Gå til innhold

"Elskerinnen" til mannen min jobber på kjøpesenteret nær oss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For flere år siden var min mann gjennom 10 år utro mot meg. Det skjedde en gang, i en by to timer unna. Han kom hjem, var ærlig, vi har jobba oss gjennom det. Det har kosta blod, svette og tårer. 

I går kom han hjem fra vårt nærmeste kjøpesenter, der vi pleier å handle mat, og forteller meg at hun har begynt å jobbe der. Han hadde blitt sjokkert, men hatt en fin samtale med henne. Det viser seg at hun har flytta til vår kant av landet, men ikke så nærme at bopel er en utfordring. Men hun er i matbutikken vår 🙄 Vi har jobba oss gjennom dette, men nå føler jeg hans fortid står og banker på døra. 

Jeg vet jo at vi kommer til å treffe henne når vi er og handler. Hvordan i alle dager skal jeg forholde meg til dette? 😟

Anonymkode: 0307d...043

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å nei...Jeg ville ikke klart det. 

Anonymkode: 271c4...7a4

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvem hun er / kjenner du utseendet hennes? 

Hvis ikke lurer jeg på hvorfor han ikke holdt tett nå og sparte deg for yttligere uro?

Anonymkode: 2d306...719

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har nok ikke jobba dere godt nok gjennom det hvis dette blir et problem.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vet du hvem hun er / kjenner du utseendet hennes? 

Hvis ikke lurer jeg på hvorfor han ikke holdt tett nå og sparte deg for yttligere uro?

Anonymkode: 2d306...719

Hvordan tror du det hadde vært hvis det visste seg til at han løy om at han visste hun var tilbake?

Sorry TS, jeg skjønner at det er en vanvittig ubehagelig situasjon, men du har ikke gjort noe galt så her må du bare heve hodet. Jo mer du mater ubehaget, jo verre blir det. Du trenger ikke å snakke eller se på hun. Så ber du mannen la være å hilse/snakke når du er med på handletur. 

Anonymkode: 7154b...5c3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan tror du det hadde vært hvis det visste seg til at han løy om at han visste hun var tilbake?

Det er forskjell på å si at han har sett henne der til å komme hjem og fortelle at han hadde en "fin samtale" med henne. Et kort nikk og hei hadde vært nok. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit hun har flyttet der du bor, men personlig hadde jeg ikke likt at min mann hadde hatt en fin samtale med henne.
Takk men nei takk.
Han skal være ferdig med henne og slett ikke ha fine samtaler.
Han kan hilse, men det er det.
Hun holdt på å ødelegge ekteskapet deres, hun er ingen han skal være hyggelig med.

Anonymkode: 9db62...cf3

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere har kjøpesenter så har dere garantert flere matbutikker også.. Handle der

Anonymkode: 4e0ad...db4

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun holdt på å ødelegge ekteskapet deres, hun er ingen han skal være hyggelig med.

HAN holdt på å ødelegge ekteskapet sitt.

Er du så sikker på at han fortalte butikkdama hvor godt gift han var.......? 

Anonymkode: 2d306...719

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor hadde han en fin samtale med en han har pult, liksom? Hvis jeg hadde vært han og jeg virkelig var angrende hadde jeg ikke orket å se trynet på vedkommende.. Så lurer jeg på hvordan han formidla det til deg? "Hei Hanne, jeg så Kine i dag, hun jobber på Kiwi. Vi hadde en fin samtale" wtf, kol khara= du kan Google definisjonen. 

Anonymkode: a8d25...0d7

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Greit hun har flyttet der du bor, men personlig hadde jeg ikke likt at min mann hadde hatt en fin samtale med henne.
Takk men nei takk.
Han skal være ferdig med henne og slett ikke ha fine samtaler.
Han kan hilse, men det er det.
Hun holdt på å ødelegge ekteskapet deres, hun er ingen han skal være hyggelig med.

Anonymkode: 9db62...cf3

Vil påstå at hvis et par ikke har et åpent forhold eller lar partner få ligge med andre, så er det den som er utro som ødelegger ekteskapet. Ikke elskeren/elskerinnen. 

Anonymkode: e8045...287

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han sto henne så nært, før i tiden, at det var naturlig for han å ha en fin samtale med henne, så ville jeg og følt det litt belastende. Men, dere kan vel skifte matbutikk? Eller er det bare en å velge i? 

Uansett, dere har mer jobb å gjøre. Først og fremst, må mannen din legge vekk alt gammelt vennskap med denne damen. Og, enten begynne å handle andre steder, eller overlate all handling til deg. For du kan ikke gå å gnage på at han har "fine samtaler" med ekselskerinnen hver gang han handler mat!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (9 minutter siden):

Dere kan slutte å handle der hun jobber?

 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvis dere har kjøpesenter så har dere garantert flere matbutikker også.. Handle der

Anonymkode: 4e0ad...db4

Ok, handle i en annen butikk....Men dama er jo der. I nærheten. Hvor er garanti for at ts sin mann ikke finner på noe med henne igjen? 

Anonymkode: 271c4...7a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

 

Ok, handle i en annen butikk....Men dama er jo der. I nærheten. Hvor er garanti for at ts sin mann ikke finner på noe med henne igjen? 

Anonymkode: 271c4...7a4

Så lenge mannen holder seg unna butikken og å oppsøke henne, ta kontakt osv burde det gå greit. Han fortalte det jo til ts også, når han kunne holdt kjeft. Det som ikke er bra er at han sa han hadde en fin samtale med henne..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av respekt til deg burde han ikke ha snakket med henne. Jeg hadde ikke taklet dette i det hele tatt - ihvertfall ikke at han fortsatt snakker med hun. Hvorfor gjør han det?
 

Anonymkode: 80306...6b4

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han burde av respekt for deg snudd da han så henne og ikke snakket med henne. Å ta en samtale med henne er et nytt tillitsbrudd mot deg, og ved å gjøre det mater han på ny uroen du har brukt tid på å jobbe deg igjennom. Han skal ha kred for at han var ærlig med deg, men det er min mening at han nok en gang har vist dårlig dømmekraft. 

Anonymkode: 305e9...1be

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns dere BEGGE TO bør la henne være i fred!

Hun har en jobb hun skal ivareta, dere kan gå å handle andre steder. Problem solved. 

 

Anonymkode: 7b98f...2fe

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...