Gå til innhold

Daten dukker ikke opp. Ventet i 1 time


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Men det vet jeg, som har fått diagnosen av en psykiater. Hatt veldig alvorlig angst også med nærmest konstante angstanfall, men er bedre nå. Har likevel aldri latt noen i stikken, uansett hvor ille angsten har herjet og tenkt at jeg ikke tør. Det kalles empati. Styres man kun av angsten og at man ikke tør, og unnlot å gi beskjed, ja da er man en drittsekk, og det kan ikke skyldes på angst. 

Anonymkode: 0d8f8...be9

Hvis du har angst så er det ihvertfall veldig uvanlig om du aldri (Aldri!) har måttet trekke deg unna i situasjoner der du har fått anfall og trodd du skulle dø. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke problemet, TS. Det er supersexy med menn som er kostbare. Hadde det skjedd meg, hadde jeg blitt desperat og gjort ALT for å få ham.

Anonymkode: 1a6da...a37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du har angst så er det ihvertfall veldig uvanlig om du aldri (Aldri!) har måttet trekke deg unna i situasjoner der du har fått anfall og trodd du skulle dø. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Ja, men ingen unnskyldning til å ikke si ifra uansett

Anonymkode: 0d8f8...be9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Du vet nok ikke hva det er og hva det innebærer å ha det. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

ikke fullt ut men jeg tror ikke på vedkommende dom plutselig kommer flere innlegg senere å sier at han hadde angst når sannheten mest sannsynlig var at han bare var en vanlig dust 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig hadde jeg gått om daten hadde vært 1 minutt forsinket.

 

 

Anonymkode: 44c34...88b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (Akkurat nå):

ikke fullt ut men jeg tror ikke på vedkommende dom plutselig kommer flere innlegg senere å sier at han hadde angst når sannheten mest sannsynlig var at han bare var en vanlig dust 

Da synes jeg du kan slutte å svare meg siden du har bestemt deg for å ikke tro på meg uansett. Angst har jeg hatt siden barndommen, og settinger med mange folk er vanskelig. Så du vet ikke hva sannheten var. Jeg vet at det var dårlig gjort å ikke si ifra før etterpå, men det er umulig å gjøre noe med det fire år senere. Det finnes ingen tidsmaskin. Og forresten så er jeg dame. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Da synes jeg du kan slutte å svare meg siden du har bestemt deg for å ikke tro på meg uansett. Angst har jeg hatt siden barndommen, og settinger med mange folk er vanskelig. Så du vet ikke hva sannheten var. Jeg vet at det var dårlig gjort å ikke si ifra før etterpå, men det er umulig å gjøre noe med det fire år senere. Det finnes ingen tidsmaskin. Og forresten så er jeg dame. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Jeg vet hvordan du har det, har hatt sjefer som har trodd jeg bare har sviktet dem i krise på jobb og vært egoistisk latsabb når sannheten er at jeg har vært hjemme, gispet etter luft og trodd døden har vært bare sekunder unna. Det er grusomt. Men jeg sa aldri at jeg skulle komme på jobb uten å dukke opp og samme gjelder date, isåfall ga jeg beskjed på forhånd med en unnskyldning så de ikke dukket opp forgjeves. Er det som var poenget mitt, i tilfelle du følte jeg diskrediterte angsten :) 

Anonymkode: 0d8f8...be9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 14.25):

Jobbet som servitør for en del år siden og opplevde dette noen ganger i måneden at både jenter og gutter satt og ventet på dater som ikke møtte opp. 
Fy f,,,, som vi foraktet idiotene som ikke sa ifra og lot daten sitte på restauranten og vente!!

Noen skjønte vi har dratt langt med både fly og overnatting for å møte den de håpte å bli bedre kjent med, så det ble jo et økonomisk utlegg også. 
 

Kom tilfeldigvis i snakk med en mann(kunde) som ikke hadde møtt opp på en date og lot en snill og grei dame sitte og vente forgjeves. Spurte hva han mente med å ikke møte opp, og fikk tilsvar at det ikke er ulovlig å ombestemme seg og ikke bry seg om å si ifra,,.

En annen gang satt en mann og ventet og vekselsvis så mot døra og klokka, mens han ble mer og mere bedrøvet. Lengre inne i lokalet satt en venninnegjeng der den ene dama tydeligvis var daten hans, men ikke turde å gå bort til han.(!) En av servitørene så situasjonen og ba mannen gå en tur på do og se hvem som satt på bordet med venninnene. Da han kom tilbake fra do ba han om regningen sin og takket servitøren med en solid tips for opplysningen. Så aldri hverken dama eller mannen igjen.

Så dere som ikke møter opp, om det er damer eller menn. SKJERP DERE!

 

 

Anonymkode: 849a7...eaa

Så utrolig slemt, det må jo ha vært planlagt fra hennes side.

Ta med hele venninnegjengen for å se på at en mann venter, det er hersketeknikk så det ryker etter.!!! 
Makan til både kvinnfolk - og mannfolk det finnes der ute. Blir rett og slett kvalm, mennesker uten empati er faktisk det verste jeg vet.

Du er ett godt menneske som sa ifra til mannen, det sier mye om deg!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemigirl skrev (På 4.3.2021 den 11.40):

Du ser ikke at det å bryte ned andres tillit er en kjiiiip ting å gjøre? Joda, man risikerer nedturer uansett hva her i livet, men at folk ikke har gode intensjoner er faktisk dårlig. Jeg skjønner du ønsker å provosere her inne, men du må da kunne finne bedre ting å provosere rundt enn dette? Eller synes du det er greit å fremstå som en tulling all den tid det gir deg muligheter for å kverulere videre? 

Det er jo kjipt, men hun fikk oppleve hvordan det er å være en mann. Og hun kommer visstnok ikke til å ghoste, oppføre seg respektløst mor menn osv fordi hun vet hvordan det er. 

Ja, en del er kanskje bare for å trolle, men for det meste sier jeg hva jeg mener. Hvis du ikke er enig, betyr det ikke at jeg er troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, someone_here said:

Det er jo kjipt, men hun fikk oppleve hvordan det er å være en mann. Og hun kommer visstnok ikke til å ghoste, oppføre seg respektløst mor menn osv fordi hun vet hvordan det er. 

Ja, en del er kanskje bare for å trolle, men for det meste sier jeg hva jeg mener. Hvis du ikke er enig, betyr det ikke at jeg er troll.

Jeg har aldri ghostet eller lurt noen, heller ikke før jeg selv opplevde å bli latt i stikken som en ventende idiot i finstasen. Får ikke akkurat MER empati av det, tvert imot blir jeg bare veldig skeptisk og bryr meg mindre 

Anonymkode: 0d8f8...be9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (1 time siden):

Det er jo kjipt, men hun fikk oppleve hvordan det er å være en mann. Og hun kommer visstnok ikke til å ghoste, oppføre seg respektløst mor menn osv fordi hun vet hvordan det er. 

Ja, en del er kanskje bare for å trolle, men for det meste sier jeg hva jeg mener. Hvis du ikke er enig, betyr det ikke at jeg er troll.

herregud det er da like mange menn som kvinner som holder på med slikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Da synes jeg du kan slutte å svare meg siden du har bestemt deg for å ikke tro på meg uansett. Angst har jeg hatt siden barndommen, og settinger med mange folk er vanskelig. Så du vet ikke hva sannheten var. Jeg vet at det var dårlig gjort å ikke si ifra før etterpå, men det er umulig å gjøre noe med det fire år senere. Det finnes ingen tidsmaskin. Og forresten så er jeg dame. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

nei jeg tror deg fortsatt ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maleficenta skrev (1 minutt siden):

nei jeg tror deg fortsatt ikke.

Du står fritt til å tro hva du vil. Det er ikke mitt problem. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du står fritt til å tro hva du vil. Det er ikke mitt problem. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

om det er dant er det idåfall like så greit at det ikke ble noe av den daten da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (På 3.3.2021 den 7.43):

Hun mistet bare penger (hvis han ikke har tilbakebetalt), og litt av fritid. Er det virkelig så galt?

med tanke på hvor dyrt det er å spise i norge så ja... i tillegg var det sikkert ydmykende for henne å måtte sitte der alene og sikkert få sympatiblikk fra alle de ansatte i restauranten

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Maleficenta skrev (31 minutter siden):

om det er dant er det idåfall like så greit at det ikke ble noe av den daten da. 

Ja. 

Anonymkode: 3f7b8...24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

someone_here skrev (5 timer siden):

Det er jo kjipt, men hun fikk oppleve hvordan det er å være en mann. Og hun kommer visstnok ikke til å ghoste, oppføre seg respektløst mor menn osv fordi hun vet hvordan det er. 

Ja, en del er kanskje bare for å trolle, men for det meste sier jeg hva jeg mener. Hvis du ikke er enig, betyr det ikke at jeg er troll.

Jeg merker at jeg synes det er så jævlig bra at datene dine ikke har møtt opp og latt deg sitte der. 

Anonymkode: d3aca...9f7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har aldri ghostet eller lurt noen, heller ikke før jeg selv opplevde å bli latt i stikken som en ventende idiot i finstasen. Får ikke akkurat MER empati av det, tvert imot blir jeg bare veldig skeptisk og bryr meg mindre 

Anonymkode: 0d8f8...be9

Har du aldri ghoster, lurt, alltid betalt for seg selv, aldri kastet bort noens tid ved å fjerne fra sosiale medier uten grunn?

Hmm, da vet du ihvertfall hvordan det er å være en mann. 

Maleficenta skrev (17 timer siden):

herregud det er da like mange menn som kvinner som holder på med slikt

Har du statistikk som underbygger din påstand?

Maleficenta skrev (17 timer siden):

med tanke på hvor dyrt det er å spise i norge så ja... i tillegg var det sikkert ydmykende for henne å måtte sitte der alene og sikkert få sympatiblikk fra alle de ansatte i restauranten

Haha, er det mulig å være så materialistiske? 🤪 Herregud, kvinner bryr seg så mye om penger... Når de betaler 😆

Det eneste som hun tapte den kvelden, er tiden hennes.  Som jeg sa tidligere, hun kunne jo enten spist opp sin del av maten og be om pakke å ta take-away for å spisse hans del senere. Hvis hun ikke hadde gjort det, er det bare... Shame om her!

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg merker at jeg synes det er så jævlig bra at datene dine ikke har møtt opp og latt deg sitte der. 

Anonymkode: d3aca...9f7

Tror du jeg er så dum at jeg kom til å sitte og vente? 😆 Det er jo galskap å sitte på restaurant med mat og vente på ei jeg aldri har truffet før. 

Jeg planlegger mine dater slik enten jeg tilbringer kvelden i et fint selskap, eller jeg tilbringer den alene, uten å investere 1 krone. Så det var deres tap at de ikke møtt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...