Gå til innhold

«Bare sex» i følge han, jeg vil si mer voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da jeg ikke får sove må jeg bryte inn. 
 

Ser dere legger stor vekt på at jeg la meg nærmere han, og at han prøvde seg på meg like etterpå. 
 

Men hvordan kan jeg vite at det skjedde «like etterpå»? Jeg sov. Kjente jeg ble varm. Vet jeg merket jeg var varm og tok ene benet over dyna, og merket de begge ved siden av meg lå i ro og sov godt. 
 

Men jeg sov og sov godt, da jeg plutselig kjente hånden hans dra trusen min til side og kjente så vidt en ståpikk var på tur inn i meg. Keg bråvåknet, med andre ord.

Synes derfor ikke dere skal legge så stor vekt på at han prøvde seg «like etter jeg la meg nærmere han».

ts

Anonymkode: 452f0...615

Vi må svare utifra informasjonen du gir oss, og "før jeg vet ordet av det" forteller oss at det skjedde like etter, og da kan det mistolkes som du var våken. Hvis det ikke var tilfellet, og at du faktisk sov så er det veldig trist at han valgte å gjør som han gjorde. Hvilke valg du tar ut ifra situasjonen bestemmer du selv, og det per lov defineres som voldtekt.  

Anonymkode: 181c3...452

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

NEI, DET KAN DET IKKE. TAR DU DEG SLIK DET RETTE OM DIN KJÆRESTE BEGEVER SEG I SENGEN OG LEGGER DEG NÆRMERE DEG?? 

Anonymkode: 8476a...331

Nei, det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: 181c3...452

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei, det gjør jeg ikke. 

Anonymkode: 181c3...452

Nemlig, så hvorfor er det okay for mannen til ts da?

Bare fordi hun spurte om han ville ha sex tidligere og kunne droppe tampongen slik at de kunne ha sex??

Anonymkode: 8476a...331

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nemlig, så hvorfor er det okay for mannen til ts da?

Bare fordi hun spurte om han ville ha sex tidligere og kunne droppe tampongen slik at de kunne ha sex??

Anonymkode: 8476a...331

Som itillegg var flere timer siden før de la seg på badet, som jeg egentlig ikke burde å bruke som argument.

Anonymkode: 8476a...331

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nemlig, så hvorfor er det okay for mannen til ts da?

Bare fordi hun spurte om han ville ha sex tidligere og kunne droppe tampongen slik at de kunne ha sex??

Anonymkode: 8476a...331

Har jeg sagt at det var greit? 

Anonymkode: 181c3...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

før jeg vet ordet av det"

Jeg mener dette er rett å skrive. For da jeg sov, vet ikke jeg omfanget av tid. 
 

Jeg vet jeg sov, jeg vet barnet lå nært meg og det ble varmt, jeg la meg nærmere mot mannen SOM BETYR: Jeg la meg mot midten av senga. Og i vårt tilfelle med en seng på 180cm bred, lå barnet og jeg på min halvdel av sengen, altså 90 cm og mannen hadde sine 90 alene. Jeg lå dermed fortsatt lengre fra han enn barnet og ikke «nærme» mannen i den forstand. 
 

Ser at dere prøver å ta meg for at jeg ikke ordla meg «rett nok» i HI. Og flertallet prøver å misforstå meg, enn å misforstå meg rett i en vanskelig situasjon jeg befant meg i, da jeg frustrert, sint og fortvilt skrev HI. 
 

ts

Anonymkode: 452f0...615

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg mener dette er rett å skrive. For da jeg sov, vet ikke jeg omfanget av tid. 
 

Jeg vet jeg sov, jeg vet barnet lå nært meg og det ble varmt, jeg la meg nærmere mot mannen SOM BETYR: Jeg la meg mot midten av senga. Og i vårt tilfelle med en seng på 180cm bred, lå barnet og jeg på min halvdel av sengen, altså 90 cm og mannen hadde sine 90 alene. Jeg lå dermed fortsatt lengre fra han enn barnet og ikke «nærme» mannen i den forstand. 
 

Ser at dere prøver å ta meg for at jeg ikke ordla meg «rett nok» i HI. Og flertallet prøver å misforstå meg, enn å misforstå meg rett i en vanskelig situasjon jeg befant meg i, da jeg frustrert, sint og fortvilt skrev HI. 
 

ts

Anonymkode: 452f0...615

Igjen, vi må svare ut ifra opplysningene du gir oss og bildet du maler. Da blir gjerne svarene feil for deg om du har malt feil bilde av situasjonen. Det er ikke for å ta deg. 

Jeg tror du også forstår at situasjonen kan misforståes når du forteller at det skjedde like etterpå, da det ikke er urimelig å tenke at du er våken i den stunden du flytter deg. Når du sier nå at det ikke skjedde like etterpå så kan man ikke si at signaler ble mistolket for det er stor sannsynlighet for at du sovnet i mellomtiden. 

Hva tenker du å gjøre videre nå?

Anonymkode: 181c3...452

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser også et annet misvisende poeng her.

Jeg skulle aldri ha fortalt forhistorien. Jeg skulle droppet å skrevet om hva som skjedde før vi la oss. 
 

Hadde jeg skrevet kun dette: «våknet av mannen som tok av meg trusa og prøvde å penetrere meg», så hadde vel saken stilt seg annaledes?

Jeg skrev forhistorien fordi: 

1: Jeg skjønner han var kåt pga dager med sextørke.

2: Han hadde sjansen tidligere om kvelden 

3: Han vet også at det er mye enklere å få til sex uten barn i hus og vi kan ta oss til sex på dagtid i morgen. 
 

Dette ville jeg fortelle dere, fordi jeg synes ikke han har sin rett til sex midt på natten når jeg legger dette til grunn. 
Og at jeg i tillegg ikke liker å bli vekt, ikke vil ha sex med tampong i og hvertfall ikke blir med på sex med barn i samme rom spiller enda støtte rolle. 
 

Derfor mener jeg det var rett og forklare dere forhistorien og synes det er merkelig at flertallet setter det opp mot meg.

ts

Anonymkode: 452f0...615

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke for å ta deg. 

Je

Anonymkode: 181c3...452

Jo, det er det.

Ts har tilogmed skrevet at dette var flere timer senere etter at de la seg, 

Hun forteller at hun spurte EN (1) gang  om de skulle ha sex på badet før de la seg, og at hun har mensen og kan ta ut tampongen for at de kune ha sex.  Hun forteller at barnet sover også i sengen.

Hva leser KG i det, jo TS har PUSHA og MAST om sex!

Anonymkode: 8476a...331

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

da det ikke er urimelig å tenke at du er våken i den stunden du flytter deg.

Våkner du 100% hver gang du snur deg i sengen/ bytter stilling? 
 

Så nei, jeg var ikke våken. Men bevisst over at jeg flyttet meg mot midten av sengen (liker ikke ligge helt i midten, fordi da får jeg vondt i ryggen så jeg vet jeg holdt min side av sengen). Men våken, det var jeg ikke. Borte av bevissthet så fort jeg rakk å flytte på meg. 
 

ts

Anonymkode: 452f0...615

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Våkner du 100% hver gang du snur deg i sengen/ bytter stilling? 
 

Så nei, jeg var ikke våken. Men bevisst over at jeg flyttet meg mot midten av sengen (liker ikke ligge helt i midten, fordi da får jeg vondt i ryggen så jeg vet jeg holdt min side av sengen). Men våken, det var jeg ikke. Borte av bevissthet så fort jeg rakk å flytte på meg. 
 

ts

Anonymkode: 452f0...615

Ikke hør på trollene og disse kvinne hatende mennene!.. Du har blitt utsatt for noe som ikke er greit, jeg ble også voldtatt på en lignende måte av eksen jeg anmeldte og jeg syntes du bør gjøre det samme.

hvis du trenger noen og prate med bare send meg en pm♥️

Anonymkode: 775cd...e8b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Våkner du 100% hver gang du snur deg i sengen/ bytter stilling? 
 

Så nei, jeg var ikke våken. Men bevisst over at jeg flyttet meg mot midten av sengen (liker ikke ligge helt i midten, fordi da får jeg vondt i ryggen så jeg vet jeg holdt min side av sengen). Men våken, det var jeg ikke. Borte av bevissthet så fort jeg rakk å flytte på meg. 
 

ts

Anonymkode: 452f0...615

Du klarer å registrere at du er varm og må flytte på deg, så du er våken/bevisst til en viss grad, og det kan bli tolket som du var mer våken enn det du var. 

Anonymkode: 181c3...452

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lisa Rowe skrev (1 minutt siden):

Dette reagerte jeg også på. Jeg har absolutt forståelse for at misforståelser kan skje når man er i et forhold og har regelmessig sex, men reaksjonen hans minner ikke om reaksjonen til en som ved uhell såret kjæresten sin. 

Mest sannsynlig fordi han er sint og ikke føler han har noe å si unnskyld for.

Han avviste sex med med ts, for så å få timer etter bli anklaget for voldtekt når han prøvde imøtekomme henne. Mest sannsynlig er det hans opplevelse. 

Mange menn vill nok valgt å dra lenger enn gjesterommet etter dette. 

Anonymkode: 0842c...7d9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du klarer å registrere at du er varm og må flytte på deg, så du er våken/bevisst til en viss grad, og det kan bli tolket som du var mer våken enn det du var. 

Anonymkode: 181c3...452

Herregud, "vi er ikke ute etter å ta deg" nei...

Anonymkode: 8476a...331

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mest sannsynlig fordi han er sint og ikke føler han har noe å si unnskyld for.

Han avviste sex med med ts, for så å få timer etter bli anklaget for voldtekt når han prøvde imøtekomme henne. Mest sannsynlig er det hans opplevelse. 

Mange menn vill nok valgt å dra lenger enn gjesterommet etter dette. 

Anonymkode: 0842c...7d9

"Imøtekomme henne"? Ved å penetrere henne mens hun sov?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mest sannsynlig fordi han er sint og ikke føler han har noe å si unnskyld for.

Han avviste sex med med ts, for så å få timer etter bli anklaget for voldtekt når han prøvde imøtekomme henne. Mest sannsynlig er det hans opplevelse. 

Mange menn vill nok valgt å dra lenger enn gjesterommet etter dette. 

Anonymkode: 0842c...7d9

"Mest sannsynlig" - hva baserer du dette på? Ren spekulasjon. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mest sannsynlig fordi han er sint og ikke føler han har noe å si unnskyld for.

Han avviste sex med med ts, for så å få timer etter bli anklaget for voldtekt når han prøvde imøtekomme henne. Mest sannsynlig er det hans opplevelse. 

Mange menn vill nok valgt å dra lenger enn gjesterommet etter dette. 

Anonymkode: 0842c...7d9

👆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Herregud, "vi er ikke ute etter å ta deg" nei...

Anonymkode: 8476a...331

Jeg bekrefter bare det TS sier. Hun sier hun ikke er våken når hun snur seg, men mannen kan ha tolket henne som mer våken enn det hun faktisk var. 

Anonymkode: 181c3...452

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bekrefter bare det TS sier. Hun sier hun ikke er våken når hun snur seg, men mannen kan ha tolket henne som mer våken enn det hun faktisk var. 

Anonymkode: 181c3...452

Isåfall ville vel den naturlige reaksjonen hans da han skjønte at hun sov vært å si typ "herregud unnskyld, jeg trodde du var våken! Går det bra med deg?", ikke sutre og gå på gjesterommet?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får snakke sammen i morgen TS og håper han klarer å svare deg bedre slik at du får svar på dine spørsmål. Så velger du selv hvilken reaksjon du tar utifra svarene han gir deg. 

Anonymkode: 181c3...452

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...