Smørblomsten Skrevet 21. august 2005 #1 Del Skrevet 21. august 2005 Det vrimler av babycall-tilbud...men hvilken skal man velge!? Nå har jeg ikke akkurat dårlig tid, men liker å forberede meg sakte men sikkert mot målet Hvilket merke anbefaler dere? Hvilken prisklasse er ok? Noen er billige, andre mye dyrere... Man trenger kanskje ikke den mest fancy varianten, men ok at den ikke slår seg inn på naboens frekvens/naboens babyskrik osv... Vet man kan spare mye på å kjøpe i f.eks Sverige... På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 21. august 2005 #2 Del Skrevet 21. august 2005 Vi har Philips og er fornøyd med den. Kosta ca 700 kr tror jeg. Den er hvit og lilla. Vet at de har en hvit og gul som koster ca 1200 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. august 2005 #3 Del Skrevet 21. august 2005 Vi har en fra Philips som er hvit og gul. Kjøpt hos Clas Ohlson for under tusenlappen. Den er helt OK, vi er i hvert fall fornøyd med den. Den har to kanaler, så man kan bytte frekvens hvis man fanger opp naboens baby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 22. august 2005 #4 Del Skrevet 22. august 2005 Vi har den nest største modellen til BabyNova. Mener de har gjort det veldig bra i tester. Den har til tider litt skurrete lyd, men veldig kjekk med lydinnstilling og sensitiivtetsinnstilling. Den har mange kanaler, så man tar ikke inn naboenes unger (noen bor steder hvor det finnes mer enn en unge og en babycall i nærheten). Tror jeg, vi har bare brukt standard (siden vi ikke har babyer eller -caller i nærheten). Har aldri opplevd at noe annet har slått inn. Rekkevidden er så vidt inn i naboens hus (hage, vei, hage), så den kunne vært bedre. Jeg skulle gjerne sett gullet, men de callerne er så dyre. kjekt å vite hvorfor det skrikes - i alle fall nå som han er større. Men nå bruker jeg bare babycall om han ligger i vogna. Ellers hører jeg ham godt. Babycallen var veldig deilig å ha i begynnelsen når han bare knirka og ikke skreik skikkelig. Og mor ikke turte å gå ned i vaskjekjelleren 2 minutter uten å følge med... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. august 2005 #5 Del Skrevet 23. august 2005 Vi har SuperNova. Er fornøyd med min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå