Gå til innhold

Å blåse snotten ut av nesa si - ekkelt!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei er det rart man ikke får bukt med Koronaviruset når det finnes sånne mennesketyper som dere? Hurra :nordvesta:

Anonymkode: 07c12...901

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det må gjøres av og til, men det bør gjøres diskret. Litt som med andre avfallsstoffer du presser ut av kroppen. For noen er det blitt så hverdagslig at de glemmer seg, fordi de er vante til det selv.

Anonymkode: fb7b4...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Vet du hva som er enda bedre? Nei? Å bruke lommetørkle.

https://meny.no/varer/personlige-artikler/personlig-hygiene/papirlommetorkler

Anonymkode: 07c12...901

Vet du hva som er enda bedre? Nei?

At folk må gi faen i å henge seg opp i hva alle andre gjør. Etter at Internett inntok våre liv så har folk blitt så sensitive og skjøre. Folk tåler ingenting i disse dager.

Anonymkode: ab411...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gjør dere det da? Hva er behovet liksom? Når jeg er ute og jogger så fyller ikke nesa mi seg opp med snørr som jeg må skyte ut... Er dere kanskje forkjøla?

Anonymkode: 87144...d3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min gjør det når han løper og jeg synes det er SÅ ekkelt og irriterende. Han produserer mye slim når han løper og blir veldig tett i halsen og nesen, så jeg forstår at han har behov for å gjøre det, men det må gå an å være litt mer diskret. Jeg har inntrykk av at de fleste gutter som har spilt fotball en gang i tiden gjør dette, fordi det er veldig vanlig på fotballbanen. 

Anonymkode: b6cbe...1ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...