Gå til innhold

"Elskerinnen" til mannen min jobber på kjøpesenteret nær oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en far som var utro med min mor. Denne "elskerinnen" var hjemme hos min far mens mor var bortreist. Jeg spyr når jeg ser denne dama i offentligheten. Vi bor i samme by. Hun ville ødelegge forholdet mellom min mor og far. Vet ikke om hun kjenner meg igjen da det er noen år siden men jeg glemmer aldri det ludderet av et menneske. 

Skjønner godt problemet ditt, TS. Dette var en del år siden og har vært pratet om mange mange mange ganger. Men det ligger i bakhodet. Nå er det mannen din det er prat om, så kanskje et hakke verre. 

Anonymkode: 6f98c...7e2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker at det er positivt at mannen kom hjem og fortalte dette. Kanskje også greit at de fikk snakket litt ut, så det ikke ble ubehagelig, og at denne samtalen også var litt "avsluttende". Regner ikke med at neste steg er bestevenner.

Om dette ikke er eneste butikk i mils omkrets, så ville jeg rett og slett byttet butikk. Eller så ville jeg tatt meg en tur i butikken og kanskje innsett at det ikke var så skummelt som jeg trodde. Hun er vel bare et vanlig menneske, og har vel gått videre i livet akkurat som mannen din. Hun sitter nok ikke supersexy i kassa og ser nedlatende på deg og godter seg fordi du kjøper bind og paracet.

Anonymkode: 38394...b54

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har en far som var utro med min mor. Denne "elskerinnen" var hjemme hos min far mens mor var bortreist. Jeg spyr når jeg ser denne dama i offentligheten. Vi bor i samme by. Hun ville ødelegge forholdet mellom min mor og far. Vet ikke om hun kjenner meg igjen da det er noen år siden men jeg glemmer aldri det ludderet av et menneske. 

Skjønner godt problemet ditt, TS. Dette var en del år siden og har vært pratet om mange mange mange ganger. Men det ligger i bakhodet. Nå er det mannen din det er prat om, så kanskje et hakke verre. 

Anonymkode: 6f98c...7e2

Hvis dama er et ludder, hva vil du kalle faren din? Horekunde?

Anonymkode: b613f...05a

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvis dama er et ludder, hva vil du kalle faren din? Horekunde?

Anonymkode: b613f...05a

Ja han er ikke noe bedre. Men hun var faktisk psykopat. 

Anonymkode: 6f98c...7e2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han valgte selv å informere om at han hadde truffet henne og at de pratet sammen. Han hadde ikke trengt å fortelle noe.

Og jeg tenker at dette med «fin» samtale kommer veldig an på personen. Hva legger han i det? (Jeg hadde en konfliktsky sjef som stadig påsto at han hadde hatt en «fin samtale» hver gang han hadde en samtale som han virkelig ikke ønsket, men som ikke eskalerte til noen voldsom konflikt. Han sa stadig ting som: «Jeg hadde nettopp en fin samtale med den kunden som truet med å saksøke oss, men det ser ut som om det løste seg...» 😅)

Vet du hvem som tok initiativet til samtalen, TS?

Anonymkode: fee6f...652

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

For flere år siden var min mann gjennom 10 år utro mot meg. Det skjedde en gang, i en by to timer unna. Han kom hjem, var ærlig, vi har jobba oss gjennom det. Det har kosta blod, svette og tårer. 

I går kom han hjem fra vårt nærmeste kjøpesenter, der vi pleier å handle mat, og forteller meg at hun har begynt å jobbe der. Han hadde blitt sjokkert, men hatt en fin samtale med henne. Det viser seg at hun har flytta til vår kant av landet, men ikke så nærme at bopel er en utfordring. Men hun er i matbutikken vår 🙄 Vi har jobba oss gjennom dette, men nå føler jeg hans fortid står og banker på døra. 

Jeg vet jo at vi kommer til å treffe henne når vi er og handler. Hvordan i alle dager skal jeg forholde meg til dette? 😟

Anonymkode: 0307d...043

Det er vel ikke stort du kan gjøre med det. Mitt beste råd  Lev med det ikke mot det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor "fin" samtale kan man egentlig ha med en ONS? 

Eller var det mer enn den ene gangen? 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.. 

Min mann ante ikke at hun har flyttet, eller begynt å jobbe der, de har ifølge han ingen kontakt. Han fortalte meg at han ble veldig overrasket, og litt satt ut da han så henne. Han har i terapi omtalt henne som et spøkelse som ikke slipper taket, da han føler seg dårlig for det han gjorde mot meg. 

 

Med "fin samtale" virker det som han mener en ryddig og høflig samtale. Han fortalte at samtalen ikke ble lang, at hun fikk fortalt hvorfor hun har flytta, og at hun var heldig og fikk jobb her på butikken. Det var det, og jeg velger å tro på det. 

Jeg vet ikke helt hvem hun er, kjenner fornavnet hennes, men ikke mer. Tenker naturlig at når jeg ser et nytt fjes på matbutikken, med dèt navnet på skiltet, at det er henne. 

Til dere som sier vi ikke har kommet gjennom dette godt nok, så har dere sikkert rett i det, men vi har kommet gjennom det såpass at vi er glade i hverandre og fungerer sammen, og jeg kan sende han på julebord uten å være redd. En viss sjalusi har jeg alltid følt, uavhengig av utroskap. 

Takk til dere med gode råd ♥️

Anonymkode: 0307d...043

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra en tidligere elskerinne sitt ståsted kan jeg fortelle mitt synspunkt på lignende situasjon. 
Jobbet på kiosken på et lite tettsted, fucka det til å lå med en stamkunde etter en tur på baren. Det var helt jævlig dagen etterpå, og han fortalte selvfølgelig kona om det. De er nødt å komme innom titt og ofte på kiosken for leker til barna, en spesiell type tobakk osv. Jeg ynker meg hver gang en av de kommer innom, og hun vet det. Jeg blir så flau over meg selv og hadde skjønt det om hun deisa meg ned, hadde vært helt greit. Kan hende denne tidligere elskerinnen føler større ubehag enn det du hadde gjort om du handler der. 

Anonymkode: 0e1c6...d84

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts her.. 

Min mann ante ikke at hun har flyttet, eller begynt å jobbe der, de har ifølge han ingen kontakt. Han fortalte meg at han ble veldig overrasket, og litt satt ut da han så henne. Han har i terapi omtalt henne som et spøkelse som ikke slipper taket, da han føler seg dårlig for det han gjorde mot meg. 

 

Med "fin samtale" virker det som han mener en ryddig og høflig samtale. Han fortalte at samtalen ikke ble lang, at hun fikk fortalt hvorfor hun har flytta, og at hun var heldig og fikk jobb her på butikken. Det var det, og jeg velger å tro på det. 

Jeg vet ikke helt hvem hun er, kjenner fornavnet hennes, men ikke mer. Tenker naturlig at når jeg ser et nytt fjes på matbutikken, med dèt navnet på skiltet, at det er henne. 

Til dere som sier vi ikke har kommet gjennom dette godt nok, så har dere sikkert rett i det, men vi har kommet gjennom det såpass at vi er glade i hverandre og fungerer sammen, og jeg kan sende han på julebord uten å være redd. En viss sjalusi har jeg alltid følt, uavhengig av utroskap. 

Takk til dere med gode råd ♥️

Anonymkode: 0307d...043

Jeg skjønner så inderlig godt hvordan det føles, ts. Finnes det en annen butikk dere kan bruke? Og heller ha den som hun jobber på til det er mest nødvendig? 

Jeg hadde personlig ikke klart å handle i den butikken i fare for å gjøre eller si noe jeg angret på😅 Ikke minst for å unngå så godt det lar seg gjøre den grusomme følelsen som ligger å vibrerer i kroppen når minnene kommer tilbake. Dere har jobbet hardt for horholdet nå. Da er det ikke vits i å rippe opp i gamle, grusomme sår.

Jeg sender deg masse kjærlighet❤️ Jeg håper dere finner en løsning på det! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forklaringen til mannen din hørtes grei ut. Jeg ville helt ærlig prøvd å gå i butikken. Kanskje ikke i morgen. Men om en liten stund når sjokket har lagt seg. Ofte er fantasiene våre verre enn virkeligheten. Og hver gang du unngår butikken, så blir kroppen din så lettet, og det vil føles så bra og "livreddende" at den vil "redde livet ditt" ved å overbevise deg om å unngå butikken neste gang også.

Anonymkode: 38394...b54

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Han valgte selv å informere om at han hadde truffet henne og at de pratet sammen. Han hadde ikke trengt å fortelle noe.

Hva er dette for noe da? Han burde hold kjeft, han burde ikke snakket til denne damen han var utro med. Han burde ha lagt det bak seg og ikke nevnt det for sin kone i det hele tatt. Nå er usikkerheten tilbake hos henne garantert. Hvorfor snakke med en person du har vært utro med når man har gått til bake til sin kone og jobbet seg igjennom det? Det virker helt på trynet og ja skal ikke si så mye mer... Virker mistenkelig hele greien.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin samtale betyr vel en ryddig samtale, altså "hei, hvordan går det. Hva gjør du her. Ok, jeg får vel komme meg videre. Hadet." 

Fin samtale behøver ikke å bety en kosesamtale med mimring om gode gamle dager.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym90059005 skrev (1 minutt siden):

Fin samtale betyr vel en ryddig samtale, altså "hei, hvordan går det. Hva gjør du her. Ok, jeg får vel komme meg videre. Hadet." 

Fin samtale behøver ikke å bety en kosesamtale med mimring om gode gamle dager.

En du har vært utro med, du har fikset det med din kone.... Når han så denne damen burde følgende ha skjedd "Run Forest, Run". Begynne og snakke med henne? Nå har de hatt kontakt, fristelsen er der, og bare anledningen mangler. Så si det til konen fordi? Hun skal bekymre ræven av seg videre? Tipper han har sagt det fordi han er redd for at noen har observert at de snakket sammen, og det kom kona for øret. Han burde ikke snakket sammen med henne. Hun er slik situasjonen er "død" for han... Burde vært som han så et spøkelse og stukket fra stedet eller latet som hun var luft. Det ville han gjort om det var en dyp anger her.. Det er min mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å nei...Jeg ville ikke klart det. 

Anonymkode: 271c4...7a4

Men det hadde du måttet.

Anonymkode: a8d30...909

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

For flere år siden var min mann gjennom 10 år utro mot meg. Det skjedde en gang, i en by to timer unna. Han kom hjem, var ærlig, vi har jobba oss gjennom det. Det har kosta blod, svette og tårer. 

I går kom han hjem fra vårt nærmeste kjøpesenter, der vi pleier å handle mat, og forteller meg at hun har begynt å jobbe der. Han hadde blitt sjokkert, men hatt en fin samtale med henne. Det viser seg at hun har flytta til vår kant av landet, men ikke så nærme at bopel er en utfordring. Men hun er i matbutikken vår 🙄 Vi har jobba oss gjennom dette, men nå føler jeg hans fortid står og banker på døra. 

Jeg vet jo at vi kommer til å treffe henne når vi er og handler. Hvordan i alle dager skal jeg forholde meg til dette? 😟

Anonymkode: 0307d...043

Ta på deg noe lekkert og elegant, vis en attitude og at du gir beng i henne. Hodet hevet. La hun føle seg underlegen. 
Dette klarer du💃 
(og du, han valgte deg...ikke henne)

Anonymkode: a8d30...909

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men det hadde du måttet.

Anonymkode: a8d30...909

Nei. Jeg ville enten flyttet eller skilt meg. 

Anonymkode: 271c4...7a4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ta på deg noe lekkert og elegant, vis en attitude og at du gir beng i henne. Hodet hevet. La hun føle seg underlegen. 
Dette klarer du💃 
(og du, han valgte deg...ikke henne)

Anonymkode: a8d30...909

Vel....Han valgte å ligge med dama mens han var gift med ts.
Så....Vet ikke om jeg er enig med deg. 

Anonymkode: 271c4...7a4

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva i alle dager?! Tror du at du vet mer om denne situasjonen enn den som har opplevd det? Nå er du bare ufin. 

Anonymkode: 092a2...af7

Takk for støtte! ❤️ Tror ingen kan klare å vite hvordan det faktisk føles å være i en sånn situasjon. Disse nett-trollene har tydeligvis aldri opplevd noe lignende :) 

Anonymkode: 6f98c...7e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...