Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Føler jeg har prøvd alt apotek, matbutikk og kosmetikkforetninger har nå 😬 Funker gjerne en måneds tid, før jeg må over på nytt merke. Akkurat som om jeg blir immun? Nå er jeg på beholder nr to av Rituals sin mørkegrønne, men kjenner etter en lang dag at svettelukten sniker seg innpå. Takler ikke svettelukt 😐

Anonymkode: 54929...625

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stop24 fra apoteket

AnonymBruker
Skrevet
Bingo Bongo skrev (12 minutter siden):

Stop24 fra apoteket

Det er en av de jeg synes har fungert dårligst 🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Føler jeg har prøvd alt apotek, matbutikk og kosmetikkforetninger har nå 😬 Funker gjerne en måneds tid, før jeg må over på nytt merke. Akkurat som om jeg blir immun? Nå er jeg på beholder nr to av Rituals sin mørkegrønne, men kjenner etter en lang dag at svettelukten sniker seg innpå. Takler ikke svettelukt 😐

Jeg sverger til Vichy sine, de som har 48 til 72 timers varighet. Og passer på å barbere håret under armene, da det ofte er der lukten setter seg. Jeg har alltid svettet mye under armene og prøvd alle slags varianter, men er 100 % fornøyd med Vichy sine! Ikke noe lukt og svetter mye mindre! Helt fantastisk! 

Anonymkode: ce517...020

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det er en av de jeg synes har fungert dårligst 🙈

Så kjedelig - jeg er veldig fornøyd med den.

Har du prøvd en sånn slags "kur" med aluminiunsklorid? Mener det er noe sterke greier som bare skal brukes et par ganger i uken. Det er noe som heter Yerka, og noe som bare heter aluminiumsklorid, mener jeg.

AnonymBruker
Skrevet
Bingo Bongo skrev (9 timer siden):

Så kjedelig - jeg er veldig fornøyd med den.

Har du prøvd en sånn slags "kur" med aluminiunsklorid? Mener det er noe sterke greier som bare skal brukes et par ganger i uken. Det er noe som heter Yerka, og noe som bare heter aluminiumsklorid, mener jeg.

Nei, det har jeg ikke hørt om. Takk for tips! Skal sjekke det ut ☺️ 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, det har jeg ikke hørt om. Takk for tips! Skal sjekke det ut ☺️ 

Vil bare advare at det er veldig sterkt, men funker ekstremt bra. Jeg bruker det gjerne før jeg skal på ferie. Er da så og si svettefri et par uker etterpå. Men det kan gjøre vondt og jeg har endt opp med brannsårliknende sår under armene hvis jeg har vært bittelitt fuktig når jeg tok det på. Man skal sove med dette om nattet (kun en natt).

Endret av MiaHI
AnonymBruker
Skrevet

Sunsilk coconut er utrolig bra.

Anonymkode: 09889...0c2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sunsilk coconut er utrolig bra.

Skriver under på denne. Lukter svette etter ca. 12 timer med alle slags deoer, med Sunsilk sin lukter det ikke før etter ett døgn ca. 

Anonymkode: 04b16...0cb

AnonymBruker
Skrevet

Mannen lukter fryktelig med mindre han bruker CK (stift i blank beholder). 

Aner ikke hvorfor den virker så bra, når ingenting annet hjelper. Verd å prøve, men folk har forskjellige bakterieflora.

Anonymkode: 7f0c7...ff3

AnonymBruker
Skrevet

Ute på tur og glemt deo kjøpte jeg Palmolive i dagligvaren. Har kun kjøpt den siden da det jeg før trodde var billig dritt faktisk er den beste jeg har prøvd.

Anonymkode: 1da85...807

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig god erfaring med Aco sin sensitive deo. På meg lukter alt annet jeg har prøvd etter bare noen timer, mens denne av en eller annen grunn holder en hel dag. 

Hvis dette er et stort problem for deg, altså å finne en deo som virker, ville jeg kanskje tatt en tur til legen og bedt om råd. (Kanskje det er noe legen kan hjelpe med?) 

Anonymkode: 70376...cc3

AnonymBruker
Skrevet

For meg fungerer også Palmolive til en viss grad, men jeg vet at mange andre synes den er for sterk og svir. 

Jeg har brukt aluminiumklorid fra apoteket, men den må man være forsiktig med siden den er sterk og det er viktig å ikke ta den på nybarbert hud. Forrige gang jeg var på apoteket kjøpte jeg Perspirex Antiperspirant, den fungerer helt likt som aluminiumklorid, men kommer i tre forskjellige styrker så det er lettere å finne en som ikke lager brannsår

Anonymkode: 00876...c31

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skriver under på denne. Lukter svette etter ca. 12 timer med alle slags deoer, med Sunsilk sin lukter det ikke før etter ett døgn ca. 

Anonymkode: 04b16...0cb

Hos meg lukter det aldri😁 Har slitt lenge med å finne deo som funker, da jeg svetter mye og lukter men etter jeg begynte med denne er alt så mye bedre.  Også elsker coconut lukter bare så godt😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...