Gå til innhold

Håp om en liten baby 🌟


Prøver2021

Anbefalte innlegg

Prøver2021 skrev (1 time siden):

Nå er vi hjemme fra hytta. Tok en ny test som også slo positivt ut, men fra samme parti. Denne streken var litt mer rosa følte jeg, men man må virkelig jobbe for å se strekene. Sammenlignet med den jeg tok før vi dro. Den var helt blenda fra samme parti.. Hmm, ikke lett å bli klok på.

Føler fortsatt at strekene er så svake at jeg ikke gidder å bruke de «dyre» testene. Avventer til morgenurin i så fall. Er pessimistisk og tenker at det sannsynligvis er skygge eller kjemisk, men hadde vært sykt gøy hvis det var baby!! 💫

Høres akkurat ut som de første testene mine! Så svake at jeg nesten ikke så dem, ikke fikk fanget på kamera osv. Men på mer konsentrer urin og dyrere/bedre test så var det lettere å tro på det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver2021 skrev (2 timer siden):

Nå er vi hjemme fra hytta. Tok en ny test som også slo positivt ut, men fra samme parti. Denne streken var litt mer rosa følte jeg, men man må virkelig jobbe for å se strekene. Sammenlignet med den jeg tok før vi dro. Den var helt blenda fra samme parti.. Hmm, ikke lett å bli klok på.

Føler fortsatt at strekene er så svake at jeg ikke gidder å bruke de «dyre» testene. Avventer til morgenurin i så fall. Er pessimistisk og tenker at det sannsynligvis er skygge eller kjemisk, men hadde vært sykt gøy hvis det var baby!! 💫

Oi😄 så spennende 😁 jeg tenker at det skal godt gjøres å få en svak strek to ganger etter hverandre uten at dette er en babystrek! Du klarer ikke å få den opp på bilde da?😁 

Prøver2021 skrev (2 timer siden):

Jeg tester med Babyplan og har lest at en del har opplevd skyggestreker. Fikk du strek på flere tester? 😕

Jeg fikk en tydelig svak strek som jeg også synes var litt rosa på de vanlige testene, men var bare den ene jeg fikk det på, ikke på de andre etter den. Synes det var veldig rart for aldri opplevd sånne strekee uten å være gravid, men var som sagt kun på den ene testen det skjedde, så hvis du har svake streker på to stk så tenker jeg mer at dette er babystrek altså😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amatariel skrev (1 time siden):

Høres akkurat ut som de første testene mine! Så svake at jeg nesten ikke så dem, ikke fikk fanget på kamera osv. Men på mer konsentrer urin og dyrere/bedre test så var det lettere å tro på det 😊

Håper jeg er heldig å få oppleve det samme som deg!! ❤️ Nå er det ikke lenge til du har den lille jenta di på brystet 💫

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Love90 skrev (18 minutter siden):

Oi😄 så spennende 😁 jeg tenker at det skal godt gjøres å få en svak strek to ganger etter hverandre uten at dette er en babystrek! Du klarer ikke å få den opp på bilde da?😁 

Jeg fikk en tydelig svak strek som jeg også synes var litt rosa på de vanlige testene, men var bare den ene jeg fikk det på, ikke på de andre etter den. Synes det var veldig rart for aldri opplevd sånne strekee uten å være gravid, men var som sagt kun på den ene testen det skjedde, så hvis du har svake streker på to stk så tenker jeg mer at dette er babystrek altså😃

Blir spennende å se! Jeg får dem opp på bilde faktisk, men de er veldig svake… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (1 minutt siden):

Blir spennende å se! Jeg får dem opp på bilde faktisk, men de er veldig svake… 

 

Endret av Prøver2021
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøver2021 skrev (1 minutt siden):

De er sikkert så svake at dere ikke ser dem en gang 😂😂😂

85B58DD3-00EF-4038-9D20-F8AC21F3C71A.jpeg

Jeg ser de, svake streker som vi får håpe blir sterkere etterhvert!☺️🤞🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (42 minutter siden):

De er sikkert så svake at dere ikke ser dem en gang 😂😂😂

85B58DD3-00EF-4038-9D20-F8AC21F3C71A.jpeg

Dette må jo være babystreker 😳 sterkere streker enn jeg fikk sist, hakke sterkere! Hvis dette ikke er babystreker så må det være tidnes skygge streker fra babyplan! Sånne var mine streker sist jeg var gravid dagen etter jeg så en litt svakere skygge på clear blue 😁😁 dette ser jo VELDIG lovende ut tenker jeg💫😃🤞🏻 Tror det blir et nyttårs spire på deg alikevel jeg🥰

Endret av Love90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (1 time siden):

De er sikkert så svake at dere ikke ser dem en gang 😂😂😂

85B58DD3-00EF-4038-9D20-F8AC21F3C71A.jpeg

Jeg ser dem! Det ser ut som babystreker 🤩🤩🥰🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver2021 skrev (3 timer siden):

De er sikkert så svake at dere ikke ser dem en gang 😂😂😂

85B58DD3-00EF-4038-9D20-F8AC21F3C71A.jpeg

Jeg ser fine streker 🥰 Det var akkurat slik mine så ut i starten også. Åå, så spennende! Gleder meg til å følge med videre 🤞😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så gode og støttende! Dere bærer håpet for meg i disse dager 😅 Håper dere har rett 🤞🏻

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 DPO

Sov overraskende godt i natt, men drømte at jeg fikk nok en positiv test. Jeg var veldig spent da jeg sto opp. Bestemte meg for å ta Babyplan først. Den var veldig svak, så jeg tenkte at det var skyggestreker på testene fra i går. Siden vi skal dra på fjellet med venner i dag, bestemte jeg meg for å ta Clearblue for å dobbeltsjekke. Der var det et svakt, men godt synlig kryss. Veldig rart at den var så synlig når jeg nesten ikke kunne se streken på Babyplan… Den var på 10 ml og de to andre på 25 ml. 

Til slutt tok jeg en råsjans og tok digital. «Gravid 1-2 uker». Jeg er gravid!!! 🥰🥰 På en måte føles det som en seier fordi vi har klart det igjen. Kroppen min har kommet seg etter MA og vi klarer å befrukte. På en annen måte er jeg stresset over de svake strekene på strimmeltestene. Tenker at det er i ferd med å bli en kjemisk…. I morgen skal jeg få mensen. Håper ikke den kommer og at spiren klamrer seg fast 🤞🏻
 

Hvis det er en ting jeg har lært etter MA, så er det at jeg ikke har kontroll over denne prosessen. Jeg må bare ta det som det kommer, men jeg kommer nok til å være mer avventende fremover. 

Endret av Prøver2021
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, hurra!!!! Gratulerer så masse! ❤️ Skjønner at du holder litt tilbake, men tenker at du har all grunn til å juble frem til det motsatte er bevist! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fiora skrev (14 minutter siden):

Ååå, hurra!!!! Gratulerer så masse! ❤️ Skjønner at du holder litt tilbake, men tenker at du har all grunn til å juble frem til det motsatte er bevist! :jepp:

Tusen takk!! ❤️ Det er sant. Jeg prøver å være glad 😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Til dere som vet. Burde jeg slutte å tempe nå? Bør jeg stole på at jeg er gravid og vente med å teste med digital til neste torsdag (om 1 uke) i stedet for å bli stresset av strimmel? Tror kanskje jeg gjør det. Vil jo merke om jeg begynner å blø 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var absolutt ikke vanskelig å se strekene på stimlene! Ingen tvil om at det ikke er skyggestreker, for dem klarer man ikke fange på bilde. Og CB er gode tester, så veldig bra du tok det! :nordvesta:  Kjipt å være usikker, men nå trenger du ikke det lenger. Gratulerer!!!

Og ja, når man tester positivt så bør man absolutt slutte å tempe. Gravidhormoner kan krølle tempingen til, og skape bekymringer som er unødvendige. En gang tempet jeg til 20 dpo og tempen bare sank og sank. Men graviditeten gikk helt fint likevel! Så ville lagt det bort om jeg var deg - nyte tiden som nygravid :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...