AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #1 Del Skrevet 3. mars 2021 Et av mine favorittnavn, men hva tenker kg? Kan en gutt født i -21 hete det?😊 Anonymkode: 6a0d6...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 3. mars 2021 #2 Del Skrevet 3. mars 2021 Flott navn som ikke er like populært i disse dager. Jeg syntes at det er helt greit at en gutt født i 2021 heter det. 👼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Del Skrevet 3. mars 2021 Absolutt! Liker det godt. Anonymkode: 39f86...aab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #4 Del Skrevet 3. mars 2021 Gabriel er da et helt vanlig navn det, så kan absolutt brukes. Jeg har aldri likt det, vet ikke hvorfor 🙉 Anonymkode: 16f04...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #5 Del Skrevet 3. mars 2021 Helt vanlig navn. Får meg alltid til å tenke på erkeengelen, men det er meg. Anonymkode: 338cc...857 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #6 Del Skrevet 3. mars 2021 Ikke min smak, men ikke et navn jeg hadde reagert negativt på. Anonymkode: b647d...4e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muskath Skrevet 3. mars 2021 #7 Del Skrevet 3. mars 2021 Gabriel er et nydelig navn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #8 Del Skrevet 3. mars 2021 Jeg synes det er veldig feminint. Anonymkode: d6fae...448 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 3. mars 2021 #9 Del Skrevet 3. mars 2021 Jeg er ikke fan av navnet, men det betyr jo ingenting. Din smak, ditt valg. En gutt født i 2021 kan fint hete det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 3. mars 2021 #10 Del Skrevet 3. mars 2021 pappa messi skrev (7 timer siden): Flott navn som ikke er like populært i disse dager. Jeg syntes at det er helt greit at en gutt født i 2021 heter det. 👼 Det er jo veldig populært i disse dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 4. mars 2021 #11 Del Skrevet 4. mars 2021 minister-mio skrev (12 timer siden): Det er jo veldig populært i disse dager. ikke like populært som det var før, og ikke like populært som f.eks emma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #12 Del Skrevet 4. mars 2021 minister-mio skrev (21 timer siden): Det er jo veldig populært i disse dager. Jeg skjønner ikke den der. Gabriel er ikke topp 50 engang? Anonymkode: 6a0d6...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. mars 2021 #13 Del Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg skjønner ikke den der. Gabriel er ikke topp 50 engang? Anonymkode: 6a0d6...cd5 Topp 50 er jo bare veldig vanlige navn. Hvis du ser på grafen til Gabriel på ssb navn ser du hvordan det har steget i popularitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 4. mars 2021 #14 Del Skrevet 4. mars 2021 pappa messi skrev (9 timer siden): ikke like populært som det var før, og ikke like populært som f.eks emma Grafen har gått oppover så det er jo mer populært enn det var før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #15 Del Skrevet 4. mars 2021 En av mine favoritter også. Anonymkode: 47d04...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #16 Del Skrevet 4. mars 2021 minister-mio skrev (26 minutter siden): Topp 50 er jo bare veldig vanlige navn. Hvis du ser på grafen til Gabriel på ssb navn ser du hvordan det har steget i popularitet Selv om grafen viser stigning, så sier det ingenting om hvor populært Gabriel er i forhold til andre navn. Bruken av Gabriel har økt en del, men ligger fremdeles langt fra navnetoppen. Så å si at det er blitt et veldig populært navn, er en sterk overdrivelse.. Det er tross alt fortsatt bare snakk om 0,4% nyfødte som får navnet Gabriel Anonymkode: 6a0d6...cd5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pappa messi Skrevet 5. mars 2021 #17 Del Skrevet 5. mars 2021 minister-mio skrev (14 timer siden): Grafen har gått oppover så det er jo mer populært enn det var før oja. det var nytt for meg. 🤗☃️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #18 Del Skrevet 5. mars 2021 On 3/3/2021 at 7:38 PM, AnonymBruker said: Jeg synes det er veldig feminint. Anonymkode: d6fae...448 Helt enig, jeg kjenner en Gabriel og synes det var så fint da han var liten. Nå er Gabriel stor og han er veldig høy, sterk og maskulin og jeg har tenkt at navnet passer ikke på en slik mann. Gutten har rett og slett vokst fra navnet. Anonymkode: 3faca...611 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå