Gå til innhold

Jeg vil reise til utlandet i sommer med barna mine


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem vet, kanskje dere får dratt med dere en hittil ukjent mutasjon i samme slengen.

Spiller ikke noe rolle det, bare dere får en lang og god ferie i sola 😅

Anonymkode: 033b2...20a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur sier jeg :) Spesielt siden dere skal besøke besteforeldre, det synes jeg legitimerer. 

Anonymkode: c3c3b...553

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å reise i sommer er uaktuelt nå som det er såpass mye smitte. Og du må vel beregne å betale for karantenehotell både i Norge og i det landet dere drar til.

Jeg skjønner godt at det frister med en reise. Men det går an å tenke lenger enn som så. Hvis jeg var bestemor i et annet land, ville jeg ikke hatt besøk i sommer som kan dra smitte inn i land med lite smitte.

Anonymkode: f8242...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Å reise i sommer er uaktuelt nå som det er såpass mye smitte. Og du må vel beregne å betale for karantenehotell både i Norge og i det landet dere drar til.

Jeg skjønner godt at det frister med en reise. Men det går an å tenke lenger enn som så. Hvis jeg var bestemor i et annet land, ville jeg ikke hatt besøk i sommer som kan dra smitte inn i land med lite smitte.

Anonymkode: f8242...0aa

Hva er forskjellen på å reise til bestemor i Norge, og bestemor i utlandet? Hva er så magisk med landegrenser? 

Anonymkode: 14eee...c92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere overholder karantenene så er det greit nok. Jeg driter i om dere blir smittet så lenge dere holder dere inne og ikke lar det gå ut over uskyldige rundt dere eller helsesystemet i landet dere er i. Folk reiser med forfalskede coronapapirer så karantene er viktig. 

Anonymkode: 774b7...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...