AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #321 Skrevet 6. mars 2021 Nå har jeg ikke lest alle 17 sidene. Men 2 tips. Betal for det du har bestilt. Sjekk hvor du bestiller i fra før du bestiller Anonymkode: ccf9c...3a0 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #322 Skrevet 6. mars 2021 On 3/5/2021 at 5:26 AM, Anonymmari said: Sendte de også en melding etterpå med «bevis» på at resturantene har samme navn ved å ta screenshot av nummeret og stedet som kom frem når jeg søkte på navnet, og så en screenshot av den andre kebab restauranter som er her jeg bor som også heter det samme. Med en tekst under at det har skjedd en feil osv. selvfølgelig ikke deres problem, men hvordan kan jeg betale når jeg ikke har mulighet til å komme der heller? Skal ikke vippse til privatpersoner på offentlige restauranter heller da dette går under svart arbeid. Burde også gått an å tatt det på en rolig måte uten å bli sur når jeg forklarer hva som har skjedd til dem Oppgi adressen din og be dem sende faktura da vel. Anonymkode: f20a6...ec5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #323 Skrevet 6. mars 2021 BethB skrev (2 timer siden): Ok, i løpet av livet vil du møte personer som reagerer på forskjellige måter og noen ganger kommer du til å synes at det er litt i overkant. Learn to deal with it. Akkurat derfor jeg skrev «synes SELV» fordi det var min mening😁 Anonymkode: f443d...15b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2021 #324 Skrevet 6. mars 2021 BethB skrev (12 timer siden): Seriøst AnonymBruker, hvis du blir så overgitt over at folk ikke leser 13 sider så kan du bare oppdatere første innlegget Seriøst er ingenting som heter overgitt. Anonymkode: 2d58b...7cc
Lady Lovelylocks Skrevet 7. mars 2021 #325 Skrevet 7. mars 2021 Seriøst, holder dette på ennå. Du har betalt og alt er ferdig. At du gidder å svare fortsatt. La nå bare denne tråden dø ut. Bra du betalte 👍🏻 4
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #326 Skrevet 7. mars 2021 Kan du oppdatere førsteposten så folk skjønner at du har betalt? Det er ingen som leser lenger enn maks et par kommentarer før de poster. Anonymkode: 100e3...b25 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #327 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Godt mulig, men dette er basert på fakta. Yrkesfaglig utdanning er ikke dårlig, som skrevet, men generelt dårligere betalt enn høyere utdanning. Hvis en person forsørger seg selv som 18 åring er det mest sannsynlig pga lære. Fordi som oftest når man studerer har man bare en deltidsjobb hvor man ikke jobber hver dag en gang. Da tjener man greit, men som oftest ikke nok til å betale bosted, klær, mat osv. noe annet hvis personen har tatt lån selvfølgelig. Men da er det jo ikke den personen sine penger. «Alle»kan ta lån. og det å blande inn privatlivet til barna, selv om identitet ikke nevnes, synes hvert fall jeg ikke er relevant. Personen drar frem barna for å sammenligne meg med et barn, altså hennes barn som går på barneskolen. Og for å få frem at hun lærer sine barn å tenke fornuftig, og at jeg tydeligvis aldri har blitt lært opp til å tenke fornuftig. Tolker hvert fall jeg det som. Derfor skrev hvert fall jeg om det med barna. Flere ord og setninger her som er skrevet overdrevet for eksempel det med livshistorien. Flere i denne tråden har lagt altfor mye vekt på de 700kr selv om dette ikke var relevant. 😀 Anonymkode: f443d...15b AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hva var galt med dette? Personen skryter over at h*n forsørget seg selv som 18 åring. Da har man enda ikke startet å studere en gang. Det jeg spør om da er om h*n mest sannsynlig har en yrkesfaglig utdanning, fordi det tar mindre tid, og du tjener bedre som ung. Dette skrev jeg for å få frem det med at selv om jeg også er ung kan jeg ha mye både faglig, og generell kunnskap. For eksempel mer faglig kunnskap hvis denne personen ikke har studert, noe jeg ikke har sagt at er noe galt med, og jeg har det, selv om h*n har mer livserfaring. Selvfølgelig blir jeg også provosert av personen sine påstander om meg. Jeg blir selv sammenlignet med et barn av h*n Anonymkode: f443d...15b Kjære vene. Er det egentlig mulig å stille seg i et enda dårligere lys enn man gjorde i førsteinnlegget? Dette blir bare verre og verre... Det er for øvrig mange som studerer som 18-åringer. Du er klar over at studieåret starter i august? Jeg tjener for øvrig rundt 18 000 kr i måneden som student, og selvsagt mer i ferier da jeg kan jobbe 100%, så det er klart det er mulig å forsørge seg selv med bolig, mat og det man trenger selv om man er student. Jeg studerer for øvrig medisin, men det er kanskje heller ikke bra nok for deg? Dårligere enn det du gjør siden jeg tar meg tid til å jobbe og forsørge meg selv? Herregud. Ta deg sammen, menneske. Anonymkode: 916e7...67d 6
got2go Skrevet 7. mars 2021 #328 Skrevet 7. mars 2021 3 sider med diskusjon vedr betaling og 14 resterende sider med skitkasting. Bra folk har noe å gjøre i Koronatiden! 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #329 Skrevet 7. mars 2021 got2go skrev (6 minutter siden): 3 sider med diskusjon vedr betaling og 14 resterende sider med skitkasting. Bra folk har noe å gjøre i Koronatiden! Du å tok tia Anonymkode: 38aad...a79 2
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #330 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Du å tok tia Anonymkode: 38aad...a79 🤣🤣👍 Anonymkode: a26e2...728 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #331 Skrevet 7. mars 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Kan du oppdatere førsteposten så folk skjønner at du har betalt? Det er ingen som leser lenger enn maks et par kommentarer før de poster. Anonymkode: 100e3...b25 Nei, for hun har skrevet som AB. Anonymkode: 279cf...99e
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #332 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei, for hun har skrevet som AB. Anonymkode: 279cf...99e Ikke i tredje innlegg. Anonymkode: 916e7...67d
Gibralfaro Skrevet 7. mars 2021 #333 Skrevet 7. mars 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Seriøst er ingenting som heter overgitt. Anonymkode: 2d58b...7cc Bokmålsordboka Oppslagsord Ordbokartikkel overgitt over|gitt a2 1 som har gitt seg over, motløs, oppgitt føle seg helt overgitt 2 forbauset, forundret
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #334 Skrevet 7. mars 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Du å tok tia Anonymkode: 38aad...a79 Men jeg leste ikke alle de sidene, så det gikk kort tid Anonymkode: ccf9c...3a0
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2021 #335 Skrevet 7. mars 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Ikke i tredje innlegg. Anonymkode: 916e7...67d Men hun kan fortsatt ikke oppdatere HI. Anonymkode: 279cf...99e
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2021 #336 Skrevet 8. mars 2021 18 sider om dette?? Hvorfor ikke bare betale Anonymkode: ccf9c...3a0 1
Anglofil Skrevet 9. mars 2021 #337 Skrevet 9. mars 2021 Tråden er ryddet for brukerangrep og brukerdebatt, samt svar til dette. Anglofil (teamleder)
Guppy88 Skrevet 10. mars 2021 #338 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 6.3.2021 den 17.36): Hva var galt med dette? Personen skryter over at h*n forsørget seg selv som 18 åring. Da har man enda ikke startet å studere en gang. Det jeg spør om da er om h*n mest sannsynlig har en yrkesfaglig utdanning, fordi det tar mindre tid, og du tjener bedre som ung. Dette skrev jeg for å få frem det med at selv om jeg også er ung kan jeg ha mye både faglig, og generell kunnskap. For eksempel mer faglig kunnskap hvis denne personen ikke har studert, noe jeg ikke har sagt at er noe galt med, og jeg har det, selv om h*n har mer livserfaring. Selvfølgelig blir jeg også provosert av personen sine påstander om meg. Jeg blir selv sammenlignet med et barn av h*n Anonymkode: f443d...15b Jeg flyttet ut som 18-åring. Forsørget meg med inntekt fra deltidsjobb, stipend, og etter hvert studielån. Gjennom VGS og høgskole. Uten hjelp fra andre. Og til din informasjon: det er flere fagbrev fra yrkesfag som betaler like godt eller bedre enn flere yrker med krav til høyere utdanning. Det paradoksale er at du prøver å virke erfaren og reflektert med innlegget ditt, men viser manglende kunnskap og forståelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå