Gå til innhold

«Bare sex» i følge han, jeg vil si mer voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Selvfølgelig sover vi med undertøy på. Vet aldri hvem av barna eller når de kan komme inn her. Takk for forståelse av den siden av saken også!

ts

Anonymkode: 452f0...615

Selvfølgelig? Jeg har aldri sovet med undertøy og jeg har fem barn. 

Anonymkode: c39a4...50c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja, vi må snakke om dette. 
 

Det at han ikke sa noe fornuftig, men bare gikk, gjør meg bekymret. Og ser for meg han ikke tenker å beklage det i morgen heller. 
 

Så hva er mine alternativ? Leve med det? Forvente at det skal skje igjen?

ts

Anonymkode: 452f0...615

Så teit reaksjon av ham. Men du kan jo si klart og tydelig at dette aksepterer du ikke? Få han til å forstå at dette er alvorlig for deg. Teknisk sett kan du anmelde også, men det kommer an på hva du selv føler angående situasjonen. Dersom det skulle skje flere ganger, ikke bli blind på det, for dette er jo helt uakseptabelt. Det er helt lov å gå fra ham også. Samtidig skjønner jeg godt hvis du ikke vil, dere har jo barn sammen. Uansett viktig å ta en alvorsprat, for dette er et rødt flagg. 

Anonymkode: efa94...150

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er sammen. Det er ikke voldtekt. 

Anonymkode: d8e68...d16

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dere er sammen. Det er ikke voldtekt. 

Anonymkode: d8e68...d16

WOW 😵

Anonymkode: 8476a...331

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

WOW 😵

Anonymkode: 8476a...331

Da har man i så fall et veldig dårlig forhold fra før. 

Anonymkode: c39a4...50c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da har man i så fall et veldig dårlig forhold fra før. 

Anonymkode: c39a4...50c

Sorry, det skjønte jeg ikke.

Anonymkode: 8476a...331

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Herregud, hva slags forhold har dere? Det er jo mannen din!!
Jeg syns det bare er deilig om mannen min gjør noe sånt. 

Anonymkode: c39a4...50c

Det gjør du ja, mens andre ikke synes det. 

Anonymkode: efa94...150

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Dere er sammen. Det er ikke voldtekt. 

Anonymkode: d8e68...d16

Så partnere kan ikke voldta hverandre? 

Anonymkode: efa94...150

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkende innhold, innlegg av utestengt bruker,brukerdebatt,avsporinger,samt svar til dette.

Chantielle mod.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere fått snakket ut?

Regner med at han hadde glemt at du hadde tampong i deg?? (au!!) men man penetrerer aldri kjæresten sin som ligger og sover uten å ha avtale om det på forhånd.

 

Anonymkode: 9f3f1...16d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Mener du at det er helt umulig at mannen kan ha misforstått situasjonen og ts hensikt med å legge seg nærmere mannen?

Som jeg skrev tidligere, hvis ts sov så er jeg helt enig, men dette skjedde like etter hun flyttet seg nærmere og da sover man ikke eller kan bli misforstått som at man er våken.

Anonymkode: 181c3...452

Ja, man kan bli misforstått. Men du tar jo ikke bare å stikker den rett inn uten noe oppvarming eller mer aktivitet fra ts sin side? Det tyder på en kåt mann som har sex for sin del og bare sin egen, og ikke engang gidder se etter om partnern er med på dette. Særlig hvis han faktisk sa at det var hans rett, her håper jeg virkelig ts hørte feil!

Anonymkode: 050d5...b49

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager ts, men du vet fra tidligere episoder at mannen din kun tenker på seg selv. På tide å ta ansvar for ditt eget liv heretter?

Anonymkode: bdc60...1f4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Herregud, hva slags forhold har dere? Det er jo mannen din!!
Jeg syns det bare er deilig om mannen min gjør noe sånt. 

Anonymkode: c39a4...50c

Fint for deg at du er kåt når du er i dyp søvn og liker at mannen pusher seg inn uten noe oppvarming. Enkelte andre av oss ville fått store smerter og rifter av det (han hadde aldri i livet klart å komme inn her, men det er en annen sak), i tillegg til angst. Helt ok hvis man er heldig og har en kropp som blir klar på sekundet, eller er vid nok til at det fysisk sett går greit, og mentalt også trives med tanken.

Er det vanskelig å forstå at for mange av oss, så er det å våkne til muligens  smertefull sex like fullt et overgrep når det blir gjort av en vi elsker som av en fremmed. Nesten mer, fordi vi forventer at den vi elsker bryr oss om at vi har det godt også.

Men det er rett og slett så enkelt: om du initierer sex uten å se etter om partneren liker det, så er du sinnsykt egoistisk og muligens en overgriper. For da utfører du handlinger kun for din egen del. Når du i tillegg vet partneren bruker tampong og hater å bli vekket om natta, så er det bare egoistisk. Tidligere orket han ikke, men nå vil han, så da skal ikke ts få lov til å sove videre? Uansett om han trodde hun var våken først, så rekker man å sjekke dette innen man dytter bort trusa..

Anonymkode: 050d5...b49

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dere er sammen. Det er ikke voldtekt. 

Anonymkode: d8e68...d16

Det du skriver der er direkte farlig, og legitimerer voldtekt i nære relasjoner. 
voks opp.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

 

Det som er ekkelt her ,er å ha ståpikk og forsøk på sex , med ungen på rommet !

Anonymkode: 5ce24...4b2

Ingen barn har blitt alvorlig skadet av å se eller høre foreldrene ha sex. 
du syntes det er værre at noen har sex med barn i rommet, en voldtekt av partneren sin.. den er grei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Be om skilsmisse, for dere kan jo ikke kommunisere så dette er dømt fra start. 

Anonymkode: 98e84...9ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Herregud, hva slags forhold har dere? Det er jo mannen din!!
Jeg syns det bare er deilig om mannen min gjør noe sånt. 

Anonymkode: c39a4...50c

Forskjellen er at mannen din har ditt samtykke. 
Uten samtykke, er penetrasjon av en som sover voldtekt.

Tydligvis syntes du voldtekt hører hjemme i et forhold, men ikke projiser det på andre.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts, du har min medfølelse. Hvordan går det nå? Har dere fått snakket sammen?🥰❤️
 

Endret av Gjenferdet
  • Liker 5
  • Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Etter dager sammen på hytte med svigers vegg-i-vegg og jeg har hatt mensen, har ikke vi vært direkte nær siste uken. Og da vi endelig kom hjem i kveld og barna var i seng, tok jeg initiativ og mannen sa han var sliten og ikke orket. Da begge har hjemmekontor denne uken som kommer, tenkte jeg bare at vi finner tid i morgen når barna er på skolen. 
 

Vi legger oss, mannen sovner på to sekunder og før jeg rekker å sovne kommer eldste over (som aldri pleier det, så jeg lar henne sove ved siden av meg). Det blir varmt etter noen timer og jeg legger meg nærmere mannen. Før jeg vet ordet av det kjenner jeg han prøver å trenge seg inn i meg. Og jeg blir forbannet! Ikke er jeg ferdig med mensen enda, så han vet jeg har tampong fortsatt. Men uansett, hva er det han gjør?!? Han kan ikke bare gjøre sånn? Det klikker litt for meg, så det ender med at han blir sint på meg å legger seg på gjesterommet. Men hva f@*#!! Er det virkelig urimelig av meg å bli sint?

Anonymkode: 452f0...615

Altså, du ha en munn, du har et hode , og da SNAKKER du til mannen. SNAKKER. Si at hva faen han driver med.

Anonymkode: f8625...ec7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LOL! Dette er festlig. Du er sint for at han forsøkte å trenge inn i deg etter at du bevisst la deg opp mot ham. Hvordan ellers skulle han tolke handlingen din enn at du ville ha stake? At du i tillegg er opprørt fordi han burde vite at du hadde mensen er jo helt idiotisk i og med at du skriver at du tidligere på kvelden også hadde vist interesse for ham. Men du hadde kanskje ikke mensen da?

Her er det du som har dummet deg ut og er den som skylder ham en unnskyldning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...