Gå til innhold

Jeg blir skrem av hvordan Skjegg forandrer menn .


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man bør be gubben barbere av seg skjegget før man velger å få barn med'n. Man vil ikke måtte oppdage på ungen at faren har hengekjaker, null hals, og hake som går rett ned i genseren! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De ser litt sleipe ut. Som smuglere....

Anonymkode: 744bf...cb0

Fantastisk!, jobber du i tolletaten?.

Anonymkode: db55b...d27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skremt av hvordan sminke forandrer kvinner. Snakk om å lure mannfolk til å tro at de er pene.

Falsk markedsføring.

Anonymkode: 5040c...482

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Saph said:

Man bør be gubben barbere av seg skjegget før man velger å få barn med'n. Man vil ikke måtte oppdage på ungen at faren har hengekjaker, null hals, og hake som går rett ned i genseren! 

Man burde kreve at kvinner møter opp få første date uten sminke. De fleste skjuler jo alle sine skavanker med den krigsmaskinen de kaster i trynet hver bidige dag.

Anonymkode: 5040c...482

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg blir skremt av hvordan sminke forandrer kvinner. Snakk om å lure mannfolk til å tro at de er pene.

Falsk markedsføring.

Anonymkode: 5040c...482

Helt sant ,heeelt sant.

(bare pass på ,ingen kvinner på KG bruker sminke ,bare de kvinnene i RL gjør det !)

Anonymkode: b675a...85f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Saph said:

Man bør be gubben barbere av seg skjegget før man velger å få barn med'n. Man vil ikke måtte oppdage på ungen at faren har hengekjaker, null hals, og hake som går rett ned i genseren! 

Akkurat som at kvinner burde strippe naken og vise seg frem, så mannen er sikker på at han ikke får ei med strekkmerker, hengepupper og hårvekst? Burde også kvinnen legge seg ned og skreve, så mannen kan ha sex med henne, og bedømme vidheten nedentil før han bestemmer seg for å få barn med henne? Kan jo ikke risikere at det sier *plopp* så faller barnet ut når mor står i kjøttdisken på Meny for å kjøpe biff til mannen. Får da være måte på.

Anonymkode: d0e34...160

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns da Harrison Ford ser bra ut både med og uten skjegg. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har et digert skjegg og jeg elsker det 😍 

Finest med skjegg enn uten. Han barberte skjegget sitt etter 3 mnd sammen. Kjente han knapt igjen, men han er kjekk uansett 😊 men fikk beskjed om å gro det ut igjen

Anonymkode: ef390...6d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt sant ,heeelt sant.

(bare pass på ,ingen kvinner på KG bruker sminke ,bare de kvinnene i RL gjør det !)

Anonymkode: b675a...85f

Hæ? Det kryr jo av tråder der unge jenter og kvinner ber om råd til ny make-up krem som dekker bra nok og ny mascara osv. Det virker som de aller fleste bruker sminke, synes jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

De ser jo helt annerledes ut!

 

 

510076CB-01AB-4A7F-B1B8-F15605D3FC62.jpeg

75E5053B-A296-48A2-A71F-4963DB98DA63.jpeg

Anonymkode: a0bcd...dee

Han er vel en del eldre på første bilde da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår på hodet forandrer utseende minst like mye som skjegg gjør 

Anonymkode: 88045...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hår på hodet forandrer utseende minst like mye som skjegg gjør 

Anonymkode: 88045...e15

Du sliter med å kjenne igjen folk når de har lue på? 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man burde kreve at kvinner møter opp få første date uten sminke. De fleste skjuler jo alle sine skavanker med den krigsmaskinen de kaster i trynet hver bidige dag.

Anonymkode: 5040c...482

Alle med øyne kan se hvis dama har prøvd å skjule masse skavanker med sminke. De færreste er profesjonelle makeupartister som bare beveger seg på steder med dårlig lys så man sliter med å se hvordan dama faktisk ser ut.

Og hvor I alle dager ferdes du hvor damer putter full festsminke på hver dag? Det tar lang tid, så det kan ikke være steder hvor kvinner har jobb og gjøremål. 

Hvorfor drar du ikke på date med damer som ikke bruker mye sminke siden du liker naturlige damer best? 

Endret av Saph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en grunn til at babyer begynner å grine når faren barberer seg 😂

 

Anonymkode: 2d99f...269

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen kan vise seg uten skjegg og kvinnen kan vise seg uten sminke, bh og bukser, etter det kan både mannen og kvinnen vurdere hvis det er noen å lage barn med👍😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Archer skrev (3 timer siden):

Mannen kan vise seg uten skjegg og kvinnen kan vise seg uten sminke, bh og bukser, etter det kan både mannen og kvinnen vurdere hvis det er noen å lage barn med👍😃

Da bør menn i såfall og vise seg uten bukse da.om ikke er det jo urettferdig 😂

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (5 timer siden):

Han er vel en del eldre på første bilde da...

Nei det er fra The Fugitive.

Anonymkode: a0bcd...dee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er igrunn litt enig. En jeg var forelsket i for en del år tilbake hadde skjegg, og så veldig kjekk ut. Plutselig fjernet han det, og det var først da jeg så at han ikke hadde hake. Altså ikke i det hele tatt. Det gjorde utrolig mye med ansiktet hans, og for meg ble han aldri den samme igjen.

Enda verre er det kanskje at kompisen til samboeren min nylig fjernet skjegget, og nå synes jeg han er tidenes kjekkas. Skjønner ikke hvorfor han har gjemt det vakre alveansiktet bak det store hipsterskjegget, men det kan jeg ikke si :ler: 

Anonymkode: e4016...d8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (2 timer siden):

Da bør menn i såfall og vise seg uten bukse da.om ikke er det jo urettferdig 😂

Jada nakne begge to! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...