AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Har Botox blitt mainstream? Anonymkode: 4eb53...7a7 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Dessverre. Oslofolk er spesielle.... Anonymkode: 9fdbe...1ed 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Det har nok det. Spesielt i Oslo. Man ser det jo også veldig på tv. Mye "plastikk" ute og går. Dessverre. Anonymkode: 50496...064 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Du blir ikke stiv i ansiktet av botox. Litt stiv i pannen kanskje, men ikke i hele ansiktet, så det må være noe annet. Synes ikke jeg ser så mange stive ansikter jeg? Anonymkode: 9ab34...d88 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 Det er i hvert fall for mange. Ønsker jeg å se en skrekkfilm gjør jeg det på eget initiativ, snes det er en skikkelig uting å måtte forholde seg til botox o.l. til hverdags. Det er ekstremt creepy. Anonymkode: 0b7ac...e86 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Det har jeg ikke lagt merke til. Kanskje i spesielle miljøer muligens, men de vanker jeg ikke i. Anonymkode: 175c9...84f 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #7 Skrevet 1. mars 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du blir ikke stiv i ansiktet av botox. Litt stiv i pannen kanskje, men ikke i hele ansiktet, så det må være noe annet. Synes ikke jeg ser så mange stive ansikter jeg? Anonymkode: 9ab34...d88 Nettopp, hindrer mimikk så man blir stiv i uttrykket. Å begrense mimikk i panna gjør at man ikke får brukt øyenbrynene for uttrykk heller. Og da ser man veldig stiv ut. Selvfølgelig er det ikke alle som har tatt nok til å fjerne mimikken i pannen helt, men blir fler av dem også. Og så har du de som kombinerer med fillere. Da blir det virkelig stivt. Anonymkode: 50496...064 6
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #8 Skrevet 1. mars 2021 Det ser jeg veldig sjeldent. Kanskje jeg må begynne å glo mere på mennesker Anonymkode: 8052b...7f7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #10 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 19.24): Du blir ikke stiv i ansiktet av botox. Litt stiv i pannen kanskje, men ikke i hele ansiktet, så det må være noe annet. Synes ikke jeg ser så mange stive ansikter jeg? Anonymkode: 9ab34...d88 Jo man blir stivere pga ansiktsmimikken. En venninne har tatt i pannen og rundt øynene og utseendet hennes er så forandret. Til det verre. Flere som sier det. Man mister mye av sjarmen og ansiktet blir uttryksløst. Jeg ser henne ofte så ser det godt. Anonymkode: 74250...833 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #11 Skrevet 2. mars 2021 On 3/1/2021 at 7:29 PM, AnonymBruker said: Nettopp, hindrer mimikk så man blir stiv i uttrykket. Å begrense mimikk i panna gjør at man ikke får brukt øyenbrynene for uttrykk heller. Og da ser man veldig stiv ut. Selvfølgelig er det ikke alle som har tatt nok til å fjerne mimikken i pannen helt, men blir fler av dem også. Og så har du de som kombinerer med fillere. Da blir det virkelig stivt. Anonymkode: 50496...064 Jeg har aldri tatt botox og synes ikke det er fint, men jeg måtte kommentere denne. Jeg bruker aldri øyenbrynene for å uttrykke meg. Jeg myser ikke, jeg løfter ikke øyenbrynene for å vise overraskelse, jeg trekker dem ikke sammen når jeg er sint. Dette er ikke noe jeg innbiller meg, beviset er at jeg ikke har en eneste rynke i panna eller mellom brynene selv om jeg er i midten av førtiårene. Og nei, jeg er ikke en av de typiske KGerne som er 54 og ser ut som de er 17, men akkurat pannerynker har jeg altså ikke. Det er ikke noe jeg gjør med vilje, det er bare mimikken min som er sånn. Så det trenger ikke å være botox selv om man ikke bruker panna for å uttrykke seg. Anonymkode: c1470...606 1
Gjest ti10 Skrevet 2. mars 2021 #12 Skrevet 2. mars 2021 Dette blir kanskje litt på siden, men det har i hvert fall blitt så vanlig blant kjendiser at jeg reagerer (positivt) når jeg ser et ansikt som eldes naturlig og ikke ser ut som plast. Og det verste er at det er jo ikke akkurat gamle folk det er snakk om, her er det fra 20-årene og oppover. I det siste har jeg merket meg Britney Spears og Taylor Swift. Det er jo ingen tvil om at noe er feil når det er så uvanlig å ikke være helt plastglatte at man merker seg de få i 30-årene som faktisk har tegn til naturlig ansiktshud.
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2021 #13 Skrevet 2. mars 2021 Ofte en kombinasjon av for mye botox og filler. De setter ofte i kinnbein og i folden mellom nese og munn. De fleste blir da seende ut som Courteney Cox og får et litt skremmende utseende. 2
Gjest Fnuggolina Skrevet 3. mars 2021 #14 Skrevet 3. mars 2021 Peanut skrev (19 timer siden): Hvor finnes disse menneskene hen da? Jeg bodde i barseltiden slik at jeg hadde helsestasjon på Frogner. Spaserte til og fra - og HJELPES så mye plast og Restylane+++++ det ble i økende grad mot Frogner. Sats Colosseum+Ringnes Park var og noe helt for seg selv mtp kirurgisk drahjelp.
Gjest Fnuggolina Skrevet 3. mars 2021 #15 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 19.29): Nettopp, hindrer mimikk så man blir stiv i uttrykket. Å begrense mimikk i panna gjør at man ikke får brukt øyenbrynene for uttrykk heller. Og da ser man veldig stiv ut. Selvfølgelig er det ikke alle som har tatt nok til å fjerne mimikken i pannen helt, men blir fler av dem også. Og så har du de som kombinerer med fillere. Da blir det virkelig stivt. Anonymkode: 50496...064 Jeg synes ikke det nødvendigvis handler om manglende mimikk alltid, men selve utseendet blir veldig påfallende likt med disse inngrepene. Om man blar litt på IG ser alle overraskende like ut. Noe er til det bedre, men oftest synes jeg det ødelegger.
Gjest O.G. Skrevet 3. mars 2021 #16 Skrevet 3. mars 2021 (endret) Peonjenta skrev (16 timer siden): Ofte en kombinasjon av for mye botox og filler. De setter ofte i kinnbein og i folden mellom nese og munn. De fleste blir da seende ut som Courteney Cox og får et litt skremmende utseende. De ser helt jævlige ut, særlig med restylane i leppene i tillegg. Endret 3. mars 2021 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #17 Skrevet 3. mars 2021 Fnuggolina skrev (5 timer siden): Jeg synes ikke det nødvendigvis handler om manglende mimikk alltid, men selve utseendet blir veldig påfallende likt med disse inngrepene. Om man blar litt på IG ser alle overraskende like ut. Noe er til det bedre, men oftest synes jeg det ødelegger. Ja det er rart dette, noe ala Svenske Hollywoodfruer. Alle ser ut om de er i slekt. Jeg skjønner ikke hvorfor de ikke heller er mer moderate og heller satser på andre dyre foryngende ansiktbehandlinger som ikke innebærer fyll og lamming av musklene. Det hadde jeg gjort. Ingen blir jo penere av stadig mer fyll og lammelser på sikt. Anonymkode: 18155...821 1
Peanut Skrevet 4. mars 2021 #18 Skrevet 4. mars 2021 (endret) On 3/3/2021 at 2:34 PM, Fnuggolina said: Jeg bodde i barseltiden slik at jeg hadde helsestasjon på Frogner. Spaserte til og fra - og HJELPES så mye plast og Restylane+++++ det ble i økende grad mot Frogner. Sats Colosseum+Ringnes Park var og noe helt for seg selv mtp kirurgisk drahjelp. Må være blind jeg. Bor på Frogner og har ikke lagt sååå mye merke til det der <_< Jeg ser jo noen, men da er det mer de som man virkelig ser har fylt inn og i *Gliiip* 😖 Endret 4. mars 2021 av Peanut
Gjest Fnuggolina Skrevet 4. mars 2021 #19 Skrevet 4. mars 2021 Peanut skrev (4 timer siden): Må være blind jeg. Bor på Frogner og har ikke lagt sååå mye merke til det der <_< Jeg ser jo noen, men da er det mer de som man virkelig ser har fylt inn og i *Gliiip* 😖 Mulig de har jekket ned på det, men det var mye når jeg vanket der. Mye er også diskret.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #20 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 2.3.2021 den 21.23): Jeg har aldri tatt botox og synes ikke det er fint, men jeg måtte kommentere denne. Jeg bruker aldri øyenbrynene for å uttrykke meg. Jeg myser ikke, jeg løfter ikke øyenbrynene for å vise overraskelse, jeg trekker dem ikke sammen når jeg er sint. Dette er ikke noe jeg innbiller meg, beviset er at jeg ikke har en eneste rynke i panna eller mellom brynene selv om jeg er i midten av førtiårene. Og nei, jeg er ikke en av de typiske KGerne som er 54 og ser ut som de er 17, men akkurat pannerynker har jeg altså ikke. Det er ikke noe jeg gjør med vilje, det er bare mimikken min som er sånn. Så det trenger ikke å være botox selv om man ikke bruker panna for å uttrykke seg. Anonymkode: c1470...606 Med andre ord; du har ikke ansiktsmimikk og da ser du ut sånn som de som har botox. Anonymkode: 7cf4d...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå