Gå til innhold

"Elskerinnen" til mannen min jobber på kjøpesenteret nær oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Greit hun har flyttet der du bor, men personlig hadde jeg ikke likt at min mann hadde hatt en fin samtale med henne.
Takk men nei takk.
Han skal være ferdig med henne og slett ikke ha fine samtaler.
Han kan hilse, men det er det.
Hun holdt på å ødelegge ekteskapet deres, hun er ingen han skal være hyggelig med.

Anonymkode: 9db62...cf3

Helt enig. Det riktige ville være å ignorere henne 

Anonymkode: 12b32...204

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Antiviruset skrev (10 minutter siden):

Begge som er utro er like ille, både elskerinnen og mannen. De har drevet hor begge to. Så hva noldusene her inne på KG måtte mene om det? Mange av de vet ikke forskjell på rett og galt, moral og etikk overhodet. De har det det bare ikke i seg.

Det er ikke alle som vet at den personen de dater / har en one night stand med allerede har kjæreste.

Jeg sier ikke at «den andre kvinnen» aldri har skyld eller ansvar, men i denne situasjonen har ingen grunn til å anta at hun forsøkte å stjele mannen til TS. Hun kan ha vært i god tro.

Anonymkode: fee6f...652

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kom jo rett hjem og sa det. Uansett er nissen tydeligvis med på lasset endå, så dere har nok ikke jobbet dere igjennom det. "Ute av syn, ute av sinn" er ikke å løse problemet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei seriøst, dere damer som har ubrukelige menn, må slutte å si at '' vi skal jobbe for oss '' vi har jobbet med det'' hun ødela forholdet vår''

Mannen din er en du ikke kan stole på, det er han som må jobbe for what ever, han har ødelagt, ikke hun som bidro. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vel....Han valgte å ligge med dama mens han var gift med ts.
Så....Vet ikke om jeg er enig med deg. 

Anonymkode: 271c4...7a4

Det sier ingenting om ts, bare at han er en drittsekk.

Anonymkode: 12b32...204

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Det sier ingenting om ts, bare at han er en drittsekk.

Anonymkode: 12b32...204

Den jeg siterte sa: «Han valgte deg, ikke henne», og det er noe som kan diskuteres...

Anonymkode: 271c4...7a4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han  jeg var sammen med hadde også ei han var utro med. Hun begynte å jobbe på nærbutikken.  Typen min sa ikke noe, men så dukket problemet opp da jeg var med og hun var der.

Aldri sett en mann løpe så fort vekk fra situasjonen. 

Så at de hadde en samtale i det heletatt hadde jeg ikke fikset .

Han sa hun var som ett spøkelse? Og nå har hun flyttet etter? Ikke bra.

 

Anonymkode: f8843...292

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har også gubben vært utro, engangs i fylla. Han vet at om han så mye som prater med dama igjen, så er vi ferdige. For meg beviser det at fyren ikke har lært. 

Anonymkode: 5e42b...782

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vettu hva. Den grisen du er sammen med stod og prata med ho??? Wtf!! Det hadde jeg faen ikke godtatt. 
 

Anonymkode: 2a778...41a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lama_Drama

Klart han snakket med henne. Hadde jeg og gjort. Man er jo ikke neandertalere og det er jo eneste måten å finne ut hvorfor hun plutselig jobber på nærbutikken. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Vel....Han valgte å ligge med dama mens han var gift med ts.
Så....Vet ikke om jeg er enig med deg. 

Anonymkode: 271c4...7a4

Er enig med dette desverre... 

Anonymkode: d2576...04a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lama_Drama skrev (7 timer siden):

Klart han snakket med henne. Hadde jeg og gjort. Man er jo ikke neandertalere og det er jo eneste måten å finne ut hvorfor hun plutselig jobber på nærbutikken. 

Helt enig! Best å få bort den trykkende stemningen. Jobber hun på nærbutikken, så er det ikke eneste plassen de vil treffe på hverandre i årene fremover.
Det beste er å snakke ut, gjøre det mindre skummelt, og legge det litt mer bak seg. Gjort er gjort, og de har valgt å fortsette som par. Hverken mannen eller dama i butikken er nok sugen på gjentakelse, og vil nok bare fortsette sine liv som ordinære mennesker. Det er ikke slik at kvinner som har ligget med gifte menn er onde mennesker som konstant er på jakt etter par å ødelegge.

Anonymkode: 38394...b54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår ikke hvorfor han måtte ha en fin samtale med henne. Han kunne til nød hilst, men ikke stå å prate med henne. 

Mulig jeg er farget av min egen opplevelse med en utro mann. Han klarte ikke og kutte kontakten med henne. De var og er ikke sammen, men de støttet hverandre da det endte med brudd for begge parter🙄

Anonymkode: 5a80f...a0c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden slo han av en samtale med henne?? Det burde han jo ikke gjort. 
Virker jo som at bare han forteller det hjemme så er alt greit. 
 

Han visste garantert at hun hadde flyttet dit. Stol aldri på en partner som har vært utro!! 

Anonymkode: 2aa6e...9dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 22.47):

Han  jeg var sammen med hadde også ei han var utro med. Hun begynte å jobbe på nærbutikken.  Typen min sa ikke noe, men så dukket problemet opp da jeg var med og hun var der.

Aldri sett en mann løpe så fort vekk fra situasjonen. 

Så at de hadde en samtale i det heletatt hadde jeg ikke fikset .

Han sa hun var som ett spøkelse? Og nå har hun flyttet etter? Ikke bra.

 

Anonymkode: f8843...292

Lurer på om det er en tilfeldighet at elskerinnene jobber i en utdannelse som det ikke kreves noe formell utdannelse til? 

Anonymkode: 3a60c...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg forstår ikke hvorfor han måtte ha en fin samtale med henne.

Anonymkode: 5a80f...a0c

 

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvorfor i all verden slo han av en samtale med henne?? 

Anonymkode: 2aa6e...9dd

Fordi han er voksen, og relativt normal? 

Anonymkode: 72939...502

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 20.18):

For flere år siden var min mann gjennom 10 år utro mot meg. Det skjedde en gang, i en by to timer unna. Han kom hjem, var ærlig, vi har jobba oss gjennom det. Det har kosta blod, svette og tårer. 

I går kom han hjem fra vårt nærmeste kjøpesenter, der vi pleier å handle mat, og forteller meg at hun har begynt å jobbe der. Han hadde blitt sjokkert, men hatt en fin samtale med henne. Det viser seg at hun har flytta til vår kant av landet, men ikke så nærme at bopel er en utfordring. Men hun er i matbutikken vår 🙄 Vi har jobba oss gjennom dette, men nå føler jeg hans fortid står og banker på døra. 

Jeg vet jo at vi kommer til å treffe henne når vi er og handler. Hvordan i alle dager skal jeg forholde meg til dette? 😟

Anonymkode: 0307d...043

Dere har ikke jobbet dere igjennom noe som helst siden du ikke klarer å gi fanden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Lurer på om det er en tilfeldighet at elskerinnene jobber i en utdannelse som det ikke kreves noe formell utdannelse til? 

Anonymkode: 3a60c...ffc

Hva f skal det bety? 

Anonymkode: 2aa6e...9dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han hadde en fin samtale? 😳

Er det dine ord eller hans. Om det er hans så hadde det rabla for meg. Komme hjem og fortelle at man har hatt en fin samtale med tidligere elskerinne 😳😅🙈🤬

Anonymkode: fc208...973

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...