Gå til innhold

«Bare sex» i følge han, jeg vil si mer voldtekt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter dager sammen på hytte med svigers vegg-i-vegg og jeg har hatt mensen, har ikke vi vært direkte nær siste uken. Og da vi endelig kom hjem i kveld og barna var i seng, tok jeg initiativ og mannen sa han var sliten og ikke orket. Da begge har hjemmekontor denne uken som kommer, tenkte jeg bare at vi finner tid i morgen når barna er på skolen. 
 

Vi legger oss, mannen sovner på to sekunder og før jeg rekker å sovne kommer eldste over (som aldri pleier det, så jeg lar henne sove ved siden av meg). Det blir varmt etter noen timer og jeg legger meg nærmere mannen. Før jeg vet ordet av det kjenner jeg han prøver å trenge seg inn i meg. Og jeg blir forbannet! Ikke er jeg ferdig med mensen enda, så han vet jeg har tampong fortsatt. Men uansett, hva er det han gjør?!? Han kan ikke bare gjøre sånn? Det klikker litt for meg, så det ender med at han blir sint på meg å legger seg på gjesterommet. Men hva f@*#!! Er det virkelig urimelig av meg å bli sint?

Anonymkode: 452f0...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At du hadde mensen visste han kanskje ikke da du prøvde deg tidligere på kvelden.

Han var klar over det, for vi var på badet sammen og jeg sa jeg kunne droppe ob og ta en dusj før vi la oss. Men det var da han sa han ikke orket og ville sove. 
ts

Anonymkode: 452f0...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må være trolle tråd med flere av den samme bruker, kan da virkelig ikke være noen som synes dette er okay av mannen. Ja, jeg ville forsøk på voldtekt når ts sover.

Anonymkode: 8476a...331

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg syns egentlig mest synd på ungen

Ungen våknet ikke og sover fortsatt like godt.

ts

Anonymkode: 452f0...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han var klar over det, for vi var på badet sammen og jeg sa jeg kunne droppe ob og ta en dusj før vi la oss. Men det var da han sa han ikke orket og ville sove. 
ts

Anonymkode: 452f0...615

Hva sa han da? Er det ikke en sjanse for at han trodde du tok initiativet igjen?

Anonymkode: 181c3...452

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette må være trolle tråd med flere av den samme bruker, kan da virkelig ikke være noen som synes dette er okay av mannen. Ja, jeg ville forsøk på voldtekt når ts sover.

Anonymkode: 8476a...331

Og jeg mener at dette må nesten være et trollesvar. Det går an å snakke sammen. I denne situasjonen høres det ut som en misforståelse. Folk er for kjappe til å dra voldtekt-kortet. Ikke greit å gjøre dette med ungen ved siden av, men det visste nok ikke mannen.

Anonymkode: 391e2...d65

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva sa han da? Er det ikke en sjanse for at han trodde du tok initiativet igjen?

Anonymkode: 181c3...452

Hva han sa nå da jeg ble sint? Han ble bare sint og sa det var hans rett eller noe i den duren. Jeg ble så sint at jeg ikke ordrett fikk med meg hva han sa. Også ville ikke jeg bruke ordet «voldtekt» i tilfelle skolebarnet skulle høre noe. Jeg husker jeg svarte «Nei, dette er mer V for meg!»  Men han skjønte tydelig hva jeg sa ettersom han i sinne gikk ut.

ts

Anonymkode: 452f0...615

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og jeg mener at dette må nesten være et trollesvar. Det går an å snakke sammen. I denne situasjonen høres det ut som en misforståelse. Folk er for kjappe til å dra voldtekt-kortet. Ikke greit å gjøre dette med ungen ved siden av, men det visste nok ikke mannen.

Anonymkode: 391e2...d65

Spiller ingen rolle om barnet var der eller ikke, ts SOV.

Anonymkode: 8476a...331

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ungen våknet ikke og sover fortsatt like godt.

ts

Anonymkode: 452f0...615

De fleste unger hadde enten grått eller latet som de sov om foreldrene hadde sex på samme rom som de oppholder seg.

Anonymkode: 0842c...7d9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke greit å gjøre dette med ungen ved siden av, men det visste nok ikke mannen.

Så om ungen ikke hadde vært der, mener du det er okei å penetrere sin sovende kone, vel vitende om at hun både bruker en tampong og hater å bli vekt (får problemer med å sove igjen og dette vet han godt etter å ha vært gift i 14 år).

ts

Anonymkode: 452f0...615

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De fleste unger hadde enten grått eller latet som de sov om foreldrene hadde sex på samme rom som de oppholder seg.

Anonymkode: 0842c...7d9

Hallo?! Jeg kjenner da barnet mitt og vet om hun våknet eller ikke!!

ts

Anonymkode: 452f0...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette er voldtekt, 95% av voldtekter blir ikke rapportert, ikke bli en del av statistikken anmeld!!!

Anonymkode: 775cd...e8b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så om ungen ikke hadde vært der, mener du det er okei å penetrere sin sovende kone, vel vitende om at hun både bruker en tampong og hater å bli vekt (får problemer med å sove igjen og dette vet han godt etter å ha vært gift i 14 år).

ts

Anonymkode: 452f0...615

Spiller ingen rolle om du har mensen eller ei, du SOV, og da kan du ikke gi tillatelse,

Anonymkode: 8476a...331

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

De fleste unger hadde enten grått eller latet som de sov om foreldrene hadde sex på samme rom som de oppholder seg.

Anonymkode: 0842c...7d9

Dessuten ble det ingen sex, han rakk ikke penetrere meg skikkelig. Alt skjedde i et veldig raskt øyeblikk vil jeg heller si. Og at vi snakket heller høyt, slik som man overraskende gjør når uforutsette ting skjer, som feks at man skulle ha slått til hverandre i søvne, fordi man ikke er vant til å ligge så nær. 
ts

Anonymkode: 452f0...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare mer på mitt tidligere innlegg:

Hvis han hadde penetrert deg når du sov så er jeg helt enig med deg TS. Det jeg synes er forskjellen her er at det skjedde like etter at du flyttet deg nærmere han, så kan det ha blitt tolket som initiativ. 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva han sa nå da jeg ble sint? Han ble bare sint og sa det var hans rett eller noe i den duren. Jeg ble så sint at jeg ikke ordrett fikk med meg hva han sa. Også ville ikke jeg bruke ordet «voldtekt» i tilfelle skolebarnet skulle høre noe. Jeg husker jeg svarte «Nei, dette er mer V for meg!»  Men han skjønte tydelig hva jeg sa ettersom han i sinne gikk ut.

ts

Anonymkode: 452f0...615

Vanskelig å svare på når man ikke husker dialogen. Han har ingen rett, så det er bra du står opp for deg selv. Her må dere snakke mer sammen i morgen slik at det ikke ligger noen misforståelser i luften. Etter samtalen så reagerer du og/eller tar de valgene du vil ta. 

Anonymkode: 181c3...452

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

du SOV, og da kan du ikke gi tillatelse,

Det mener jeg også. Han kan virkelig ikke bare ta seg slik til rette uansett sp lenge jeg ikke er bevisst. 
 

Kjenner jeg nesten er mest sint for reaksjonen hans. At han ikke sa unnskyld. At han kjeftet. Og at han gikk. 
 

Jeg forventet at han skulle forklare saken fra sin side. Ha empati for min fortvilelse. 
 

ts

Anonymkode: 452f0...615

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For å svare mer på mitt tidligere innlegg:

Hvis han hadde penetrert deg når du sov så er jeg helt enig med deg TS. Det jeg synes er forskjellen her er at det skjedde like etter at du flyttet deg nærmere han, så kan det ha blitt tolket som initiativ. 

Vanskelig å svare på når man ikke husker dialogen. Han har ingen rett, så det er bra du står opp for deg selv. Her må dere snakke mer sammen i morgen slik at det ikke ligger noen misforståelser i luften. Etter samtalen så reagerer du og/eller tar de valgene du vil ta. 

Anonymkode: 181c3...452

Herregud man klarer faktisk å se at noen sover vel!

Hater bagataligsering over overgrep, voldekt og direkte dårlig oppførsel.

 

Løpet av den tiden der ta mannen å ta av ts klærne og sine SÅ ser man noen SOVER!

Og at barnet lå i senga! Eller tror du hadde begge lå naken med barnet???

 

Slutt opp med denne unskylndingene deres!!!

Anonymkode: 8476a...331

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...