Gå til innhold

Da var det plutselig vår igjen 🌼


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Flere som synes det er litt godt og hjelper litt på i denne rare tiden? Selv om jeg ikke har sett tegn til de første blomstene eller noe særlig sol enda så er det jo faktisk offisielt sett vår. Og i går kveld hørte jeg fuglene synge 😍 Det går i hvert fall mot lysere tider sånn sett. Og det er snart påske!  

 

70BBF067-4461-4019-B22C-81191D897CF8.jpeg

Anonymkode: 300b4...5b0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Større høytid finnes neppe :)  Her jeg bor har det vært mørketid og solen har såvidt begynt å vise seg.  Da er det fantastisk å høre lyden av småfugler ute i hagen.  Et skjærepar har allerede begynt byggingen av reir i hengebjørken vår.  Jeg ser dem fra soveromsvinduet når jeg våkner.  

Det er såvisst en rar tid.  Jeg tenker at denne våren er mer spesiell og viktig enn alle de andre vårene jeg har opplevd.  Gleder meg stort over å se lyset!


  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm....jeg har begynt å sitte ute på noen benker i solveggene og kjenner at :sol:  varmer og alt er på vei,
slik det skal være, men det blir fort iskaldt hvis jeg går inn i skygge...og jeg tilhører dem som ikke faller
for fristelsen og fjerner yttertøy. Ikke enda nei, for jeg har lært. :opplyser: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så herlig at det endelig er vår og jeg kan kjenne solen varme. Også er det mye lysere ute og jeg hører ofte fuglesang og det er så koselig.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...