AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Jeg er i midten av 20 årene med dårlig hud. Vil forebygge rynker også. Men jeg er på den sensitive siden så jeg er litt redd. Jeg vet jeg må begynne langsomt og forsiktig. 2 ganger i uka til å begynne med så kanskje annen hver dag etter en periode. Har ikke lyst til å ødelegge huden min for alltid 😕 Anonymkode: 6c612...2f4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Hva mener du med "dårlig hud"? Anonymkode: 90a60...1e9
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du med "dårlig hud"? Anonymkode: 90a60...1e9 Uren hud, ufresh, og litt heng. Anonymkode: 6c612...2f4
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Start med en mild type og Bygg deg opp. husk å ha andre serum også som gir fult, i det minste en god fuktighetskrem - men det bør helst være i tilegg. og for all del bruke solkrem hver dag!!! det er mangel på solkrem som gjør man får rynker, så dette bør brukes uansett helst 30 spf eller høyere, selv bruker jeg som regel 50. når man bruker tret. Er det enda viktigere å ikke bruke solkrem Min hud taklet det forresten veldig bra, jeg har veldig tørr hud. Anonymkode: 157cd...ce6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: Start med en mild type og Bygg deg opp. husk å ha andre serum også som gir fult, i det minste en god fuktighetskrem - men det bør helst være i tilegg. og for all del bruke solkrem hver dag!!! det er mangel på solkrem som gjør man får rynker, så dette bør brukes uansett helst 30 spf eller høyere, selv bruker jeg som regel 50. når man bruker tret. Er det enda viktigere å ikke bruke solkrem Min hud taklet det forresten veldig bra, jeg har veldig tørr hud. Anonymkode: 157cd...ce6 Burde jeg start med feks Differin gel? Så starte på tret etter en lengre periode? Jeg er redd det blir for ekstremt for huden min i begynnelsen. Nå vet ikke jeg om Differin er anti-age som jeg er mest ute etter da.. Solkrem er noe jeg må bli strengere på Anonymkode: 6c612...2f4
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #6 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 15.55): Burde jeg start med feks Differin gel? Så starte på tret etter en lengre periode? Jeg er redd det blir for ekstremt for huden min i begynnelsen. Nå vet ikke jeg om Differin er anti-age som jeg er mest ute etter da.. Solkrem er noe jeg må bli strengere på Anonymkode: 6c612...2f4 Neida, kjør på med den svakeste styrken tret Bruk en vanlig krem før (buffer), start med ca 2 ganger i uken. Anonymkode: b1eb3...195
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå