Gjest Anonym2019 Skrevet 28. februar 2021 #1 Del Skrevet 28. februar 2021 Noen som vet hva som skjer der? Hvem er ut og hvem er inn? Hva er sagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 1. mars 2021 #2 Del Skrevet 1. mars 2021 Det var visst et admin møte, som ikke gikk helt som planlagt.... Dem var 4 admin og nå er dem 3 stk. Usikker på hvem den 4 admin var Og Torunn (bringebæret) ga seg som fast vlogger pga dette 😕 Må ha vært noe alvorlig ettersom My og kamilla (dem 2 jeg følger privat) er veldig preget av det. My var innom snap idag og sa hu var litt bedre, men ble ei stund til hu kom til å vlogge igjen... Kamilla snapper vel litt mer, men ikke like mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2019 Skrevet 2. mars 2021 #3 Del Skrevet 2. mars 2021 Synes det er ubehagelig at de sier litt men ikke alt, hva er poenget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2019 Skrevet 2. mars 2021 #4 Del Skrevet 2. mars 2021 Heeipådeg skrev (11 timer siden): Det var visst et admin møte, som ikke gikk helt som planlagt.... Dem var 4 admin og nå er dem 3 stk. Usikker på hvem den 4 admin var Og Torunn (bringebæret) ga seg som fast vlogger pga dette 😕 Må ha vært noe alvorlig ettersom My og kamilla (dem 2 jeg følger privat) er veldig preget av det. My var innom snap idag og sa hu var litt bedre, men ble ei stund til hu kom til å vlogge igjen... Kamilla snapper vel litt mer, men ikke like mye? Vet du hvilken kanal hun har gått til nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 2. mars 2021 #5 Del Skrevet 2. mars 2021 Tror de overdriver dette veldig. Slik jeg forsto det hadde hun konfrontert de med enkelte ting, personangrep som de så fint beskrev det som. Kanskje traff hun spikere på hode, å det ble litt sårt og tungt for enkelte av de. T var nesten eneste grunnen til å følge de,så nå blir det nok så jeg avfølger de. T var ett positivt tilskudd i den snappen, der de fleste var stakkars meg, så sliten, så vondt osv. Greit det er en snapp om psykisk helse, men når det blir mer og mer negativt og gravmegned stemning dag for dag der inne, blir det for tungt å følge/se gjennom snappdagene. Kine og T var de som dro kanalen opp og ga den liv og røre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 2. mars 2021 #6 Del Skrevet 2. mars 2021 Flettfrid skrev (9 timer siden): . Kine og T var de som dro kanalen opp og ga den liv og røre. Har Kine trukket seg ifra kanalen også? 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 2. mars 2021 #7 Del Skrevet 2. mars 2021 Anonym2019 skrev (10 timer siden): Vet du hvilken kanal hun har gått til nå? Jeg følger hu på hennes egen snap, hu har ikke lagt ut noe om ny kanal hu skal Vlogge for:) Har du ikke den snappen hennes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2019 Skrevet 3. mars 2021 #8 Del Skrevet 3. mars 2021 Heeipådeg skrev (10 timer siden): Jeg følger hu på hennes egen snap, hu har ikke lagt ut noe om ny kanal hu skal Vlogge for:) Har du ikke den snappen hennes? Nei rakk aldri å legge hun til... Har hun nevnt noe der om sin side av saken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heeipådeg Skrevet 3. mars 2021 #9 Del Skrevet 3. mars 2021 Anonym2019 skrev (3 timer siden): Nei rakk aldri å legge hun til... Har hun nevnt noe der om sin side av saken? Bare at hu var imot det som skjedde, og sånt ikke er ok osv. Ingen detaljer om saken. torunngrande heter hu på snap:) Verdt å følge 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 3. mars 2021 #10 Del Skrevet 3. mars 2021 Tror det er minst 3 stykk som har trekt seg fra kanalen, kanskje flere. T snakker om det i dag på sin snapp, at de som er igjen driver med netthets,sjikane osv. Så hun skal anmelde det i morgen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurermegpå Skrevet 4. mars 2021 #11 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) Har kun sett den ene siden ta opp dette i offentligheten og snakke ned andre. Den andre siden har vel heller trukket seg litt tilbake? Husk at hva noen viser på sosiale media av seg selv ikke nødvendigvis er det som er sannheten. Og den som roper høyest er sjelden den som snakker sant! Kjenner ingen av disse damene men reagerer på at enkelte roper høyt ut offentlig om hvor fæle de andre er,men den andre siden heller trekker seg tilbake. Kan noen her vise til hvor Kamilla og de har snakket negativt om de som har trukket seg? For der har jeg jaggu gått glipp av noe Endret 4. mars 2021 av Lurermegpå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flettfrid Skrevet 4. mars 2021 #12 Del Skrevet 4. mars 2021 (endret) De hadde ett innlegg på Løvetannsbarna sin snapp forrige uke, der hvertfall E snakket om det. Uansett ingen av oss her sin oppgave å bevise noe som helst i saken. Det er de involverte sin oppgave når de går til politiet med det/i avhør. T sa selv i går at hun hadde både skjermopptak og lydmeldinger/snakkechatt fra noe av de andre. Kan ikke helt se for meg at hun lyver om de bevisene, det er det i såfall kun hun som taper på. Jeg har selv mottatt lydmelding fra en av de adminene, hun og en til av de er aktive brukere av den funksjonene. Meldingen jeg fikk var i forhold til en tilbakemelding jeg ga henne på noe hun lurte på inne på sin private snappkanal. Jeg ble både overrassket og mer eller mindre sjokkert over noe av innholdet. Hun utleverte en annen person veldig negativt og på en måte jeg ikke har noe med. Ble så satt ut at jeg ikke svarte henne mer. Har ikke hatt kontakt med henne verken før eller etter den dagen, så det var ikke sånn at jeg var en hun hadde chattet med før og kunne føre en slik dialog med(i mine øyne). Med utgangspunkt i den opplevelsen, så blir jeg ikke overrassket over at det har sust noen sint lydmeldinger rundt om i en opphett situasjon. Endret 4. mars 2021 av Flettfrid La til tekst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurermegpå Skrevet 4. mars 2021 #13 Del Skrevet 4. mars 2021 Flettfrid skrev (14 minutter siden): De hadde ett innlegg på Løvetannsbarna sin snapp forrige uke, der hvertfall E snakket om det. Uansett ingen av oss her sin oppgave å bevise noe som helst i saken. Det er de involverte sin oppgave når de går til politiet med det/i avhør. T sa selv i går at hun hadde både skjermopptak og lydmeldinger/snakkechatt fra noe av de andre. Kan ikke helt se for meg at hun lyver om de bevisene, det er det i såfall kun hun som taper på. Jeg har selv mottatt lydmelding fra en av de adminene, hun og en til av de er aktive brukere av den funksjonene. Meldingen jeg fikk var i forhold til en tilbakemelding jeg ga henne på noe hun lurte på inne på sin private snappkanal. Jeg ble både overrassket og mer eller mindre sjokkert over noe av innholdet. Hun utleverte en annen person veldig negativt og på en måte jeg ikke har noe med. Ble så satt ut at jeg ikke svarte henne mer. Har ikke hatt kontakt med henne verken før eller etter den dagen, så det var ikke sånn at jeg var en hun hadde chattet med før og kunne føre en slik dialog med(i mine øyne). Med utgangspunkt i den opplevelsen, så blir jeg ikke overrassket over at det har sust noen sint lydmeldinger rundt om i en opphett situasjon. Må ikke missforstå meg. Jeg komenterte bare utifra hva jeg har sett og stillte spørsmål om hvorfor den ene siden er negative og den andre stille. Jeg så ikke at E sa noe negativt om de andre. Men jeg vet jo ikke hva som skjer og hva det gjelder, så ytrer bare min oppfattning. Men bli dette til en politisak så blir nok kortene lagt på bordet fra begge parter og de finner forhåpentligvis ut av det. Likte kanalen og synes det er trist at det skulle bli ufred innad i den. Kommer fortsatt til å følge dem så lenge de ikke nedsnakker andre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 9. april 2021 #14 Del Skrevet 9. april 2021 Jeg skjønner ikke hvordan du orker å ha drama på gruppene sine. Så mange kvinnfolk som skal styre en kanal, det kan fort bli mye søl. Det her er ikke en kanal jeg har fulgt med slavisk på, men jeg har nå kanalen der men ser lite på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2019 Skrevet 9. april 2021 #15 Del Skrevet 9. april 2021 Ble det annmeldt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesnomaby Skrevet 12. mai 2021 #16 Del Skrevet 12. mai 2021 Nei det ble ikke anmeldt,å da kan du jo tenke deg hvorfor.De som har slutta har ringt NAV Å BARNEVERNET på de andre som er igjen der. Forkastelig å sitte å snakke ned andre på den måten. Tror det var lurt av de å holde seg litt tilbake,å ikke gå til personangrep som det virker som de andre som ga seg gjorde. Jeg liker damene der,jeg liker snappen. Syns faktisk de er litt tøffe som tør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2019 Skrevet 13. mai 2021 #17 Del Skrevet 13. mai 2021 De skal visst bytte tilbake til utskudda igjen ser det ut for. Ringte de virkelig nav og barneværnet, på hvilket grunnlag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesnomaby Skrevet 14. mai 2021 #18 Del Skrevet 14. mai 2021 Anonym2019 skrev (21 timer siden): De skal visst bytte tilbake til utskudda igjen ser det ut for. Ringte de virkelig nav og barneværnet, på hvilket grunnlag? De skal bytte tilbake til utskudda? Det siste året har det vært 3 forskjellige snapper hvis jeg ikke tar feil. På hvilket grunnlag vet jeg ikke men syns det er svært betenkelig at det skjer like etter det har vært en krangel. Synd er det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym2019 Skrevet 24. mai 2021 #19 Del Skrevet 24. mai 2021 Ja det er mye frem og tilbake, virker ikke helt som om de vet hvilken retning de vil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurermegpå Skrevet 24. mai 2021 #20 Del Skrevet 24. mai 2021 Må dere slutte å spekulere og være negative! Ingen tvinger dere til å følge dem, og de har nok sine grunner til at ting er som de er. Kaller det ikke en liten krangel når voksne folk farer med løgner og aktivt går inn for å ødelegge andre mennesker med å melde til barneværn og politi. Heldigvis har vi et oppegående politi og barneværn her i landet så regner med det blir henlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå