Anonym3210 Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Jeg vil gjerne ha litt fyldigere øyenbryn. Jeg har nå lyse og tynne hår, og jeg plukket nok også litt mye da jeg var litt yngre. Farge fester seg også ganske dårlig når de er så tynne. Har lest at noen har god effekt med castor oil/lakserolje, men hvilken skal jeg velge? Spiller det noen rolle? Hva har dere hatt god erfaring med?
Gjest Fnuggolina Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Castoroil virker sjeldent på bryn. Jeg har testet IGlow brynserum, fikk bivirkninger og sluttet etter 1 uke. The Hair Lust sitt reagerte jeg ikke på, mulig det gav en veldig forsiktig virkning. Nå tester jeg Xlash sitt brynserum - men for tidlig å vurdere effekt. Har ikke reagert enda iallefall 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #3 Skrevet 9. mars 2021 Jeg brukte tidligere Castor Oil fra Pukka og syns jeg så en forskjell, men mulig det bare var ønsketenkning 😅 Anonymkode: 10c6f...cd4
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2021 #4 Skrevet 9. mars 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg brukte tidligere Castor Oil fra Pukka og syns jeg så en forskjell, men mulig det bare var ønsketenkning 😅 Anonymkode: 10c6f...cd4 Jeg og 😊 Anonymkode: 14e49...3ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå