AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #1 Skrevet 2. mars 2021 Hei 😀 På tide å handle inn litt ny sminke, men tror jeg går meg litt vill i den jungelen her.. Hovedsakelig er jeg på utkikk etter foundation, concealer og pudder. Har noen kriterier som jeg føler er helt umulig å få oppfylt. 😔 - Ikke testet på dyr, cruelty free - Kan være mineral, eller med mest mulig styrkende ingredienser slik om oljer etc. - Ikke parfyme Har dere noen tips eller forslag til meg? Hva er dere fornøyde med? 😁 Anonymkode: 82d71...55e
Ansikt Skrevet 3. mars 2021 #2 Skrevet 3. mars 2021 Hei! Jeg syns bodyshop sine kan være gode, pleier å blande ut innholdet med mørkere pigmenter (pudder, kokosnøtt tan) om sommeren for å tilpasse fargen perfekt til min hudtone. Tilsetter og et par dråper olje (solsikke, oliven) for å få en glødende hud. Den inneholder noe te tre ekstrakt som motvirker noe kviser om du kan få det av å bruke sminke. Funker veldig bra for meg! https://www.thebodyshop.no/matte-clay-sagano-bamboo-023-1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #3 Skrevet 3. mars 2021 Mye bra som er cruelty free Jeg liker f.eks bareminerals sin flytende foundation og concealer. Pudderet er også bra. Bare google cruelty free, så dukker en del opp, i alle fall lister. Men jeg er generelt fornøyd med Urban Decay, bareminerals, Hourglass. Anonymkode: 51446...fff
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 Signerer Hourglass! Beste jeg har testet. Litt dyrt, men produktene er veldig drøye i bruk. Aldri fått så mange komplimenter for huden min før Anonymkode: 4547f...247
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå