Gå til innhold

Ville du vært slank og stygg eller overvektig og pen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du måtte velge en av dem 🤔

Anonymkode: 067b1...591

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overvektig og pen. Da har jeg kort på innerlommen. 

Anonymkode: dba44...be7

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvektig og pen. Da får man i pose og sekk. Man er pen og slipper å tenke over kostholdet og fysisk trening. 

Anonymkode: c520c...d64

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er overvektig og upen. Ville definitivt valgt slank og stygg!!! Mye mer behagelig å være slank, mye mer man kan gjøre fysisk, klær er billigere, man holder seg frisk og slipper å bekymre seg for det. Deilig sikkert å være slank, enklere å trene og bli i god fysisk form! «Stygghetrn» kan veies opp mye med smil, sminke og selvtillit. Rent utseendemessig «selger» kropp bedre enn ansikt til menn: 

Å være ansiktspen hadde også vært fint, men må jeg velge, ville jeg definitivt forbedret kropp foran ansikt!

Anonymkode: 1d1a7...1d8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om vi tenker i forhold til BMI, så ville jeg heller vært overvektig og pen, noe jeg for så vidt allerede er. Det skal ikke så mye til som enkelte tror før man er å regne som overvektig, man trenger absolutt ikke å være tjukk. Jeg er å regne som overvektig men går fortsatt i klesstørrelse S og sliter ikke med noe fysiske begrensninger. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slank og stygg, er i dag overvektig og stygg. Om jeg kunne ha hoppet og sprettet rundt uten å få vondt i knær og føtter ville jeg blitt veldig lykkelig.

Anonymkode: 053ef...757

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slank og stygg for helsa sin del.

Anonymkode: 99067...a6b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank og stygg. Slank er sunnere, og stygg kan alltids fikses.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slank og stygg, for jeg er allerede feit og stygg. 

Anonymkode: a9578...bfb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank og stygg. Ville heller vært overvektig og pen. 

Heldigvis er jeg veldig smart. Ville aldri byttet ut høy intelligens med et pent utseende. 

Anonymkode: ee4ee...677

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer litt an på om det er "lov" til å endre på kroppen da, for da hadde jeg tatt overvektig og pen og slanket meg. Og så kommer det jo an på hvor overvektig vi snakker her. Er det sykelig overvekt og det ikke er "lov" til å slanke seg, tar jeg slank og stygg av helsemessige årsaker. 

Anonymkode: eb8a0...e5d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg vært slank og stygg i snart 40 år, så for avvekslingens skyld så måtte det blitt overvektig og pen da. Da kunne jeg jo slanke meg også og endelig bli slank og pen, men så mener jo KG-gutta at jeg er for gammel til å være pen så er ikke sikkert det funker uansett.

Anonymkode: a38ad...d04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er slank og stygg og ville heller vært overvektig og pen. Spiller ingen rolle hvor fin kroppen min er når ingen mann vil bli sett offentlig med meg fordi det ser ut som at en bil har kjørt over ansiktet mitt 

Anonymkode: 8445a...a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 4.33):

Hvis du måtte velge en av dem 🤔

Anonymkode: 067b1...591

Overvektig og pen. Det er lettere og bedre å slanke seg enn å ta plastisk kirurgi. 

Anonymkode: 8c216...1fe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er slank og pen, og ville valgt overvektig og pen. Et pent ansikt gir deg fordeler, og vekt kan reduseres. Er man stygg, så er det så lite man faktisk kan gjøre for å bli pen.

Anonymkode: e86ef...b59

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 4.41):

Er overvektig og upen. Ville definitivt valgt slank og stygg!!! Mye mer behagelig å være slank, mye mer man kan gjøre fysisk, klær er billigere, man holder seg frisk og slipper å bekymre seg for det. Deilig sikkert å være slank, enklere å trene og bli i god fysisk form! «Stygghetrn» kan veies opp mye med smil, sminke og selvtillit. Rent utseendemessig «selger» kropp bedre enn ansikt til menn: 

Å være ansiktspen hadde også vært fint, men må jeg velge, ville jeg definitivt forbedret kropp foran ansikt!

Anonymkode: 1d1a7...1d8

Hvorfor gjør du ikke det da?

Anonymkode: 09aed...eb4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva menes med overvektig i denne sammenheng? 

Jeg har feks en bmi på rett over 25 som er overvektig. Er likevel ikke spesielt stor eller blir sett på som tjukk. Bruker s/m. Tenker det er stor forskjell på bmi på 25 og bmi på 40.

Mest sannsynlig hadde jeg valgt overvektig og pen hvis det ikke ble VELDIG overvektig og hadde hatt problemer med helsen/bevege meg osv

Anonymkode: 3070f...bf0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...