Gå til innhold

Daten dukker ikke opp. Ventet i 1 time

Anbefalte innlegg

someone_here
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har aldri ghostet eller lurt noen, heller ikke før jeg selv opplevde å bli latt i stikken som en ventende idiot i finstasen. Får ikke akkurat MER empati av det, tvert imot blir jeg bare veldig skeptisk og bryr meg mindre 

Anonymkode: 0d8f8...be9

Har du aldri ghoster, lurt, alltid betalt for seg selv, aldri kastet bort noens tid ved å fjerne fra sosiale medier uten grunn?

Hmm, da vet du ihvertfall hvordan det er å være en mann. 

Maleficenta skrev (17 timer siden):

herregud det er da like mange menn som kvinner som holder på med slikt

Har du statistikk som underbygger din påstand?

Maleficenta skrev (17 timer siden):

med tanke på hvor dyrt det er å spise i norge så ja... i tillegg var det sikkert ydmykende for henne å måtte sitte der alene og sikkert få sympatiblikk fra alle de ansatte i restauranten

Haha, er det mulig å være så materialistiske? 🤪 Herregud, kvinner bryr seg så mye om penger... Når de betaler 😆

Det eneste som hun tapte den kvelden, er tiden hennes.  Som jeg sa tidligere, hun kunne jo enten spist opp sin del av maten og be om pakke å ta take-away for å spisse hans del senere. Hvis hun ikke hadde gjort det, er det bare... Shame om her!

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg merker at jeg synes det er så jævlig bra at datene dine ikke har møtt opp og latt deg sitte der. 

Anonymkode: d3aca...9f7

Tror du jeg er så dum at jeg kom til å sitte og vente? 😆 Det er jo galskap å sitte på restaurant med mat og vente på ei jeg aldri har truffet før. 

Jeg planlegger mine dater slik enten jeg tilbringer kvelden i et fint selskap, eller jeg tilbringer den alene, uten å investere 1 krone. Så det var deres tap at de ikke møtt opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

• Opprett ny...