AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #1 Skrevet 4. mars 2021 Jeg blir lei duften, konsistensen etc før jeg har kommet halvveis i flaska 🙄 Ønske jeg klarte å bruke opp en flaske. Prøver å gi vekk eller bruke dusjsåpene som håndsåpe når jeg blir lei, men likevel et kjipt og dyrt i-landsproblem 😛 Er vi flere? Eller er du flink til å bruke opp hele dusjsåpen og body lotionen før du kjøper nytt? Anonymkode: 95bf5...fbe
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #2 Skrevet 4. mars 2021 Løste problemet ved å finne meg et merke uten parfymer. Nå bruker jeg den parfymefrie serien i hele hjemmet, og det fremhever den parfymen jeg bruker. Slipper en mix av alle typer kjemiske lukter og gasser. Anonymkode: 48c09...e96 4
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #3 Skrevet 4. mars 2021 Bruker alltid opp alt av såper. Har vel og merke mye parfymefritt. Bare tenk på Hvor mye parfyme mange omgir seg med. Parfymert vaskemiddel, såpe, sjampo, balsam, håndsåpe, div kremer å på toppen av det bruker mange vanlig parfyme. Noen stinker som et tax free parymeri. Prøv heller å kutte ned på parfymen 😅 da blir såpe noe du bare vasker deg med, enklere å bruke opp. Anonymkode: 28b8c...458 2
Gjest O.G. Skrevet 4. mars 2021 #4 Skrevet 4. mars 2021 Ja, derfor jeg alltid har 3-5 jeg alternerer i hverdagen.
Thjelp Skrevet 4. mars 2021 #5 Skrevet 4. mars 2021 Jeg blir også fort lei, men dessverre løser jeg det med å ha litt å velge i, jeg har 6-7 såper og 4 bodylotions som jeg bruker etter humør og begivenhet. Bruker alltid opp ting og har full kontroll på hvor mye jeg har, men allikevel en litt teit uvane 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #6 Skrevet 4. mars 2021 Jeg bruker parfymefrie shampoo og balsam, fordi hodebunnen ikke tåler annet, og de klarer jeg å holde meg til Tror jeg skal gå over til parfymefri dusjsåpe og body lotion også ja, vanskeligere å gå lei av noe som ikke lukter noe, enn en spesiell duft Anonymkode: 95bf5...fbe 1
Kenelz Skrevet 4. mars 2021 #7 Skrevet 4. mars 2021 Jobber i kosmetikk butikk og skjønner godt hva du mener! Har derfor flere varianter av dufter, kremer, etc. som jeg kan bytte på! Kjøp inn forskjellige varianter som du kan bytte i mellom. Sett bort de du har gått lei av i en hylle/skuffe/kurv som du kan hente frem igjen når du måtte føle for det!
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #8 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har litt det private med alle produkter, men spesielt med deodoranten. Jeg blir lettet hver gang den er tom og jeg kan kjøpe en ny duft.😅 Anonymkode: cf0b2...18d
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #9 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har litt det private med alle produkter, men spesielt med deodoranten. Jeg blir lettet hver gang den er tom og jeg kan kjøpe en ny duft.😅 Anonymkode: cf0b2...18d *problemet Anonymkode: cf0b2...18d
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #10 Skrevet 4. mars 2021 Kenelz skrev (1 minutt siden): Jobber i kosmetikk butikk og skjønner godt hva du mener! Har derfor flere varianter av dufter, kremer, etc. som jeg kan bytte på! Kjøp inn forskjellige varianter som du kan bytte i mellom. Sett bort de du har gått lei av i en hylle/skuffe/kurv som du kan hente frem igjen når du måtte føle for det! Ja, jeg har prøvd det, men får tvangspregede ryddesjau som kommer over meg støtt og stadig og da vil jeg ha minst mulig ting, så da forsvinner brått alle produktene jeg har satt bort, da gir jeg vekk hele kolleksjonen 😅. Jeg er en vanskelig nøtt å knekke 😅😂 Anonymkode: 95bf5...fbe
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #11 Skrevet 4. mars 2021 O.G. skrev (11 minutter siden): Ja, derfor jeg alltid har 3-5 jeg alternerer i hverdagen. Samme! Og så liker jeg ikke duften av det samme om vinter og sommer, for eksempel. (Og det lukter ikke like godt på meg gjennom hele året.) Anonymkode: 781f4...062 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #12 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har litt det private med alle produkter, men spesielt med deodoranten. Jeg blir lettet hver gang den er tom og jeg kan kjøpe en ny duft.😅 Anonymkode: cf0b2...18d Jeg bruker den samme deodoranten år etter år, har heldigvis ikke blitt lei den 😇 Jeg forstår meg egentlig ikke på meg selv. Jeg har en romduft som jeg har hatt i flere uker nå, som står og dufter dag og natt. Den blir jeg ikke lei. Jeg elsker den like høyt enda. Men dusjsåpe og body lotion som jeg bruker 5-10 minutter om dagen blir jeg lei. Er jo ganske merkelig at det er sånn. Anonymkode: 95bf5...fbe
Gjest O.G. Skrevet 4. mars 2021 #13 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Samme! Og så liker jeg ikke duften av det samme om vinter og sommer, for eksempel. (Og det lukter ikke like godt på meg gjennom hele året.) Anonymkode: 781f4...062 Må ha krydderdufter om vinteren, det blir for sterkt om sommeren.
Gjest Saph Skrevet 4. mars 2021 #14 Skrevet 4. mars 2021 Går lei, men klarer å bruke det opp allikevel. Gidder ikke å ha halvtomme ting stå og bli gamle og ekle.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #15 Skrevet 4. mars 2021 O.G. skrev (2 minutter siden): Må ha krydderdufter om vinteren, det blir for sterkt om sommeren. Jepp! Elsker vanilje, shea, kanel, honning/melk osv om vinteren. På sommeren liker jeg litt mer friskt. (men ikke nødvendigvis blomsterduft) Anonymkode: 781f4...062
Gjest O.G. Skrevet 4. mars 2021 #16 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jepp! Elsker vanilje, shea, kanel, honning/melk osv om vinteren. På sommeren liker jeg litt mer friskt. (men ikke nødvendigvis blomsterduft) Anonymkode: 781f4...062 Høres bra ut dette ja.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #17 Skrevet 4. mars 2021 Det er jo veldig sløsete å ikke bruke dem opp Men bra at du heller gir de videre enn å kaste dem. Jeg bryr meg ikke så mye, det lukter jo bare når jeg tar det på. Om jeg er lei av lukten i dusjen så er det ikke et problem liksom, jeg trenger ikke føle jeg er på spa hver gang jeg dusjer. Bruker alltid opp, eneste unntak er om huden min reagerer på noe. Da gir jeg det videre til noen med mindre sensitiv hud. Kjøper også helst store flasker som varer lenge. Når jeg er ferdig med siste flaske skal jeg gå over til såpestykker, men jeg virker som å aldri gå tom siden jeg alltid får til jul og bursdag. Det blir i alle fall brukt, så det går fint Anonymkode: ca47b...04c
Million Skrevet 4. mars 2021 #18 Skrevet 4. mars 2021 Jeg har brukt samme dusjsåpe i flere år. Minst fire år ettersom jeg kan huske. Kjøper den store hvite flasken fra Nivea. Synes den gjør en bra jobb, føler meg ren og fin og den lukter godt. Helt ok duft. Jeg er altså ikke en sånn som blir lei dusjsåpen, nei. Jeg bruker ikke bodylotion så det er ikke noe problem for meg med duft der. Eneste jeg gjør er å smøre meg litt om jeg har solt meg på sommeren. Da tar jeg hva jeg enn har liggende.
Kenelz Skrevet 4. mars 2021 #19 Skrevet 4. mars 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, jeg har prøvd det, men får tvangspregede ryddesjau som kommer over meg støtt og stadig og da vil jeg ha minst mulig ting, så da forsvinner brått alle produktene jeg har satt bort, da gir jeg vekk hele kolleksjonen 😅. Jeg er en vanskelig nøtt å knekke 😅😂 Anonymkode: 95bf5...fbe Sett det bort i en eske i en bod eller noe? 😂 1
marita31 Skrevet 4. mars 2021 #20 Skrevet 4. mars 2021 Nei har ikke problemer med dette. Bruker dusjsåpen til den er tom, blir ikke lei lukten heller. Dere får kjøpe dere uten lukt da så er problemet løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå