker
Skrevet
Reidunrev skrev (14 minutter siden):

Cosmica light and mattifying spf 50

Prøvde den, den funka til formålet, men tørket dessverre ut huden min med rynker flass og den svei🙁

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Takk😊Tror du den er god til tørr hud? Jeg ser den har alkohol som ingrediens nr 2😨

Jeg vet ikke, men jeg får ihvertfall ikke tørr hud av den. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Cliniderm mattifying og mineralpudder fra JI over, holder hele dagen og huden holder seg fin.

Anonymkode: 2b5c2...b66

AnonymBruker
Skrevet

Beste solkremen jeg vet om er cosrx aloe soothing sun cream, den trekker godt inn uten å bli hvit og blank, gir ingen urenheter på meg, pluss gir såpass med fuktighet at jeg ikke har behov for noe særlig krem under på sommeren. Pluss for høy faktor. Ingen problem å legge sminke over, men jeg bruker lite sminke på sommeren.. 

Anonymkode: 523d6...d56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Beste solkremen jeg vet om er cosrx aloe soothing sun cream, den trekker godt inn uten å bli hvit og blank, gir ingen urenheter på meg, pluss gir såpass med fuktighet at jeg ikke har behov for noe særlig krem under på sommeren. Pluss for høy faktor. Ingen problem å legge sminke over, men jeg bruker lite sminke på sommeren.. 

Den er så vanskelig å få tak i til en ok pris.

AnonymBruker
Skrevet

Koster 200 kr og du får den i posten i løpet av noen dager, ingen problem. Jeg bruker å måtte kjøpe 2 stk i løpet av sommeren men jeg smører også ungene i ansiktet med den av og til. 

AnonymBruker
Skrevet

Men altså, var bare et tips 😜

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker denne https://aesthetica-tonsberg.no/produkt/sunforgettable-total-protection-face-shield-spf-50/?gclid=CjwKCAiAkJKCBhAyEiwAKQBCkjUcOoseEsbM_6SQvcF9EIKe-zmTuaXZ9Gj3JYkPln994ecTJ4doihoCd2EQAvD_BwE

Vær obs på at mange solkremer har stoffer som er skadelig for miljøet, samt mange solkremer har fortsatt stoffer som man tror kan være skadelig for mennesker. Ville heller brukt 500kr på en skikkelig solkrem, enn å risikere skade på deg selv.  https://dinside.dagbladet.no/fritid/16-av-36-inneholder-uonskede-stoffer/72544347

Anonymkode: e9749...39f

AnonymBruker
Skrevet

Litt dyr, men jeg liker veldig godt Murad City Skin Age Defence broad spectrum. Er ganske drøy. 

Anonymkode: 6efb7...2db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...