AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #21 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Som overskriften viser. Hva bil har du og er du fornøyd med den? Jeg har en Suzuki swift som jeg kjøpte i fjor høst, og er fornøyd med den. Vil ha den så lenge det går. Anonymkode: 9fa2e...0a8 Hva bil?? Anonymkode: 6c863...9db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #22 Del Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva bil?? Anonymkode: 6c863...9db Koffor en bil meinar ho Anonymkode: 6c863...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #23 Del Skrevet 2. mars 2021 Toyota Verso 2005-modell. Veldig fornøyd. Den er praktisk med mye plass, ligger godt på motorveien og har bare vært på verksted for å bytte oljer, filter og bremser. Anonymkode: e8e25...09f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #24 Del Skrevet 2. mars 2021 2012 Skoda Labia. Anonymkode: c1f9c...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #25 Del Skrevet 3. mars 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Hvilken Anonymkode: 118e2...643 Språket utvikler seg. Deal with it. Anonymkode: 7f712...9a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #26 Del Skrevet 3. mars 2021 Kjører Jaguar I-Pace, 2020-modell. Kjempefornøyd med bilen, kommer meg frem på fjellet uten å være bekymret for å kjøre meg fast. Anonymkode: 955ad...4ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 3. mars 2021 #27 Del Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): 2012 Skoda Labia. Anonymkode: c1f9c...6c6 Labia majora eller labia minora? 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 3. mars 2021 #28 Del Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): 2012 Skoda Labia. Anonymkode: c1f9c...6c6 😅 Har en gammel stor stasjonsvogn - den er romslig, funker til alt, hengerfeste, sterk motor, behagelig å kjøre i osv. Ulempen er at den begynner å bli litt dyr i drift i forhold til verdien, da tenker jeg verksted. Alderen nærmer seg 15 år, var en dyr bil da den var ny, så holder seg godt på mange områder, men den slites jo. Jeg har lyst til å bytte den ut, men jeg er litt treig på slikt. Selv om økonomien er god og jeg er opptatt av biler står det langt inne å bla opp en årslønn for en ny-ny bil som taper 10% i det man kjører ut av butikken. Den andre bilen er en 6 år gammel Nissan Leaf - dette er den typiske konebilen. Vi bor i en by, så denne dekker nesten all kjøringen så lenge vi ikke trenger 2 biler, skal ha mye/store ting med eller skal langt. Det er ikke noe "gøy" bil, men det er egentlig veldig lite å klage på. Den er praktisk, romslig nok og økonomisk. Lader hjemme og veldig sjeldent man trenger å tenke på batteri, selv om det etter dagens standard er et lite batteri (vi har vel ca 100km på det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #29 Del Skrevet 3. mars 2021 Hyundai Santa Fe. Syns den er god å kjøre, men begynner å bli ganske dyr. Snart 20 år gammel, så vi er på utkikk etter en ny. Kommer nok til å se etter en stasjonsvogn med litt mer praktisk størrelse. Er selv litt interessert i en golf, muligens e-golf. Er mer enn god nok plass i Hyundaien, men den er unødvendig stor, bred og høy. Frustrerende når det er små parkeringsplasser blant annet, og jeg på 163 cm må omtrent ta sats og hoppe inn i førersetet🥲 Anonymkode: dc6be...746 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #30 Del Skrevet 4. mars 2021 Mercedes A180. God bil, men ubrukelig om man skal handle på Ikea eller ha ny tv over 50“ 🤪 Sprek og ganske bensingjerrig. Anonymkode: b969a...b33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sillymilly Skrevet 5. mars 2021 #31 Del Skrevet 5. mars 2021 Har en 2008 skoda octavia 4x4 Har bestilt en Skoda Kodiaq 4x4 2021 mod som vi venter på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #32 Del Skrevet 5. mars 2021 "Hva bil?" 🤣 Jeg eier ikke bil. Har gangavstand til det aller meste. Tar taxi om jeg må lengere vekk. Anonymkode: 13198...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 5. mars 2021 #33 Del Skrevet 5. mars 2021 Jeg har Audi Q3. Overraskende fornøyd siden jeg aldri skulle ha Audi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bet-t-ina Skrevet 5. mars 2021 #34 Del Skrevet 5. mars 2021 (endret) Jeg kjører mest Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid Coupè. Endret 5. mars 2021 av Bet-t-ina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #35 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 3.3.2021 den 10.53): Språket utvikler seg. Deal with it. Anonymkode: 7f712...9a3 Det er bare helt feil. Det er "hvilken" bil. "Hva bil" høres ut som dialekt, og er ikke med i skriftspråket vårt. Måten å skrive det på er bare feil. Og at språket utvikler seg er riktig, men det trenger ikke å være i feil retning... Anonymkode: 31075...06b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bet-t-ina Skrevet 5. mars 2021 #36 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er bare helt feil. Det er "hvilken" bil. "Hva bil" høres ut som dialekt, og er ikke med i skriftspråket vårt. Måten å skrive det på er bare feil. Og at språket utvikler seg er riktig, men det trenger ikke å være i feil retning... Anonymkode: 31075...06b Jeg tipper ts. har en annen dialekt enn østlandsk. Og vanligvis ikke bruker ordet hva, men et annet dialekt ord for det samme. Nordlendinger f.eks. snakker annerledes og bruker setninger som vi fra Østlandet ikke bruker. Som - ka du gjør på? og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #37 Del Skrevet 5. mars 2021 Bet-t-ina skrev (1 minutt siden): Jeg tipper ts. har en annen dialekt enn østlandsk. Og vanligvis ikke bruker ordet hva, men et annet dialekt ord for det samme. Nordlendinger f.eks. snakker annerledes og bruker setninger som vi fra Østlandet ikke bruker. Som - ka du gjør på? og sånn. Eller... hun kunne slengt inn et hva slags og setningen hadde blitt complete. 😬 Anonymkode: 2fb27...acd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bet-t-ina Skrevet 5. mars 2021 #38 Del Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eller... hun kunne slengt inn et hva slags og setningen hadde blitt complete. 😬 Anonymkode: 2fb27...acd Altså... Det hadde vært et for enkelt svar. Her gjør vi det mest mulig tungvint. 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #39 Del Skrevet 5. mars 2021 Bet-t-ina skrev (1 minutt siden): Altså... Det hadde vært et for enkelt svar. Her gjør vi det mest mulig tungvint. 😆 Som kvinnfolk flest Anonymkode: 2fb27...acd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #40 Del Skrevet 5. mars 2021 Hva, hvem, hvilken, whatever. Hvilken bil jeg har? 10 år gammel Ford Focus. Går som en klokke og maler som en katt. Ingen verkstedsutgifter på 3 år (bortsett fra EU-kontroll og service). Eller vent; Jo, jeg måtte skifte en parkeringslys-lyspære på sist service. 27 kroner. Satser på at gamla rusler og går noen år til. Reg.reim er skiftet etter 125.000 (rett før jeg kjøpte den). Hun har hittil akkurat rundet 150.000. Eneste som kan true gamla er rust under. Jeg sørger for skikkelig understellsvask hver vår, etter at den verste saltsuppesørpa er borte. Anonymkode: d695f...f73 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå