Gå til innhold

Tror dere neste sommer, altså 2022 blir tilnærmet normal?


hobbykokken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hobbykokken skrev (12 timer siden):

Tror dere det er mulig å feks dra på camping , Hunderfossen, dyreparken o.l med barn på 6 og 1 år? Altså om det er forsvarlig mtp korona og smitte. 

Camping kan en dra på nå også.

Om Hunderfossen er åpen for publikum vil jeg tro det går helt fint og besøke den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (1 time siden):

Camping kan en dra på nå også.

Om Hunderfossen er åpen for publikum vil jeg tro det går helt fint og besøke den.

Joda, men det føles ikke trygt og forsvarlig med en baby. Lille er et og et halvt år neste sommer så håper kanskje korona er blitt litt borte til det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hobbykokken skrev (10 timer siden):

Joda, men det føles ikke trygt og forsvarlig med en baby. Lille er et og et halvt år neste sommer så håper kanskje korona er blitt litt borte til det... 

Det er flere og flere som får vaksine nå da.

Små barn merker vel ikke så mye til influensaen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smeltemann skrev (15 timer siden):

Tror aldri det blir det samme igjen.

Det blir det samme igjen, men om en 10+ år.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capt. Obvious skrev (17 minutter siden):

Det blir det samme igjen, men om en 10+ år.....

Om ikke noe nytt dukker opp......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smeltemann skrev (46 minutter siden):

Om ikke noe nytt dukker opp......

Heldigvis ikke så ofte noe så omfattende dukker opp, men jeg er jo bekymret for ettervirkningene - hvor lang tid det tar før det kan åpnes opp igjen og ikke minst de sosiale og økonomiske ettervirkningene. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capt. Obvious skrev (26 minutter siden):

Heldigvis ikke så ofte noe så omfattende dukker opp, men jeg er jo bekymret for ettervirkningene - hvor lang tid det tar før det kan åpnes opp igjen og ikke minst de sosiale og økonomiske ettervirkningene. 

De økonomiske virkningene nasjonalt og globalt vil vare lenger . Mange familier som kommer til å slite i lang tid desverre. 

Sosiale vil nok gå seg fort til igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville ikke bestilt billetter til det løst definerte landet Syden helt ennå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hobbykokken skrev (På 3.3.2021 den 8.41):

Tror dere det er mulig å feks dra på camping , Hunderfossen, dyreparken o.l med barn på 6 og 1 år? Altså om det er forsvarlig mtp korona og smitte. 

Jeg tror det er gode sjanser for at vi er nærmere normalen allerede i høst i år. Hvis det ikke kommer en mutasjon som er helt upåvirket av vaksinene og vi starter fra null igjen. 

Spør du meg så er folks tålmodighet så godt som brukt opp på denne pandemien og neste år blir det vesentlig mindre oppslutning om strenge tiltak. Kommer det nytt virus fra utlandet igjen, så tror jeg ikke ropene om dugnad og samhold blir hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gjentar jo historien seg fra i fjor på denne tiden. 
antall døde skal visst ganges med 50 innen et par måneder i følge nakstad.

Ja, hva skal man si? Ulv ulv ulv, kommer ulven på ordentlig nå?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Viruset vil fortsette å mutere og spre seg i deler av befolkningen som ikke er vaksinert, og dermed komme tilbake til Norge. Vi kommer aldri til å bli kvitt viruset. Vi får heller håpe at vi blir kvitt hysteriet og lærer oss å leve med dette viruset.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...