Gå til innhold

Hva gjør du hvis det ringer på døra en dag du kun skal være hjemme og du ser forjævlig ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

HAHAHSHAHSHSJSJSJAHAHAHA nå lo jeg så maten sprutet ut av nesen min 😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙌👍

Anonymkode: 3ea0b...504

Ja, jeg glemmer aldri dette. 😂😂 Skal sies at han begynte å banke på døra før han gikk inn etter dette 

Anonymkode: 8aa35...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, han var en veldig oversosial type. Bodde i rekkehus, så han gikk bare rett inn. Ble helt vant med det. 

Anonymkode: 8aa35...1ce

Hvorfor låste du ikke døra? 

Anonymkode: b63fd...2f0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Retter på sveisen og åpner døren. 

Anonymkode: c0a0d...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpner Ikke til uanmeldt besøk. Som regel selgere/jehovas vitner/naboer, de ringer ikke på for å fortelle meg noe nyttig/positivt 😂

Anonymkode: 7cea7...646

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor låste du ikke døra? 

Anonymkode: b63fd...2f0

Gjorde det på kvelden. Men ikke om dagen da det var varmt. Da sto alt oppe 😅

Anonymkode: 8aa35...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ha ha, en sånn nabo hadde jeg også en gang. Kom innimellom bare spradende rett inn. Og en gang kom jeg ned trappa om morgenen og der satt naboen i sofaen (i boksershorts!) og hadde laget kaffe til «oss» (verandadør på gløtt pga tropenetter).

Han var i og for seg hyggelig, men det var greit å flytte...

Anonymkode: c6f6a...9ea

Det høres omtrent ut som han 😂 naboen min var også hyggelig, men bare tok seg litt vel mye til rette til tider. 

Anonymkode: 8aa35...1ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, jeg glemmer aldri dette. 😂😂 Skal sies at han begynte å banke på døra før han gikk inn etter dette 

Anonymkode: 8aa35...1ce

Jeg som ikke liker uanmeldt besøk har døra ALLTID låst. Og med mine naboer....hvis en av de hadde kommet inn her mens jeg satt toppløs så hadde de nok bare blitt glad stått der med tonga hengende ut, og så hadde de fortsatt å komme inn hver dag.  Så, lås døra di. 

Anonymkode: 3ea0b...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overser ringeklokken eller åpner vinduet og sender folk bort. 

Anonymkode: f6831...5f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser alltid OK ut på håret og bryr meg ikke om jeg er sminket eller ikke, hvis klærne er flekket (har småbarn så det skjer fort), hiver jeg bare en stor cardigan rundt meg og åpner døra. 

Anonymkode: 753e2...bb5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smiler bredt og er overstrømmende hyggelig i slike tilfeller- og håper ikke to dagers svettelukt siver ut i frisk luft 😆🤣

Anonymkode: 0f599...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Overser ringeklokken eller åpner vinduet og sender folk bort. 

Anonymkode: f6831...5f5

Bare stikker du hode ut av vindu og ber folk hate seg hjem? Høres effektivt ut men som sagt så er jeg konfliktsky så..

Anonymkode: 3ea0b...504

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva jeg gjør? Jeg åpner aldri døra om den ringer på uten forvarsel. Nope... Her må det avtales. Folk møter da ikke bare opp på døren til folk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Om alle skal tenke sånn -så blir det litt stussligere samfunn, tenker jeg:-) Men godt jeg veier opp  da, åpner for Jehovas vitner og -selvom det irriterer meg. Takker bare nei og ønsker de god tur videre!

Anonymkode: bff0d...a9d

Ja, det er en måte å se det på.
En annen er at om alle gjør som meg, så ville vi sluppet at folk kom uanmeldt på døren. Opplever ikke at samfunnet blir spesielt mye stussligere av det.

Folk som vil treffes og mingle og spre det joviale budskapet til Jehovas Vitner ville nok funnet en annen arena å gjøre det på, om dørene ikke var tilgjengelig for folk lengre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikser meg alltid om morgenen, tar på rene klær og sminke uansett, så for meg hadde det ikke vært noe problem (med mindre det er grytidlig morgen og jeg sover, men da ignorerer jeg omtrent alt og hadde ikke åpnet uansett 😂). Men nå er ikke uanmeldt besøk et problem hos oss da, som regel ringer det på typ 2 ganger i året, og da er det leieboeren som lurer på noe.

Anonymkode: 78173...f1c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

CorvusCorax skrev (23 minutter siden):

Hva jeg gjør? Jeg åpner aldri døra om den ringer på uten forvarsel. Nope... Her må det avtales. Folk møter da ikke bare opp på døren til folk. 

Syntes det er hyggelig med uanmeldt besøk jeg -da er liksom kravet til servering og styr  mye lavere. Håper ikke det bare er meg... syntes det da blir ett litt «upersonlig» samfunn om man ikke har rom for sånn sosial spontanitet..

Anonymkode: bff0d...a9d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg åpner - så grusom ser jeg sjelden ut, og om jeg skulle gjøre det overlever nok både jeg og de(n) som ringer på den opplevelsen også. En gang ble jeg vekket av dørklokka og åpnet i pysj og sengehår - det var naboens håndverker som skulle varsle om at han skrudde av vannet. Klokka var nærmere ti på en hverdag - han var sikkert så imponert på mange nivåer (jeg var student..) :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes. Jeg har selvtillit nok og vet at jeg er pen nok til å klare å se stygg ut foran noen en gang. Hadde åpna, hjulpet og gått igjen. Aldri går jeg i flekkete klær heller. Kan være hygienisk selv om man er hjemme. 

Anonymkode: 43158...df1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke sminke til vanlig heller, så da ser man stort sett fresh ut uansett, verste som skjer er at håret blir fett, men da setter jeg det i en bun. Jeg jobber også turnus, så jeg har lov til å se trøtt ut når som helst. Trer på meg noe som dekker puppene og trusa, og så åpner jeg. Stort sett er det snakk om å flytte bilen, enten fordi den står i veien, eller for å ikke bli parkert inne.

Anonymkode: 86886...207

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...