Gå til innhold

Hvorfor blir noen sammen med en overgriper?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes dette er interessant. Ble vondtatt av et nært familiemedlem da jeg var 6 år og han 17. Ganske grov voldtekt som jeg aldri kommer til å glemme. 

Han fikk seg senere samboer og jeg vet at hun har har fått vite om det. De har holdt sammen i flere år. Jeg fortalte det til mine foreldre da jeg fremdeles var barn. 

Jeg vet at han nekter for at noe har skjedd, og bare det i seg selv var veldig vanskelig den tiden. Jeg tror kanskje hun tror på han og hans versjon om at jeg er en løgner og har funnet opp alt sammen. Eller hva tenker dere? 

Tror hun virkelig at et friskt barn ville funnet opp noe slikt? Og hvis ikke, hvorfor velger noen å være sammen med en overgriper. De har også fått flere barn. 

Anonymkode: 7d1f0...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror kvinner er flink til å overse henimot hva som helst av beviser for at en mann ikke er en bra person.

Jeg tror på et vis de lager seg bilder av en "Drømmemann" og bare bestemmer seg for at mannen de har i klypene sine har de og de egenskapene, selv om alt tilsier at han er en helt annen person og absolutt ikke har de egenskapene de tillegger han.

Anonymkode: 3ea1e...dad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi han er kjekk og jenter ikke bryr seg om personlighet.

Anonymkode: 7d8f6...089

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs hva en legger i som overgrep. Anmeldt for litt tafsing og dama anmelder fordi hun plutselig finner ut at det er voldtekt?

Anonymkode: 8642b...c04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i slekta ble dømt for å ha forgrepet seg på halvsøsteren sin fra hun var 8 år til tenåring. Han hadde bl.a. analsex med henne da hun var under 10 år. Han fikk seg kjæreste mens han satt i fengsel som han nå har nye barn med. Du må være ganske fucka i hodet for å få barn med en slik mann. Så for å svare på spørsmålet ditt: Jeg aner virkelig ikke, men de blir nok manipulert til å tro at det ikke har skjedd. 

Anonymkode: 528c3...cef

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som virkelig er nifst å tenke på er hvor mange som har gjort helt forferdelige utilgivelig ting som aldri kommer til å bli røpet eller oppdaget. Folk som er gift og har barn i dag og er "verdens nydeligste mann/verdens beste pappa til unga våre".

Anonymkode: f8734...77a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I hennes øyne er hun jo ikke sammen med en overgriper. Da han benekter det hele. Men det er jo mange som blir værende hos mannen sin etter at han har både innrømmet og sonet for barneovergrep. Ubegripelig!! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at hun klarer å sove når barna deres sover i samme hus som han. Kanskje hun tror på løgnene hans, men vil der ikke være den lille tvilen?

Anonymkode: f406a...9af

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en TV-dokumentar hvor de konfronterte en mor med at hun lot stefaren ta bad sammen med sine relativt store barn (det var de som meldte han til politiet), og hun satt der og mente at det var den eneste mannen som ville ha henne. Noen har vel en så dårlig selvfølelse at de finner seg i hva det skulle være? For meg er det et mysterium. Hvis jeg hadde valget mellom en sånn partner eller ingen partner, hadde jeg forblitt singel. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen damer er jo desperate etter et mannfolk, de må bare ha og de tar de vel det de får tenker jeg. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Spørs hva en legger i som overgrep. Anmeldt for litt tafsing og dama anmelder fordi hun plutselig finner ut at det er voldtekt?

Anonymkode: 8642b...c04

Tafsing eller uansett upassende atferd er uansett ikke bra, og kan sette dype spor i et barn. Merkelig innlegg. 

Uansett så er ikke dette snakk om tafsing. Har ikke lyst til å legge ut akkurat hva som skjedde, men dette var ikke snakk om "bare" tafsing, men en voldtekt som varte ganske lenge og jeg fikk ikke røre på meg. 

Anonym som skriver at kona tror på det han sier: Ja, det er sikkert mye der ligger. Men jeg synes det er så forunderlig at noen tror at et friskt barn i utgangspunktet ville løyet om noe slikt. Det hadde jo aldri falt meg inn, og det kostet derimot ufattelig mye å tørre å si det høyt. Og den dobbel skammen man føler etterpå hvis man ikke blir trodd av enkelte. Man føler seg bare så skitten og fæl. 

Anonymkode: 7d1f0...696

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

En i slekta ble dømt for å ha forgrepet seg på halvsøsteren sin fra hun var 8 år til tenåring. Han hadde bl.a. analsex med henne da hun var under 10 år. Han fikk seg kjæreste mens han satt i fengsel som han nå har nye barn med. Du må være ganske fucka i hodet for å få barn med en slik mann. Så for å svare på spørsmålet ditt: Jeg aner virkelig ikke, men de blir nok manipulert til å tro at det ikke har skjedd. 

Anonymkode: 528c3...cef

Så fælt. Men ja, det er nok sant det desverre. 

Anonymkode: 7d1f0...696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 hours ago, AnonymBruker said:

Spørs hva en legger i som overgrep. Anmeldt for litt tafsing og dama anmelder fordi hun plutselig finner ut at det er voldtekt?

Anonymkode: 8642b...c04

Når den ene parten er 6 år gammel? Er det tiden for å spikke fliser?

Anonymkode: 0cc44...827

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjenferdet skrev (5 timer siden):

Meld bekymringsmelding til barnevernet!!

 

Synes du virkelig man skal blande seg slikt, og potensielt ødelegge andres liv?

Anonymkode: f6f95...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Synes du virkelig man skal blande seg slikt, og potensielt ødelegge andres liv?

Anonymkode: f6f95...eab

Ja!

Anonymkode: 1cd88...050

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror det handler om at de tror på samboeren sin versjon. Jeg oppdaget for litt siden at min overgriper over flere år har fått barn. Valgte å melde til barnevern. Ser at kjæresten hans har gått ganske hardt ut i sosial medier om hvordan noen bare er ute etter å ødelegge for familien deres osv. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wilma89 skrev (4 minutter siden):

Tror det handler om at de tror på samboeren sin versjon. Jeg oppdaget for litt siden at min overgriper over flere år har fått barn. Valgte å melde til barnevern. Ser at kjæresten hans har gått ganske hardt ut i sosial medier om hvordan noen bare er ute etter å ødelegge for familien deres osv. 

Hvilken type overgrep var det?

Anonymkode: f6f95...eab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvilken type overgrep var det?

Anonymkode: f6f95...eab

Bundet fast og voldtatt et par ganger i uken i 5-6 år. Jeg var 6 år da det begynte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse kvinnene fortrenger sannheten, velger å overse fakta, eller de blokkerer ute deler av bevisstheten sin. 

Har med andre ord et annet forhold til sin egen tilnærming til livet enn andre «normale» folk har. 

Anonymkode: 9e785...1fb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...