Gå til innhold

Er det egentlig ulovlig å ha sex i en bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 18.54):

Bilen er jo din private eiendom da, hvordan kan det være ulovlig da selv om den står på offentlig sted? Hva om huset ditt står ved en parkeringsplass, ingen kan jo nekte deg noe i ditt eget hus for det? 

Anonymkode: 98a90...c3d

Bilen din er privat eiendom, litt på samme måte som et teppe. Hvis du har sex på et teppe på lyse dagen i en park er det sannsynligvis straffbart. Har du sex på teppet inne i en skog, eller i bilen når det ikke er til sjenanse for andre er det ikke noe problem.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, petterm said:

Bilen din er privat eiendom, litt på samme måte som et teppe. Hvis du har sex på et teppe på lyse dagen i en park er det sannsynligvis straffbart. Har du sex på teppet inne i en skog, eller i bilen når det ikke er til sjenanse for andre er det ikke noe problem.

Du kan sikkert ha sex under teppe på lyse dagen i en park uten at det er straffbart... :idesmil:

Det er ikke sexen som er straffbar på offentlig sted eller i bil, det såkalt støtende atferd, så jeg hadde nær sagt at det var støtene...

Hvis ingen tar seg nær av det eller finner det støtende, kan du gjerne ha sex nesten hvor som helst.

Gjest Gyros
Skrevet

Mitt tips. Finn en usjenert plass (avkjørsel) med god utsikt. Mørke kvelder og avslåtte lys hjelper. Sett gjerne bilen i en slik posisjon  at dere kan evakuere raskt.

Opplevde dette sist i vinter at en trimmer med hund dukket opp bak bilen. Klær og trang plass kan være en utfordring, særlig hvis dere skal gjøre det framme. Vi tok av buksene sist og måtte «rømme» halvnakne til vi fant neste plass hvor vi fikk fullføre.

Stilling; jeg oppå henne i passasjersete. Regn med gnag og brannsår (men det merker du ikke før etterpå 🤫).

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 12.09):

Har veldig lyst til å prøve🙈 men har så mange spørsmål. Kan dere dele tips/erfaringer? Hva er straffen om man blir tatt?😂 Kvinne 23

Anonymkode: 4b894...af0

Lov, men litt oppskrytt 😊

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så sexy som det høres ut ts. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I tenårene hadde jeg masse sex i bilen. Fast antrekk var Adidas kneppebukse så hånden kunne føres inn gjennom hullene på siden og begynne å beføle, og stor Umbro eller Adidasgenser som lett dekket en hånd nedi buksa eller penis ute av buksa men under genseren mens man ble runket. Og to par sokker så man kunne ta av en og tørke opp om ikke alt sølet ble svelget. Torsdag til søndag var garantert kebab og blowjob i bilen. Var tider det. 

Anonymkode: 1371b...aef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...