Gå til innhold

Innafor å ta med en liten gave (blomst e.l.) til folk som gir bort fine ting på Finn.no?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har i det siste funnet mye fint som gis bort på Finn.no. Møbler m.m. som fint kunne vært solgt for flere tusen, men som folk gir bort. 

Skal hente noe i morgen. Noe jeg har sett etter veldig lenge. Hadde regnet med å måtte betale endel for det, men så er det altså aldeles gratis. 

Innafor å ta med noen påskeliljer eller tulipaner til den som gir bort? For å si takk? Eller blir det bare kleint? 

Anonymkode: 0659b...d32

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde satt pris på det. Men jeg elsker blomster da.

Ville blitt mer glad for en plante som ikke bare døde. Typ orkide, vindusblad eller gullranke feks

Anonymkode: d8854...89d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det synes jeg ikke. Jeg ga vekk hamsteren min (til en nøye utvalgt familie og utrolig søt og snill liten kid). Når hentedagen kom så hadde de med en gave assosiert til navnet på hamsteren og jeg ble utrolig rørt og glad for det :')

Anonymkode: 3ebcb...236

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin tanke!

Gjør det! :)  Og gjerne en grønn plante med hvite blomster. Hvit orkide hadde vært gull for meg :)  

Anonymkode: 2d83c...29c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt🙂 Du viser at du er takknemlig for det du fikk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi ga bort noe for en tid tilbake og da kom den som fikk gjenstanden tilbake senere med en potteplante. Syntes det var veldig hyggelig :) 

Anonymkode: 336c3...055

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det stadig og blir like glad hver gang☺️

Anonymkode: 6add0...ed1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde med en gave til barna i familien som gav oss katten vår. Vanlig, gratis, huskatt. Ser det er vanligere nå enn før å ta litt betaling for kattunger (500-1000). Antar det dels er for å dekke kostnader, dels er for å hindre at de brukes som reptilfor. (Fy!!)
Katteeier ba ikke om betaling for vår katt, men vi hadde altså med en gave som takk - og litt for å vise at vi hadde gode hensikter med anskaffelsen av katt.

Anonymkode: 060c9...784

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomter er hyggelig. :)

En dame som skulle hente noe her ga en 200 grams sjokoladeplate direkte til 4-åringen. Hyggelig tenkt, men ikke gjør det. 😛

Anonymkode: cc2a6...086

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Blomter er hyggelig. :)

En dame som skulle hente noe her ga en 200 grams sjokoladeplate direkte til 4-åringen. Hyggelig tenkt, men ikke gjør det. 😛

Anonymkode: cc2a6...086

Er det virkelig krise den ene gangen, da?

Anonymkode: 31285...2a3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte med en bukett med blomst da jeg kjøpte en klespakke til barnet mitt. Jeg fikk veldig mye ekstra. Ble så takknemlig at jeg kjøpte en bukett med roser. De ble veldig glad for den :)

Anonymkode: 6fb2f...91f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med en blomsterbukett:) 

Jeg gir bort/selger, fordi jeg er på vei mot en mer minimalistisk tilværelse, så alt av unødige ting og tang skal ut å  mitt hus... Så kanskje ikke gi en gjenstand i gave? Men bukett er innafor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 hours ago, AnonymBruker said:

Er det virkelig krise den ene gangen, da?

Anonymkode: 31285...2a3

Det blir aldri bare "den ene gangen", for alle tenker sånn. 🙄

Anonymkode: cc2a6...086

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig hyggelig. Jeg fikk en konfekteske en gang da jeg ga bort en del babyutstyr, det synes jeg var veldig fint ☺️

Anonymkode: ab3bf...0e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres utrolig hyggelig ut, og blomster blir jo sjelden feil da 💐

Anonymkode: 28e36...2fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde blitt glad for en liten oppmerksomhet, men ikke tulipaner eller liljer, de hadde gått rett i søpla. 

For det første er de farlige for katter, men de er også på nei-listen over hva man har lov å ha med på sykehus/sykehjem fordi de trigger allergier. Ville valgt blomster som ikke trigger allergier! :)

Anonymkode: d3bcc...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde blitt glad for en liten oppmerksomhet, men ikke tulipaner eller liljer, de hadde gått rett i søpla. 

For det første er de farlige for katter, men de er også på nei-listen over hva man har lov å ha med på sykehus/sykehjem fordi de trigger allergier. Ville valgt blomster som ikke trigger allergier! :)

Anonymkode: d3bcc...2a6

Skal TS hente dette på et sykehus eller sykehjem da? 🤪

Anonymkode: c1974...3a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...